Re: New Alfa Romeo Sedan arrives in June 2015

#198
Tulin ka siis proovisõidult ja ütleme nii, et kui oleks kohe raha ja sobiv mootor olemas siis ei mõtleks ka!
Naeratus oli koguaeg ees, ning jah ma sõitsin diisliga :)
Jah, ei ole seda mootorihäält ega väljalaske häält ning diisel on diisel, aga milline diisel! Ulme hästi võtab liikuma masina, ning see käigukast.
Tõsiselt hea kooslus.
Esimese asjana tundus iste väga madal, kuid kohe harjusid ära. Sõiduasend oli perfektne. Väljavaade oli A piilarist natuke varjatud küll, sest küljepeeglid on täpselt nii suured, et tekkis selline pike kolmnurk. Kuid pimedanurga anduriga saaks vast lahti sellest kui see lisana võtta.

Hämmastas see, et kui palju lisasid on kohe olemas.
Carbonist kardaan kõigil kohe olemas! Lisaks igasugu collision warningud ja abid standardis.
Sellepärast saavutaski uue taseme EURO NCAP turvatestides, kuhu teised pole seni küündinud.

PS.
Selle teema pealkirja võiks ära muuta nüüd Giuliaks :P

Re: New Alfa Romeo Sedan arrives in June 2015

#202
valmarv kirjutas:Keelest aru ei saa aga tundub nagu sportwagon pildil, kui just photoshop ei ole mängus olnud http://it.blastingnews.com/motori/2016/ ... 14307.html :)
Panustan shopile, sest peegelduste kvaliteet katusel tekitavad kahtlusi. Pärisin Pilotis SW kohta ja teati rääkida, et see ei ole neil praegu prioriteet. Esmajärjekorras on parketimaastur, mida juba sügisel näidatakse, ja edasi peaks tulema suurem sedaan.

Re: New Alfa Romeo Sedan arrives in June 2015

#203
räägivad sellist juttu, et Giulia SW jääb ära (selle asemele tuleb nüüd Stelvio, millele järgneb Alfetta, millele järgneb kaks maasturilaadset toodet ning umbes siis peaks tulema ka 2 spetsiaalautot ja veidi murdu veel - seda siis 2020 aastaks).

Aga teemasse- käidud, nähtud, natuke sõidetud...

ja üldiselt ei kommenteeriks enne, kui seda punasena näha on saanud. Piloti testauto on veidi ebaõnnestunud värvi (vist). Muidu võiks võrrelda praegu tootmsies oleva 3 seeria bmw-ga, kasutades samu sõnu nagu A4 võrdlemisel 156-ga....

ehk siis oluliselt parem :-)

Lõpuks ometi ... ja tasus täielikult ootamist

natuke irinat kah- väliskuju võiks siiski olla natuke midagi enamat (nii väikse auto puhul mõjub esiosa kuidagi ebaproportsionaalselt raskena küljejoone suhtes- näeb küll hea välja aga... oleKS läinud töösse sirge joonega tagauksed peidetud linkidega ning kroomitud esiuste lingid, siis oleks vabalt ideaalne auto)

Ruumi osas täpselt nagu 156 (ainult, et pagass on veidi sügavam), isteasendi osas e perfecto, juhtimise osas - kuigi võimendi on nagu uutel autodel ikka, siis on vahelduseks hea tunda, kuidas rattad on rooliga ühendatud (ei tundunud ülevõimendatud ega midagi- jummala loogiline ), kasti osas - ei kommenteeriks hea meelega (paljulubav küll aga ikkagi automaat, kuigi mootoriga tegi jube head koostööd), mootori osas - pole midagi paha öelda peale selle, et seistes uks lahti oli lärm natuke palju (mis on jällegi kõigi diislite probleem)

kokkuvõtteks 9.5/10 (võiks olla natuke rohkem jaburdusi, nagu Alfadele alati on kombeks olnud)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: New Alfa Romeo Sedan arrives in June 2015

#204
Suuruse osas oli ikka kõvasti suurem kui 156. Või on minu GTA kuidagi väiksem tagaistujate seisukohalt tava 156'st? :D
Kui mina ees istun enda autos siis taga on minu pikkusel siiski suht ebamugav pikalt sõita. Giulial oli taga lahedalt ruumi.
Pakiruumist ei räägi.

Sellel Giulial ei läinud tagaosa kuidagi esiosaga kokku. Teise taga stangega oleks asi hoopis teine. Super ja Veloce paketiga ongi teine stange taga.
Tunnistan ka, et see hall värv ei sobi kuidagi Alfaga :D

Re: New Alfa Romeo Sedan arrives in June 2015

#206
Slicer kirjutas:Suuruse osas oli ikka kõvasti suurem kui 156. Või on minu GTA kuidagi väiksem tagaistujate seisukohalt tava 156'st? :D
GTA Istmed on tegelikult suuremad, kui tavalised. Giulia tegelikult on ka suuremate istmetega, seega natuke suurem see siiski on-> aga nelja üle 180 cm inimesega reisile ei läheks. ca 180 cm on enamvähem maksimaalne pikkus, et ennast tagaistmel hästi tunda (mahub ära ka pikemana, kuid ... mugav ei ole).

ehk siis kuigi pagass on pikem ja istmed on klapitavad (suur samm edasi) piirab siiski küljejoon pearuumi (võibolla tõesti on seda paar cm rohkem )

ÜLDISELT aga ei tasu unustada, et klassifikatsiooni järgi on siiski jätkuvalt tegemist sportautoga :-) ja selle eesmärk ei ole viie üle 185 cm pikkuse inimese transport punktist a punkti b

ja stange osas jummala nõus- nii tagastange, kui laiendid tundusid kuidagi külge visatud (stiilis- kogu ideed läksid QV peale, viskame siis tavaversioonile lihtsalt midagi peale, et plekk ei paistaks :) )
Tegelikult ma olen normaalne....
cron