On olnud sama viga- teisel autol küll aga ...
brake switch-i põhiline tuvastamise koht on cruise control. Kui cruise selle veateatega peale ei lähe, siis tasub lülitile keskenduda (kuna kõik süsteemid kasutavad sedasama plastmassist jullat). Lüliti ise on tavaliselt kaheastmeline ning ära kukub teine aste (esimene aste lülitab piduritulesid)
igal juhul tasuks süsteem ära diagnoosida ning resettida. Olemuselt on need sõltuvad vead- kui ABS-i andur tagant ära kukub, siis kukuvad koheselt ka ASR/VDC (mis on sama süsteem) ning seejärel ka hill holder, mis kasutab ASR-i ja ABS-i kombot. HINT- peale ükskõik millist abs-i süsteemi elemendi vahetamist (lülitid, andurid jms) on alati mõistlik plokk resettida
Kui probleem ilmneb järsul temperatuurimuutusel ja sulailmaga (tavaliselt kukkumisel umbes -5 kuni +2) ebamäärasel ajal (s.t. ei ole kohe, vaid tekib mingi mittekorduva kiiruse saavutamisel) ning kui süüde välja keerata ja siis uuesti käivitada kaob viga ära ning enam ei teki, siis tõenäoliselt on tegemist niiskusega plokis (407; 147 ) või siis mõne ratta ebakorrektses käitumises (156 näitel), tõsi küll TAVALISELT mõjutab see ainult ASR-i.
Kui viga tekib alati ühel teatud kiirusel, siis peaks andurid üle kontrollima, kuna abs-i andur võib olla vigane ainult teatud vahemikus.
P.S. Safe mode ei ole seotud pidurite vaid mootori ja kastiga (kui tulukesed põlema lööb, siis pead lihtsalt arvestama, et Sul ühtegi elektroonilist abimeest ei ole)
Tegelikult ma olen normaalne....