Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?

#32
:sherlock:

mis junni Sa nimelt mõtled (pritsepead või seda läikiva kaanega jaotajat)?

"jaotaja" ["control unit" :book: ] on siis see, mis lubab kütusel pritsepeasse siseneda (ühel pool on survepool ning teisel siis "relief" pool)
KOgu suur kaadervärk sisaldab endas võlli, mis liigub mootoriga kaasa ning iga liigutusega lubab siis "vastavast torust vastavasse silindrisse" mingisuguse hulga kütet, mis surutakse sisselaskekollektorisse.
Sisselaskekollektroi ühendamiseks on olemas ka survevoolik, mis hoiab "rõhipoolel" rõhu vastavalt sisselaskekollektroi survele/alasurvele (pildil vasakus servas)

[need kuulid on tegelikult mutrid või poldipead]

Või küsisid midagi muud?
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?

#34
selle kolaka funktsiooniks pakuks olevat pumba "veovõlli" ühenduse-> kuna jagamine käib mehhanilist rada pidi üle jaotusvõlli :D siis on vaja see kuskil mootoriga ühendada... ja mis saaks olla parem koht, kui klapikambrikaas ning mingi hammastik nukkvõlli otsas...

kuna seal lähevad jõud ja temp jms arvatavasti suureks, siis oleks ju igati loogiline hajutada kinnitused nii kaugele kui võimalik :roll:

EDIT: ja need kuulid on jätkuvalt poldid :grandpa:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?

#38
supp kirjutas:maserati-ga oli tegu (küll mitte sellega mis pildil vaid sebring), kel muidugi huvi siis minu garaazis saab mõlema ülal toodud fiat 850-ne (nii sedaan kui coupe, tõsi küll mitte abarth vaid tavalisi) projekte vaadata. aga noh, mis seal salata, itaalias tehti vanasti väga huvitavaid asju,isegi massidele
:icon_thumbup:

Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?

#39
..üks vana teema kerkis üles... veel üks versioon tekkis... suhtlen ühe vanaauto klubi presidendiga itaaliast hetkel, kes ajab oma sõbra 6C jälgi, mis viivad iisraeli ja on väga tõenäoline, et see võib olla Aron Citron'i auto... hilisem ajalugu ja omanikud teada iisraelist, aga mingid lingid sealt edasi viivad Aron Citroni suunas, ainus mis lahutab kogu tõest on chassisnumber, damit :icon_problem: ...sõda tegi ikka palju kurja omalajal, rääkimata inimohvritest kadus ka hulk autoajalugu ja dokumentatsiooni siin, nüüd aint oleta

teine versioon siis, et auto on inglismaal, ka puuduvad konkreetsed tõendid, mul on üks pilt kus ilma mootorita suht nutuses seisus versioon, mis palestiinast leiti, see inglismaal restaureerimises... itaallased omakorda teevad nüüd mr Citroni sugupuus inventuuri ja püüavad leida mingeidki andmeid auto numeratsioonide kohta... juudikogudused ka ette võetud... töö käib, täitsa huvitav mis sest saagast saab ükskord, aga kahjuks on fakt see, et see auto vist kunagi eesti kruusa enam ei künna :|

brittide valduses olev aparaat oli siuke ledmise hetkel, selle ajalugu on teada aastani 1946
Pilt

Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?

#43
Kas ma ütlesin midagi valesti? Kui jutt oli sellest 6C'st mis pildil, siis ilma mootorita on selle auto väärtus ju sisuliselt olematu (minu jaoks küll) :icon_shifty: Kui mootor oleks olemas ja kere ise oleks puudulik siis sinna saab "pleki" peale panna. Kuid orig mootorit sa ju enam ei ehita... ok saab kui on väga kosmiline rahakott, tehasest mootori joonised ja lased siis kellegil käsitööna kõik valmis treida. Ok, raam on ka midagi väärt, kuid kas tõesti ei oleks mõistlikum väheke terviklikum auto leida, mida restaureerida?
Viimati muutis Slicer, 18 Veebr 2011, 14:54, muudetud 1 kord kokku.

Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?

#44
muuseas brittidel on ettevõtted kes on spetsialiseerunud vanaaegsedte mootorite ehitamisel, soovikorral teevad ka ploki jmv valimis, orig shasiid on suht väärtuslikud, eriti veel kui on mingi ajalooga nr-ga, niiet sellises kopleksuses võib masin vabalt 1mill euri + maksta, kunagi juhtusin mingit saadet vaatama kus üks tüüp ostis xkss jagurari set sellel oli nn maching nr osa küljes (oli vist mingi poolraami ots) mis tema autol oli non mching nr-iga, maksis selle lõbu eest ming 2-3 milli naela,

Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?

#45
supp kirjutas:muuseas brittidel on ettevõtted kes on spetsialiseerunud vanaaegsedte mootorite ehitamisel, soovikorral teevad ka ploki jmv valimis, orig shasiid on suht väärtuslikud, eriti veel kui on mingi ajalooga nr-ga, niiet sellises kopleksuses võib masin vabalt 1mill euri + maksta, kunagi juhtusin mingit saadet vaatama kus üks tüüp ostis xkss jagurari set sellel oli nn maching nr osa küljes (oli vist mingi poolraami ots) mis tema autol oli non mching nr-iga, maksis selle lõbu eest ming 2-3 milli naela,
nii see asi käib jah, pre war autodega just, siis asi juba "tasub ära" :icon_angel: