159 JTDM ATM KASTI ASENDUS SAAB 93 1,9TID JA SOBIVUS

#1
Tekitaks uue teema,
Nimelt ei leia kusagilt infot kas keegi on suutnud asendada 159 kasti või mehhatroonikabloki (mootor 2,4jtdm) Saabi 1,9tid omaga? Pm nagu peaks olema samad kastid aga siiski on küsimus kas võib olla erinevusi milleski või oleks see mõeldav projekt? Võimalik et vahetust vajaks ainult mehhatroonikablokk mitte terve kast.
Igasugune tagasiside on teretulnud!

Re: 159 JTDM ATM KASTI ASENDUS SAAB 93 1,9TID JA SOBIVUS

#2
mina alustaks plokist - ja vahetaks selle gen2 ploki vastu välja (see on esimese põlve plokkide sünnitrauma vms)

ja teeks umbes nii, et:
1. telliks ploki- plokk ise on nt siit saadaval https://maktrans.net/valve-body-tf80-2gen
2. ajaks auto tõstukile
3. toestaks mootori ja kasti ära
4. tõstaks radika natuke eest (ja mingid talapoldid vist oli ka vaja lahti lasta)
5. vahetaks ploki välja
6. lisaks õli
7. teeks testisõidu
8. teeks õlivahetuse



ma ise käisin Hõbenooles selleks, et saaks päevaga tehtud (kuna mul kanalit ei ole ja tegelikult kuigi solenoidile justnagu ligi pääseb, siis tegelikult ei pääse); seal ajaliselt läks vist mingi 3 päeva, millest arvele pandi lõpuks 4 tundi tööd, 3 tundi testimist ja seadistamist, 11 liitrit õli , dünaamiline õlivahetus jne.

ploki eest küsiti seal eelmisel aastal 850.- (ma kõige odavama ploki leidsin sel ajal koos transpordiga mingi 650.- eest) ; kasutatud ploki ja kasti osas leidsin, et ei ole mõistlik, kuna kaasnevad kulud on pea pool vahetusest niikuinii
Tegelikult ma olen normaalne....
cron