Lihtsalt huvi pärast -
1. Mitmest paberit kasutasid?
2. Mis Lakki kasutasid ( mul on veel lakk ostmata - plaaniks 2K aga pelgan veidi, et see võib tuled tuksi keerata... )
3. miks Sa neid auto küljest maha ei kruvinud?
Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif
#2421. 3M paberid: P500(ainult suuremad vigastused), p800, p1500(märjalt) ja trizact p3000.
2. Debeer 8-114 Scratch resistant kiirlakk. 2K lakk on ikka ainus õige lahendus, aerosool on raha raiskamine. 2k lakk nüüd küll tulesid tuksi ei keera!!
3. Ei olnud mingit vajadust maha võtta hetkel, kõik servad sai ilusti töödeldud ning lakitud. Tuled olen maha võtnud siis kui vaja on ka tagant pool servad töödelda.
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is!
Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif
#243Vahepeal olen palju sõitmist nautinud, hiiumaale on ilmselt juba üsna mitu tiiru peale sõidetud.
Aga olen ka auto kallal päris töökas olnud, ideesid on mitu reaalsuseks saanud aga liiga palju veel tegemata...
Suurem töö oli parempoolsete uste vahetus. Kuna aastal 2011 osales auto avariis ning remont oli alla igat arvestust siis mõistlik oli uksed vahetada. Uued uksed olid mul juba kolm aastat tagasi ostetud ja ootasid oma aega.
Töö sai tehtud kui kord ja kohus... Alustuseks kõik vana värv ja materjal metallini maha, epo krunt, pahteldus, epo, pritspahtel, krunt, värv ning lakk. Kaks nädalat kuivamist, vahelihv ning uus lakkimine. Tulemuseks peegelsile pind, nii nagu vaja.
Uste vahetusega oli plaanis tööle saada ka elektriaknad. Parem esimene oli täiesti tumm ja tagumised ainult tegid nõksu. Vahetusse läksid siis mõlemad aknatõstukid kuigi tagumine mootor töötas aga polnud enam jõudu akent tõsta. Katki olid ka need haprad plastik kinnitused ja siinid tuli paika reguleerida. Tulevikus peab ära vahetama ka vasaku tagumise tõstuki, sest seegi mootor kuidagi jõuetu.
Aga nüüd on autol ka toimivad elektriaknad, lõpuks! Veel ühe uuendusena ostsin lõpuks tulede pesuritele katted. Needki said uue värvi. Välimus kohe palju parem. Kus juures, viimasel ülevaatusel sain nende puudumise eest ka märkuse...
...ja kui ma juba esiotsa kallal olin, tegin veel ühe idee teoks. Värvisin võre ning kroomliistud matt mustaks, minu arust palju parem mulje.
Enne suvehooaja saabumist tegin veel väikse poleerimise ja vahatamise. Tuleks terve auto tegelikult päris süvitsi üle käia, nn pesu kraapse üsna palju tekkinud nende aastatega.
Väike näide: märkamatult muutub aastatega lakipind päris halliks...
Lihtsalt mõni pilt ka nendest paljudest sõidupäevadest
Lähipäevadel peaksin Kalvo käest ka uue variaatori solenoidi kätte saama. Päris uut küll kahjuks ei toodeta enam aga korralik kasutatud on hetkel parim mis saada on.
Ahh jaa, eile olin sunnitud ostma ka uue aku. Vana oli juba nii läbi, et üle kahe päeva enam voolu käivituseks polnud.
Hetkel vist kõik...
Stay tuned!
Aga olen ka auto kallal päris töökas olnud, ideesid on mitu reaalsuseks saanud aga liiga palju veel tegemata...
Suurem töö oli parempoolsete uste vahetus. Kuna aastal 2011 osales auto avariis ning remont oli alla igat arvestust siis mõistlik oli uksed vahetada. Uued uksed olid mul juba kolm aastat tagasi ostetud ja ootasid oma aega.
Töö sai tehtud kui kord ja kohus... Alustuseks kõik vana värv ja materjal metallini maha, epo krunt, pahteldus, epo, pritspahtel, krunt, värv ning lakk. Kaks nädalat kuivamist, vahelihv ning uus lakkimine. Tulemuseks peegelsile pind, nii nagu vaja.
Uste vahetusega oli plaanis tööle saada ka elektriaknad. Parem esimene oli täiesti tumm ja tagumised ainult tegid nõksu. Vahetusse läksid siis mõlemad aknatõstukid kuigi tagumine mootor töötas aga polnud enam jõudu akent tõsta. Katki olid ka need haprad plastik kinnitused ja siinid tuli paika reguleerida. Tulevikus peab ära vahetama ka vasaku tagumise tõstuki, sest seegi mootor kuidagi jõuetu.
Aga nüüd on autol ka toimivad elektriaknad, lõpuks! Veel ühe uuendusena ostsin lõpuks tulede pesuritele katted. Needki said uue värvi. Välimus kohe palju parem. Kus juures, viimasel ülevaatusel sain nende puudumise eest ka märkuse...
...ja kui ma juba esiotsa kallal olin, tegin veel ühe idee teoks. Värvisin võre ning kroomliistud matt mustaks, minu arust palju parem mulje.
Enne suvehooaja saabumist tegin veel väikse poleerimise ja vahatamise. Tuleks terve auto tegelikult päris süvitsi üle käia, nn pesu kraapse üsna palju tekkinud nende aastatega.
Väike näide: märkamatult muutub aastatega lakipind päris halliks...
Lihtsalt mõni pilt ka nendest paljudest sõidupäevadest
Lähipäevadel peaksin Kalvo käest ka uue variaatori solenoidi kätte saama. Päris uut küll kahjuks ei toodeta enam aga korralik kasutatud on hetkel parim mis saada on.
Ahh jaa, eile olin sunnitud ostma ka uue aku. Vana oli juba nii läbi, et üle kahe päeva enam voolu käivituseks polnud.
Hetkel vist kõik...
Stay tuned!
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is!
Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif
#244Au ja kiitus!
Hästi edenevaid autosid on hea jälgida. Mul on ka tagumiste akendega mingi häda ja viletsus. Olen ise arvanud, et mingi massiühenduse häda. Üks lukkudest ka vahel avaneb, vahel mitte. Olen täheldanud ka mõningast vee lekkimist tagumiste akende tagumistesse servadesse. Need tihendid ei tundu seal väga töökindlad.
Kuidas laiali lammutades need kohad paistsid?
Hästi edenevaid autosid on hea jälgida. Mul on ka tagumiste akendega mingi häda ja viletsus. Olen ise arvanud, et mingi massiühenduse häda. Üks lukkudest ka vahel avaneb, vahel mitte. Olen täheldanud ka mõningast vee lekkimist tagumiste akende tagumistesse servadesse. Need tihendid ei tundu seal väga töökindlad.
Kuidas laiali lammutades need kohad paistsid?
Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif
#245Tagumised ukse mehanismid tunduvad 166 nõrgad kohad olevat üldiselt, nii aknatõstukid kui ka lukud. Olen tagumisi ukselukke kaks korda juba vahetanud. Mõlemal juhul ei töötanud enam kesklukk. Olen proovinud puhastada, õlitada jne aga kasu ei midagi.
Klaasidega oli mõlema puhul sama probleem. Poole peal kiilus nagu klaas kinni... veaks olid ülemised(välimised) klaasi siinid. Kunagi ilmselt valesti kokku pandud, see põletas läbi ka tõstuki mootorid ning lõhkus klaasi kinnitused.
Aga tihendid tunduvad küll 166l väga head olevat, mingit probleemi ma nendes ei märganud. Vbla sul ka keegi kunagi need valesti tagasi pannud. Näiteks minu autol olid need välimised plekid täiesti kõveraks väänatud. Õnneks olid uued korralikud olemas mul.
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is!
Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif
#246Ma ise proovin lukkude koha pealt üle vaadata väikesed mootorid, mis neil sees on. Idee pärineb alfaownerist. Pidid olema mabuchi mootorid, mida ebayst saab odavalt kätte. Tavaliselt väikest häkki tarvis, sest hammakas on teisel pool otsas.
Tihendite asi tuleb mul vist aknaklaasist endast, mis ei joondu päris õigesti - küllap siis siiniteema.
Tihendite asi tuleb mul vist aknaklaasist endast, mis ei joondu päris õigesti - küllap siis siiniteema.
Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif
#247Vahetatud sai nüüd ka variaatori solenoid. Mootoril oleks nagu hoopis teine hingamine, käivitus on tunduvalt vaiksem ning ühtlasem ja kõrgetel pööretel on tunda seda särtsakust mida enne.
Taastasin ka vana kuumakaitsepleki, mis kollektori peal käib. Mõte oli alguses ikka uus osta aga umbes 50 eurot mingi "fooliumist" pleki eest maksta tundus ikka ulmeliselt idiootne... Kaks tundi tööd, natuke plekitööd, mõned needid ning kuumakindlat värvi ja asi korras.
Taastasin ka vana kuumakaitsepleki, mis kollektori peal käib. Mõte oli alguses ikka uus osta aga umbes 50 eurot mingi "fooliumist" pleki eest maksta tundus ikka ulmeliselt idiootne... Kaks tundi tööd, natuke plekitööd, mõned needid ning kuumakindlat värvi ja asi korras.
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is!
Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif
#248Nüüd saab lõpuks ka sellest jubedast plärinast lahti...
Toru vahetusega läheb külge ka uus lambda andur.
Kuna löökauk oli ikka päris võimas siis tuleb hakata uusi amorte vaatama...
Toru vahetusega läheb külge ka uus lambda andur.
Kuna löökauk oli ikka päris võimas siis tuleb hakata uusi amorte vaatama...
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is!
Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif
#249Uusi läikivaid tükke on hea vaadata
Amortidega seoses - hoia kursis, kas ja kui palju ollakse valmis kompenseerima. Sellises kohas sellise kiirusega ootaks ikka siledat teed...
Amortidega seoses - hoia kursis, kas ja kui palju ollakse valmis kompenseerima. Sellises kohas sellise kiirusega ootaks ikka siledat teed...
Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif
#250Just nimelt... võib väga halvasti lõppeda selline asi, näiteks kui velg oleks hoopis purunenud.
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is!
Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif
#252Originaali enam ei õnnestu saada kahjuks... ei toodeta. Aga lõpuks leidsin korralku b osa. Sedagi oli suhteliselt raske saada.
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is!
Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif
#253Väike update "löökaugu" loosse;
Maanteeamet arvestas kohe minu kaebust, edastas selle tee lõigu vastutajale ehk siis Eesti Teed OÜ-le. Üllatavalt kiiresti tuli ka vastus. Saadeti kohe kompromissleping allkirjastamiseks(koos "väikeste" muudatustega)... Hüvitati üle poole minu nõutud summast, ehk siis üks amort(nõudsin kahte), läbilöögipuksid jne ning sillastend.
Kurjast kirjast Alfa omanikuna oli ilmselt kasu.
Lõpp hea, kõik hea!
Maanteeamet arvestas kohe minu kaebust, edastas selle tee lõigu vastutajale ehk siis Eesti Teed OÜ-le. Üllatavalt kiiresti tuli ka vastus. Saadeti kohe kompromissleping allkirjastamiseks(koos "väikeste" muudatustega)... Hüvitati üle poole minu nõutud summast, ehk siis üks amort(nõudsin kahte), läbilöögipuksid jne ning sillastend.
Kurjast kirjast Alfa omanikuna oli ilmselt kasu.
Lõpp hea, kõik hea!
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is!
Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif
#254Njah, 2 oleks hea ikka korraga ära vahetada, kuid hea seegi, et siis vähemalt niipalju said, et 1 ära vahetada "tasuta".
Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif
#255Jah, poleks sedagi uskunud. Teine amort ise juurde osta on juba väike asi.
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is!