Re: Alfasud “alfie”

#17
Väga ägedaid asju on seal oksionilehel. Aga kui mul terve 90 hoovi peale veereks, siis meisterdaksin ma kogu projekti juba sellest. See oligi tegelikult vist esimene plaan (küll 75-st). 90 juppe kasutan ainult sellepärast, et ühel Venelasel on vaja enda alfasudi taastamiseks minu pidurisadulaid ja tal endal on kolm 90-t, mille küljest on ta nõus mulle vajalikke juppe vastu andma. Vahepeal mõtlesin oma projektis kasutada BMW E30 (või siis E36 compacti - sama asi, aga compacti on odavam tervena toorikuks osta) komplektset esisilda, vahepeal mõtlesin 75 esisilla peale. Aga tegelikult ei taha ma kasutada masstoodetud auto sildasid. Kuna daily driveriks ei hakka ta niikuinii iialgi sobima, võiks ta ju vähemalt raja peal kick-ass olla. Ja kuna ta on juba boksermootoriga (madal raskuskese) ja kasti küljes piduritega (väiksem vedrustatud mass), siis why not go freaky with it. Teate mis? Mul on vaba päev, lähen mängin temaga natuke.

Äkki käin tee peal ARKist ka läbi, küsin, mis sellise projekti arvele saamiseks vaja on. Vanasti pidi piduri- ja roolisüsteem pärinema seeriatootmises autolt ja auto vastama tehnonõuetele. Ümberehituse kord on vist muutunud, vanasti oli vist mootori vahetuse lubatud kuni 10%raskem, kuni 20% suurem ja kuni 30% võimsam kui raskeim, suurim ja võimsaim sellele mudelile paigaldatud mootor, aga kas nüüd mitte ei ole ainsaks piiranguks teljekoormus ja tehnonõuded?

Kui keegi siit foorumist on ise või teab kedagi, kes on midagi omavalmistatut kunagi arvele võtnud, siis jagage kogemusi. Millega jonniti jne.

Ja veelkord aitäh kõigile kaasamõtlejatele, see annab jõudu juurde tegutseda. Palju lihtsam oleks vabal päeval diivanil padjakuju sisse võtta ja Gran Turismot mängida, aga kui keegi tahab järge lugeda, siis tuleb välja minna ja lugu luua.
alfadel pole vigu, alfadel on iseloom

Re: Alfasud “alfie”

#19
omavalmistatud auto arvelevõtuks nõutakse nii vastavust kõigile ülevaatuse nõuetele, kui ka isetehtud raami puhul raskusarvutusi.
Pole arvele võtnud aga uurisin kunagi tööalaselt seoses ümberehitustega

seeriatootmisest peab olema roolimine , pidurid, esiklaas (!), rihmad, rehvid ja tuled

minu jaoks siiani müstika on see, et kuna tegemist on omavalmsitatud masinaga, siis kas sellele peavad kehtima kõik uute autode nõuded või mitte (aga tõenäolsielt peab mootor vastama euro 4 nõuetele aga ehk saab ilma airbagita hakkama ...)
Tegelikult ma olen normaalne....
cron