vahepeal hakkas juhipoolne kõlar krigisema ja lõpuks said autosse uued kõlarid -> taaskasutus on moekas asi, seega ette läksid algselt 156 jaoks ostetud unod ja tagaustesse läksid 164 originaalkõlarid.
Helipilt läks paremaks.
ja natuke nõmedamate asjade kohta ka-> nädalavahetusel võtsin kiima puhastuse ette ja sele käigus avastasin, et juhipoolne tagaistme esine oli täiesti läbimärg. Ei suutnud tuvastada, millest (hetke kahtlustan jätkuvalt uksetihendit aga )...
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#227Ja et igav ei oleks:
Selgus, et kliima ei taha üle 30 kraadise välistemperatuuriga normaalselt toimida. Tõenäoliselt on kuivati mingit jama täis... Seega läheb plaani kuivati ja siis juba ka radika ja kaasnevate tükkide vahetus (pump ise tundub ilusti toimivat)
Otsides maanteel kuulduva müra põhjust selgus,et parem tagumine rattalaager käib oluliseöt raskemini, kui vasak
Ja pesula kinnitas, et uksetihendid lekivad vist päris edukalt (see on nüüd see keeruline asi )
Selgus, et kliima ei taha üle 30 kraadise välistemperatuuriga normaalselt toimida. Tõenäoliselt on kuivati mingit jama täis... Seega läheb plaani kuivati ja siis juba ka radika ja kaasnevate tükkide vahetus (pump ise tundub ilusti toimivat)
Otsides maanteel kuulduva müra põhjust selgus,et parem tagumine rattalaager käib oluliseöt raskemini, kui vasak
Ja pesula kinnitas, et uksetihendid lekivad vist päris edukalt (see on nüüd see keeruline asi )
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#228Vahepeal siis sai vahetatud tagumine rattalaager ja selgus, et see ei olnudki vigane. Vähe sellest, et undamine alles oli selgus, et valesti oli meeles, kumb pooö vahetatud sai
Ilmselt 159 rattad käivadki raskelt (seega on võibolla probleem hoopis teisel pool- tõenäoliselt siis lähiajal vahetan ka selle ära...)
Esiamort ja vedru said ka uued, juhipoolne krigisev õõts ka. Kahjuks aga selgus et krigina põhjuseks ei olnud õõts vaid hoopis ülemise puksi metallkinnitus, kus metall vastu metalli käib jube kriuks. Veidral kombel ei saa aga ka seda kuidagi tugevamalt kinni.
Ja siis juhtus veel see, et pagassitule mikrolüliti otsustas koostööst loobuda, seega sai ajutiselt lahtiolekulüliti ühedamisega ka tuleahelasse selle korda aga vajaks uut ikka.
Tööde list aga arvuliselt ei muutu - saab eest kaks asja ära, tuleb kaks asja juurde...
Ilmselt 159 rattad käivadki raskelt (seega on võibolla probleem hoopis teisel pool- tõenäoliselt siis lähiajal vahetan ka selle ära...)
Esiamort ja vedru said ka uued, juhipoolne krigisev õõts ka. Kahjuks aga selgus et krigina põhjuseks ei olnud õõts vaid hoopis ülemise puksi metallkinnitus, kus metall vastu metalli käib jube kriuks. Veidral kombel ei saa aga ka seda kuidagi tugevamalt kinni.
Ja siis juhtus veel see, et pagassitule mikrolüliti otsustas koostööst loobuda, seega sai ajutiselt lahtiolekulüliti ühedamisega ka tuleahelasse selle korda aga vajaks uut ikka.
Tööde list aga arvuliselt ei muutu - saab eest kaks asja ära, tuleb kaks asja juurde...
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#229juba augusti lõpus sai siis uuesti vahetatud parem esimene abs'i andur, mis kaks nädalat enne ülevaatust hakkas jukerdama.
Ülejäänud tööd on kategoorias "ei suuda otsustada, kas on hobiauto või mitte"- sõitmist otseselt midagi ei sega (peale esiklaasi, mis on 18 aastat vana) aga nagu päris hea ka ei ole...
ehk siis minu käes tegemata asjad:
mehhaanika poolelt
esimene parem ja tagumine vasak rattalaager
käigukasti poooltelje simmerid, mis on kulunud ja lekivad natuke, kui rool välja keerata
kliima tihendid ja kuivati on vahetamata
Sisu poolelt:
uus antenn oleks vaja paika panna
istmeriided oleks vaja taastada
juhiukse polster on katki
uksed tahaks müraisolatsiooni
juhiukse lukk oleks vaja vahetada (uksetuli ei põle)
tagaluugi lüliti oleks vaja vahetada (ka tuli ei põle)
kere poolelt:
uut värvi tahaks
sillatalad tuleks puhtaks tõmmata ja üle värvida
uut esiklaasi oleks vaja
Ülejäänud tööd on kategoorias "ei suuda otsustada, kas on hobiauto või mitte"- sõitmist otseselt midagi ei sega (peale esiklaasi, mis on 18 aastat vana) aga nagu päris hea ka ei ole...
ehk siis minu käes tegemata asjad:
mehhaanika poolelt
esimene parem ja tagumine vasak rattalaager
käigukasti poooltelje simmerid, mis on kulunud ja lekivad natuke, kui rool välja keerata
kliima tihendid ja kuivati on vahetamata
Sisu poolelt:
uus antenn oleks vaja paika panna
istmeriided oleks vaja taastada
juhiukse polster on katki
uksed tahaks müraisolatsiooni
juhiukse lukk oleks vaja vahetada (uksetuli ei põle)
tagaluugi lüliti oleks vaja vahetada (ka tuli ei põle)
kere poolelt:
uut värvi tahaks
sillatalad tuleks puhtaks tõmmata ja üle värvida
uut esiklaasi oleks vaja
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#230Niisiis
405 tuh ees ja eile lendas jõhvi lähedal pihusti kinnitusklamber ribadeks
Tulemus siis pihusti eemaldumine mootorist mõned katkised tükid jms. Ja lisaks siis 500 raha puksiirile
Täna vaadates tundub, et pihusti lahkus oma asukohast, kuna jahutusvedelik sattus sinna ,kus see ei peaks teps mitte olema (õli on küll puhas, kuid õlikorgi all oli õrn punane rant).
On kellelgi mingit head mõtet, kuidas selles hüpoteests veenduda ilma, et peaks veel kellelgi mingit miljonit maksma
405 tuh ees ja eile lendas jõhvi lähedal pihusti kinnitusklamber ribadeks
Tulemus siis pihusti eemaldumine mootorist mõned katkised tükid jms. Ja lisaks siis 500 raha puksiirile
Täna vaadates tundub, et pihusti lahkus oma asukohast, kuna jahutusvedelik sattus sinna ,kus see ei peaks teps mitte olema (õli on küll puhas, kuid õlikorgi all oli õrn punane rant).
On kellelgi mingit head mõtet, kuidas selles hüpoteests veenduda ilma, et peaks veel kellelgi mingit miljonit maksma
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#231Mis see puksiir tõi sulle uue 159 mootori või? Kuradi kallis.
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#232Puksiir ongi jube kallis, mul läks tööpäeval 100 ringis mingi 7km ots.
Kõige kergem ja odavam variant vist oleks eemaldada hõõgküünlad ja kaameraga silindrisse piiluda kas jahutusvedelik lekib silindrisse.
Kas diislil on pihusti seotud kuidagi jahutusvedelikuga, et ta jahutab pihustit või mis moel nad üldse omavahel kokku puutusid?
Kõige kergem ja odavam variant vist oleks eemaldada hõõgküünlad ja kaameraga silindrisse piiluda kas jahutusvedelik lekib silindrisse.
Kas diislil on pihusti seotud kuidagi jahutusvedelikuga, et ta jahutab pihustit või mis moel nad üldse omavahel kokku puutusid?
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#233Klamber lendas laiali jõhvis... Teel Narva kus ma plaanisin uue igapäevaauto osta (õnneks toodi see Jõhvi ära )
Auto ise asub nüüd Raplas... Vahemaa 215 km mis selgitab selle summa
Jõhvi ei tahtnud jätta, kuna seal on keeruline seda hallata ja oleks Tallinna viinud oleks 100 kokku hoidnud aga noh - laupäeval diislikeskuste juurde ei pääse. Praegu on vähemalt maja ees ja saan sellega mingi otsuse teha (pea lammutamine on 159 puhul niikuinii mingi 6h tööd ja ega uut klambrit ka kuskilt võtta pole).
Ma ise jõudsin ka niikaugele, et ilmselt on mõistlik endoskoop ost ja siis kiigata mis silindris toimub (seda enam, et kuna pihusti minema lendas, siis pole eelsüüdet vaja puutudagi)
hüpotees 1 oleks , et kaanetihend või kaas lendas laiali ja silinder voolas jahutusvedelikku täis ja lõi klambri puruks;
hüpotees 2 et klamber ise oli vigane ja kui üks pool hoovast alla andis, siis lendas teine puhtalt survega minema
Vaatasin jahutusvedelikku - natuke kahtlase moega see oli aga enne tühjendamist midagi kindlat ei oska öelda (kui eile enne sõitu vaatasin oli vedelik max tasemel, kui pauk käis siis samuti ja täna samal tasemel).
Ja hetkel on kuidagi "kaua võib" olek
Ühtpidi, kui see nüüd ainult kahvel oli, siis on kõik jätkuvalt lihtne. Kui aga vedelikud segamini on, siis on keeruline otsustada. Ma tean täpselt kust saaks uue mootori aga ...
Auto ise asub nüüd Raplas... Vahemaa 215 km mis selgitab selle summa
Jõhvi ei tahtnud jätta, kuna seal on keeruline seda hallata ja oleks Tallinna viinud oleks 100 kokku hoidnud aga noh - laupäeval diislikeskuste juurde ei pääse. Praegu on vähemalt maja ees ja saan sellega mingi otsuse teha (pea lammutamine on 159 puhul niikuinii mingi 6h tööd ja ega uut klambrit ka kuskilt võtta pole).
Ma ise jõudsin ka niikaugele, et ilmselt on mõistlik endoskoop ost ja siis kiigata mis silindris toimub (seda enam, et kuna pihusti minema lendas, siis pole eelsüüdet vaja puutudagi)
hüpotees 1 oleks , et kaanetihend või kaas lendas laiali ja silinder voolas jahutusvedelikku täis ja lõi klambri puruks;
hüpotees 2 et klamber ise oli vigane ja kui üks pool hoovast alla andis, siis lendas teine puhtalt survega minema
Vaatasin jahutusvedelikku - natuke kahtlase moega see oli aga enne tühjendamist midagi kindlat ei oska öelda (kui eile enne sõitu vaatasin oli vedelik max tasemel, kui pauk käis siis samuti ja täna samal tasemel).
Ja hetkel on kuidagi "kaua võib" olek
Ühtpidi, kui see nüüd ainult kahvel oli, siis on kõik jätkuvalt lihtne. Kui aga vedelikud segamini on, siis on keeruline otsustada. Ma tean täpselt kust saaks uue mootori aga ...
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#235remonditud peale seda, kui õlipump laiali lendas.
Hetkel on siis shrödingeri mootor-> võibolla on kaas vigane, võibolla on plokk vigane võibolla on ainult kahvel kutu
reedel või laupäeval vaatan ja siis saab edasi eelarvestada ja mõelda, kuna ühtpidi - kaua võib seda lappida ... teistpidi jälle ka, et kaua võib - tegelikult peaks olema kõik asjad tehtud juba.
Hetkel on siis shrödingeri mootor-> võibolla on kaas vigane, võibolla on plokk vigane võibolla on ainult kahvel kutu
reedel või laupäeval vaatan ja siis saab edasi eelarvestada ja mõelda, kuna ühtpidi - kaua võib seda lappida ... teistpidi jälle ka, et kaua võib - tegelikult peaks olema kõik asjad tehtud juba.
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#236Mingit progressi autoga? Oled jõudnud uurida, mis täpselt juhtus?
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#237Ootan kahvlit, et saaks auto kokku...
Tundub, et mingit suurt jama pole aga enne ei tea, kui kahvel olemas ja mootor töötab - ei saa heitgaasitesti ka teha
Vedelikud on oma pesades igatahes ja segamini ei paista olema. Paar tükki on kapoti all puru aga ei midagi ületamatut
kahvli eemaldamisel tundus, et sel oli mingi aeg juba väsimus kallal olnud (üks serv oli osaliselt tumedama oksiidikihi all)
Ehk siis - jätkuvalt ei ole ei terve ega katki - püüan homme vähemalt ühe kahvli ja toru saada (pakuti küll odavalt vähe sõitnud kahvleid aga need ei jõua kuidagi minuni)
Tundub, et mingit suurt jama pole aga enne ei tea, kui kahvel olemas ja mootor töötab - ei saa heitgaasitesti ka teha
Vedelikud on oma pesades igatahes ja segamini ei paista olema. Paar tükki on kapoti all puru aga ei midagi ületamatut
kahvli eemaldamisel tundus, et sel oli mingi aeg juba väsimus kallal olnud (üks serv oli osaliselt tumedama oksiidikihi all)
Ehk siis - jätkuvalt ei ole ei terve ega katki - püüan homme vähemalt ühe kahvli ja toru saada (pakuti küll odavalt vähe sõitnud kahvleid aga need ei jõua kuidagi minuni)
Tegelikult ma olen normaalne....