Keegi väitis manualis olevat Tutela GI-A (G.M. Dexron II) for power steering fluid.
Teine:"any Dexron II ATF will do"
Samuti aastaid kasutanud 'mingit ATFi' seal sees, aeg-ajalt värskendades reservuaari sisu.
Sõbra 155 lõi talvel külmaga roolivõimul mingit voolikut ära, vaevalt see nüüd vana ja kehvemini pumbatav oli, sest järgmistel kordadel oli juba värske õli.
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#363Küsimus suurele ringile TS/JTS ülemise mootorikinnituse kohta. Kuidas oleks kõige lihtsam eemaldada seda puksi mootori alumiiniumist käpa seest, et asendada uue poly puksiga? Varda seest saab selle lihtsalt kätte, kuna saab laua peal lahti lammutada aga mootoriruumis selle käpa sees olevale puksile on ligipääs piiratud.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#364kas Sa mõtled seda (siin on ka vastus)?
http://www.partshive.com/index.php?rout ... ct_id=1165
või seda:
https://shop.alfisti.net/Tuning-Styling ... anguage=en
- selle jaoks ei ole universaalselt head lahendust kui just sisselaset lahti ei võta
http://www.partshive.com/index.php?rout ... ct_id=1165
või seda:
https://shop.alfisti.net/Tuning-Styling ... anguage=en
- selle jaoks ei ole universaalselt head lahendust kui just sisselaset lahti ei võta
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#365Seda viimast mõtlen, esimene on lihtsam kuna selle saab auto küljest eemldada.ts kirjutas: ↑29 Dets 2020, 12:01kas Sa mõtled seda (siin on ka vastus)?
http://www.partshive.com/index.php?rout ... ct_id=1165
või seda:
https://shop.alfisti.net/Tuning-Styling ... anguage=en
- selle jaoks ei ole universaalselt head lahendust kui just sisselaset lahti ei võta
Peab kuidagi selle kummisisu kätte saama ja siis vaatama kas saab kruvikeeraja ja haamriga selle järgi jäänud metallrõnga mõlki taguda, et alumiiniumkäpa seest välja tuleks.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#366Kummipukside jaoks soovitaks muidu tuld ja akudrelli aga see on väga nüri koha peal - sinna aga ei ulata vist alla poolemeetrise puurita
Kui just paagi eemaldamine natuke ruumi juurde ei anna ?
Kui just paagi eemaldamine natuke ruumi juurde ei anna ?
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#367Gaasipõletiga ei julge väga ligineda, sest seal on piisavalt palju igasuguseid plastikdetaile ligiduses, lisaks ka hammasrihm.
Pead silmas jahutusvedeliku paaki? Selle liigutamine eriti palju juurde ei anna, sest see puks on pigem lonseroniga kohakuti ja samal tasapinnal.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#368Aga äkki mingi L kujuline tööriist (ahjuroobi moodi asi), mis otsast põletiga punaseks lasta ja siis sinna vahele suruda?
Pmst on see ju kummipuks, seega punaseks lastud metall peaks olema igati võimeline seda sulatama.
Mul hetkel ei meenu ka ühtegi kohta kus mingit selliks otstarbeks moditavat tööriista võiks kasutusel olla...
Pmst on see ju kummipuks, seega punaseks lastud metall peaks olema igati võimeline seda sulatama.
Mul hetkel ei meenu ka ühtegi kohta kus mingit selliks otstarbeks moditavat tööriista võiks kasutusel olla...
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#369Stellantise (PSA+FCA) üks esimesi samme on hakata Alfa Romeoga kiiremas korras tegelema, sest praegune tegevus on tõsiselt jätnud soovida. Kahjuks tuleb hüvasti jätta (vähemalt praegu) igasuguste eriprojektidega ning keskendutakse maasturitüüpi sõidukitele (Euroopas 45% turuosa SUVidel). Tonalega vist pea igaüks kursis. Jagab paljuski Compassiga, sai just hiljaaegu pistikut katsetada (4wd, 240hp) ning polnud üldse halb. Uus pisike maastur ei pruugi kõigi meelest Alfa olla, sest ehitatakse PSA CMP platformile (208,2008,Corsa,Mokka,C4,DS3) ning kokku hakatakse laduma Fiati Poola tehases. Senimaani õnneks PSA suutnud kõik tooted (erinevalt Seat/Skoda) disainida erinevaks ning vähemalt mootoritele etteheiteid väga pole. Kuna elektrisuutlikus, siis saab sellest esimene Alfa Romeo EV. Stelvio ja Giulia disain saab pisut värskust juurde, põhilised muudatused seotud mootoritega seoses Co2ga (võetakse kasutusele Mild Hybrid).
Lootus on lollide lohutus aga sureb ikka viimasena, siis ehk nüüd kui lõpuks on suur ühinemine tehtud, võetakse Alfa Romeo ka käsile. Kuna grupi sees on DS otsene konkurent, siis keeruline uskuda, et mõlemad jäetakse tulevikus alles.
Lootus on lollide lohutus aga sureb ikka viimasena, siis ehk nüüd kui lõpuks on suur ühinemine tehtud, võetakse Alfa Romeo ka käsile. Kuna grupi sees on DS otsene konkurent, siis keeruline uskuda, et mõlemad jäetakse tulevikus alles.