Välismaa foorumitest jäi teiste markide puhul küll silma, et ikka on ette tulnud selliseid asju - just alumiiniumist õõtshoova puhul, mis on suht rabe materjal. Teras veniks aga alumiinium läheb kohe krõpsti katki.
156 insenerid olid õnneks targemad ja tegid alumise õõtshoova terasest, mitte alumiiniumist.
Sai täna inspekteeritud autot väheke ja õnneks miskit väga hullu ei juhtunud. Kõik mahlad jäid sisse peale käigukasti õli, mis voolas välja tänu sellele, et veovõll otsustas käigukastist lahkuda. Õnneks nii käigukasti poolne, kui ka veovõlli enda poolne nuut jäid terveks. Käigukasti korpusel ka mingeid vigastusi ei tuvastanud.
Juhipoolne poritiib vajab vaid vahetust, seega kui kellelgi pakkuda vasaku poole kasutatud originaal poritiiba, siis ei ütleks ära. Plaanis oligi see aasta soojemate ilmadega autol keretööd ette võtta. Eesmised poritiivad ja karbid mõlemalt poolt värvida.
Oskab keegi öelda kuidas seda käigukasti küljes paiknevat simmerlingi vahetada? Lihtsalt kruvikeeraja taha ja tuleb välja? Neid ümber olevaid polte pole vast vaja lahti kakkuda sellejaoks?
Antud varuosakood mida vahetada mõtlen on 71734264
Kõige suurem probleem tuleb õõtsa vahetusega, kuna hea oleks seda kanali peal teha. Sest enamus polte asub suht ligipääsmatus kohas, kui koopast ligineda neile.
Plaanis oli auto all olev õõtshoob parema kohapealt pooleks lõigata, et muretseda doonoriks kasutatud õõtshoob, mis samast kohast sobivaks lõigata ja siis alumiiniumelektroodiga nad omavahel kokku keevitada. Saaks vähemalt ajutiselt 4 ratta peale liikuma ja auto kanaliga garaazhi lükata, kus oleks juba lihtsam vana õõts alt kakkuda.
Re: Alfa Romeo 159 2.2 JTS, 2006
#16If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.