Alfa Romeo kiibituuning.

#16
jannuhellu kirjutas:gtvle chiptuning maksab 6000 eeku ja annab juurde 30 kw ehk siis mingi 180 kw :P


on parem pakkumine kuidas lisada rohkem ja maksta vähem:

GTV 2.0L 16V Turbo 148kw/210Nm + 32kw/65Nm 5000EEK





ca 250 hp peaks selle karbi all rattad päris huvitava kiirusega ringi viskama...

panustad?

Alfa Romeo kiibituuning.

#18
veermikul vast suurt vahet pole kas 3 liitrise vabalhingaja pea 170kW või puhuriga 180...



pealegi, ega sa täiskoormusel sõida pidevalt.



aga loomulikult iga upgrade võtab lõivu just kestvuse ressursist ja austan täielikult sinu otsust hoida auto stockina...

Alfa Romeo kiibituuning.

#19
kuuldu järgi ei pea 164 manuaal kast valu vastu... kuigi-eks teatud aja kestab kõik.. ja oleneb ka kui valusalt teda piinata... samas kiire lõpp pidi saabuma peale 250kw... nagu räägitakse... :roll: samas-esisild pole ikka see kuhu seda kõike rakendada... :roll: see muidugi kõigest minu arvamus... samas mulle meeldivad mis tahes veolised võimsad masinad.. 8)

Alfa Romeo kiibituuning.

#20
VML kirjutas:samas mulle meeldivad mis tahes veolised võimsad masinad.. 8)


Sama siin-> eriti taga ja neliveolised :lol:



Teades "natuke" näpitud (näiteks 9000 Turbo) esiveoliste põhiprobleemi (veab vägisi silla viltu ära) siis ei julgeks kohe mitte üle 250kW rakendamist esisillale heaks mõtteks pidada :roll:

Ja ega esimese hooga meenub võimsaima esiveolisena esimene Olds Tornado oma 385 obesega (reaalselt siiski vist vähem), kuid selle sõiduki robustset esisilda ei anna Alfadega kohe mitte võrrelda 8)

Veidi keerukamatest sildadest meenub esimese hooga Seville/eldorado STS ja co oma 224kW-ga -> kuid ka see sild on suht robustne :roll:



Loomulikult ka dragitakse esiveoliste autodega, kuid :twisted: nendega arvatavasti enam kurve ei võta :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo kiibituuning.

#21
4 veoliste nali:

kui ma tahan, et mõni sild niisama kaasa lohiseks, siis ma kasutan selleks järelkäru!



aga asjast:

tagavedu on minu meelest lõbusam juhtida kui esivedu... see peen mäng gaasija rooliga on ise juba teatud plaanis erutav...



4vedu on eriti vedelal pinnasel mõnus...

märg asfalt

kruus

lumi / jää



kuiv asfalt on tagavedu kiftim...





PS! aga teemasse -> ma ikkagi usun, et see turbokas ei jaksa GTV esisilda alt ära keerata.

Alfa Romeo kiibituuning.

#22
nu-meil nüüd aega teeniv raqs oma fiat coupega ajas ikka päris palju hobuseid välja... miskit 400hp ja peale vist... aga nüüdseks olid ka temal plaanid tagaveole ringi orjenteeruda... samas teadis ta rääkida et nt fiati originaal kast kannatab 600hp ja rohkemgi ära... kuid kiibituuning eeldab ka uut sisu mootorile... muidu on ikkagi üsna pea tulemuseks hunnik kõrbend ja sulanud detaile... :roll: ja eks ta üks odavaim viis ole kw juurde saada...

Alfa Romeo kiibituuning.

#23
siinkohal vaidlen ma vastu



kiibiga saadud 30 kW ei kõrveta sul ühtegi sisu ära... ja seeläbi pole veel midagi vaja vahetama hakata. tõstetakse veidi rõhku ja antakse rohkem kütust - see on kõik mida selle kiibiga teha suudetakse...



STAGE 1 nö

____________________________________________________________

STAGE 2 jne



kangema tegemise käigus võib osutuda esmaselt vajalikuks turbo, pihustite, ja rõhuregulaatori vahetus... kui pumba tootlikus otsa saab, siis ka pump vahetusse.



edasi minnakse vabama siise- ja väljalaske suunas.



siis sidur ja alles seejärel hakkab sisu vahetus, ehk kolvigrupp...





____________________________________________________________



seda nö kõrbemist peaks esinema vaid väga halvasti testatud tööde puhul kus:



A detonatsiooni vältimiseks hakkab aju süütenurka ja kütusekogust muutma ja lõpuks käib ikka laks detonatsiooni poolelt (juhul kui rõhk liiga kõrgeks lastakse)



B kütusekogus jääb väikseks kas progemisvea või säästupihustite (regulaatori, pumba) tulemusel ja seeläbi tõuseb temp taevasse ja kolvid lõpetavad töölepingu.





PS! parandatagu, kui eksin.

Alfa Romeo kiibituuning.

#24
Kui suure kütekuluga ja kõrge oktaaniga (al 98) nõus oled, siis annab ka vabalthingava toredalt tuunida, aga need poekiibid on ikkagi tavakasutajale orienteeritud, nii et imet oodata pole mõistlik. Vabalthingava power asub plokikaanes :)