Õnneks/kahjuks pole Alfa Romeo ainuke bränd FCA valikus keerulises seisus. Soovitan visata pilgu peale https://fiatgroupworld.com/2020/07/28/d ... -products/
Alfa peab hakkama eriti praegu tulemusi tegema, sest FCA ja PSA liitumisega loodav kombinaat Stellantis peab hakkama kärpima ning mõni 13 brändist kindlasti kaob. Keeruliseks teeb ka grupi sees olev preemium DS, mis meil väga tuntud pole. Kuulujutud levivad, et just Alfa peaks saama esimese PSA tehnikal mudeli 2008 baasil ning sellest saab ka esimene täiselekter Alfa jaoks.
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#302Seda ma räägingi - fiat (ja hiljem fca) tegeleb klassiklaise kannibalismiga
5 aastat on ühe mudeli arendamiseks liiga pikk aeg olukorras, kus full lineup on nii vigane ka üle mudelite.
Ja nyyd on neil siis veel psa kah kambas, seega on pilt veel segasem.
Imho - toyota ja mb on hea näide korralikust autotööstusest. Full lineup, 3-4 aastat mudeli eluiga, siis fl ja mitte üle 2 fl’i ning pidev arendustöö.
Vag hakkab kah samasse kategooriasse saama (kuigi neil on jälle teine häda - skoda kipub liiga heaks juba)
5 aastat on ühe mudeli arendamiseks liiga pikk aeg olukorras, kus full lineup on nii vigane ka üle mudelite.
Ja nyyd on neil siis veel psa kah kambas, seega on pilt veel segasem.
Imho - toyota ja mb on hea näide korralikust autotööstusest. Full lineup, 3-4 aastat mudeli eluiga, siis fl ja mitte üle 2 fl’i ning pidev arendustöö.
Vag hakkab kah samasse kategooriasse saama (kuigi neil on jälle teine häda - skoda kipub liiga heaks juba)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#303Seda juttu lugedes
Sugugi võimatu pole, et ka Tonale põhi vangerdati viimsel hetkel PSA põhjale
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#304tundub kõige mõistlikum selgitus (muidugi ega see koroonaga seotud langus kah kaasa ei aidanud- tegelikutl kevadel ju öeldi, et lansseeritakse 2021 mudeliaastasse)
2008 on siiski sammuvõrra väiksem- ma ikka ootaks, et Tonale tuleb C segmenti 4x4 platvormile ja 2008 saab omale mõne uue kuru nime
Tonale puhul on tõenäoliselt suurim väljakutse phev'i tehnoloogia - ma ei ole kindel aga mulle ei meenu, et nad oleksid mõne phev'i sellele platvormile ehitanud
2008 on siiski sammuvõrra väiksem- ma ikka ootaks, et Tonale tuleb C segmenti 4x4 platvormile ja 2008 saab omale mõne uue kuru nime
Tonale puhul on tõenäoliselt suurim väljakutse phev'i tehnoloogia - ma ei ole kindel aga mulle ei meenu, et nad oleksid mõne phev'i sellele platvormile ehitanud
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#305Muud juttu ka vahele. Autogeeniuses on mõned alfateed välja toodud: https://auto.geenius.ee/blogi/seat/4-va ... ima-minna/
Seatiga kindlasti toredad, aga Alfaga toredamad veel.
Seatiga kindlasti toredad, aga Alfaga toredamad veel.
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#306C5 Aircross Hybrid ilmselt ka uued 3008 ja 5008ts kirjutas: ↑10 Sept 2020, 14:15tundub kõige mõistlikum selgitus (muidugi ega see koroonaga seotud langus kah kaasa ei aidanud- tegelikutl kevadel ju öeldi, et lansseeritakse 2021 mudeliaastasse)
2008 on siiski sammuvõrra väiksem- ma ikka ootaks, et Tonale tuleb C segmenti 4x4 platvormile ja 2008 saab omale mõne uue kuru nime
Tonale puhul on tõenäoliselt suurim väljakutse phev'i tehnoloogia - ma ei ole kindel aga mulle ei meenu, et nad oleksid mõne phev'i sellele platvormile ehitanud
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#307Niisama korraks vaatasin Mobilest Alfa 75 V6 3.0 hindasid...
Ulme
7tk valikus ja algas 9500 'st... ning ei olnud teab mis prillikivi. Järgmine oli juba 15000 peal ja see nägi veel jubedam välja
Ulme
7tk valikus ja algas 9500 'st... ning ei olnud teab mis prillikivi. Järgmine oli juba 15000 peal ja see nägi veel jubedam välja
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#308Ega tuleb erilisematele silma peale visata enne kui Alfal juhe seinast tõmmatakse (muutuvad vast siis veel ihaldusväärsemaks).
Vähetõenäoline, aga äri on äri siiski.
Alfa mudelirivi oleks ka nagu alati veidi ajast maas. Ehe näide, et SUV'idega väljatulek pidanuks oluliselt varem toimuma. Rääkimata siis lõputust delaytamisest.
Vähetõenäoline, aga äri on äri siiski.
Alfa mudelirivi oleks ka nagu alati veidi ajast maas. Ehe näide, et SUV'idega väljatulek pidanuks oluliselt varem toimuma. Rääkimata siis lõputust delaytamisest.
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#309Varsti saadaval hästi varustatud Jeep ja Alfa Romeo esindustes Väikeste Jeepide tootmine toodi Mehhikost Melfi Itaalia tehasesse. Sealt võiks hakata ka Tonale liini pealt tulema. Eks see viirus lõi väga palju asju sassi. Näiteks olime valmis Alfa Romeo esindamisega juba märtsi alguses alustama, selleks aga pidi üks ametnik Itaaliast tulema üle vaatama. Nädal ennem saabumist pani Itaalia ennast lukkuts kirjutas: ↑10 Sept 2020, 14:15tundub kõige mõistlikum selgitus (muidugi ega see koroonaga seotud langus kah kaasa ei aidanud- tegelikutl kevadel ju öeldi, et lansseeritakse 2021 mudeliaastasse)
2008 on siiski sammuvõrra väiksem- ma ikka ootaks, et Tonale tuleb C segmenti 4x4 platvormile ja 2008 saab omale mõne uue kuru nime
Tonale puhul on tõenäoliselt suurim väljakutse phev'i tehnoloogia - ma ei ole kindel aga mulle ei meenu, et nad oleksid mõne phev'i sellele platvormile ehitanud
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#310niisiis... isegi ei proovita enam? 4C tehti vähemalt 30 cm pikeaks
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#311Küll itaalia keeles aga, mille jaoks siis Google Translate olemas on
https://www.clubalfa.it/299536-alfa-rom ... el-marchio
Mike Manley on FCA CEO, kes peale ristiisa Marchionne surma on keskendunud rohkem Maserati päästmisele, kuid jätkuvalt lubab ka Alfa Romeole tulevikku. Tonale tuleb 2021, mille tootmine algab peale Giulietta lõppu. Veelgi väiksem SUV planeeritakse 2022 ning see saab siis olema esimene PSA põhjal olev auto. Kuna Carring müüb ka Opeleid, mille tooted viidud GM pealt minema, siis CMP platform on täitsa viisakas. Saan tuua välja hetkel kaks nõrka kohta, mis loodetavasti ehk asendatakse FCA toodanguga. Selleks on ülis**t infortament süsteemid ning mõningased kiiksud juhiabisüsteemides. Mootorid, käigukastid (Aisini 8-käigulised), juhitavus vähemalt Corsa puhul (ka CMP platform) on väga hea.
Kuskilt mujalt olen lugenud, et PSA hakkab väikeste FCA sõidukite põhjaks, kuid suuremad jäävad FCA tehnikale. USAS oleks päris keeruline müüa Peugeot 3008 põhjal Jeepi
https://www.clubalfa.it/299536-alfa-rom ... el-marchio
Mike Manley on FCA CEO, kes peale ristiisa Marchionne surma on keskendunud rohkem Maserati päästmisele, kuid jätkuvalt lubab ka Alfa Romeole tulevikku. Tonale tuleb 2021, mille tootmine algab peale Giulietta lõppu. Veelgi väiksem SUV planeeritakse 2022 ning see saab siis olema esimene PSA põhjal olev auto. Kuna Carring müüb ka Opeleid, mille tooted viidud GM pealt minema, siis CMP platform on täitsa viisakas. Saan tuua välja hetkel kaks nõrka kohta, mis loodetavasti ehk asendatakse FCA toodanguga. Selleks on ülis**t infortament süsteemid ning mõningased kiiksud juhiabisüsteemides. Mootorid, käigukastid (Aisini 8-käigulised), juhitavus vähemalt Corsa puhul (ka CMP platform) on väga hea.
Kuskilt mujalt olen lugenud, et PSA hakkab väikeste FCA sõidukite põhjaks, kuid suuremad jäävad FCA tehnikale. USAS oleks päris keeruline müüa Peugeot 3008 põhjal Jeepi
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#312Tundub, et Alfased on Carringi kenasti üles leidnud. Üks 159 ja Giulietta minu siinoleku ajal teeninduse ees figureerimas.
Saab lõpuks ühe kohaga ka Tartus arvestada.
Saab lõpuks ühe kohaga ka Tartus arvestada.
Viimati muutis Traktor, 15 Sept 2020, 10:10, muudetud 1 kord kokku.
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#313Järgi läksin Giuliettale, siis öeldi jah, et lausa kolm Alfat korraga hoolduses neil.
Teenindus asjalik, sain oma küsimustele vastused. Hea jah, et Tartusse selline koht tekkis, enam ei pea hoolduse pärast Tallinnasse sõitma.
Teenindus asjalik, sain oma küsimustele vastused. Hea jah, et Tartusse selline koht tekkis, enam ei pea hoolduse pärast Tallinnasse sõitma.
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#314Carring - ei ole paraku koht kuhu kama kõik mis marki masina viiksin. Jah, ei tea hetkeseisu, aga aastaid tagasi üritati mind seal Saab-i hooldusega lüpsta suurusjärgus 1000eur.
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#315Ma olen üldiselt igasuguseid margiesindusi vältinud. Kogu aeg kuuled hirmsaid jutte ja noh, olgem ausad, hinnad on ka mitte eriti mõistlikud.
Nüüdne käik oli ka pool kiiruga ja hädapärast, et saaks õlivahetus tehtud (omal garaažis kanal kinni).
Nüüdne käik oli ka pool kiiruga ja hädapärast, et saaks õlivahetus tehtud (omal garaažis kanal kinni).