Väga huvitav auto

#3
rool, pedaalid, käigukanginupp ja sumpaots :roll:



ts@julgeb veidi skeptiline selle auto heas oleku osas olla :roll:



kui mu mälu nüüd alt ei vea, siis see põlev tuluke armatuuris on pidurivedelik/klotsid IMHO oli siiski deltal eradi käsipiduri märgutuli :wink:



Kile juhi jalgade vasakus servas viitab sellele, et seal on keegi midagi kolistanud (ja mitte kõige osavamalt-> seal peaks olema jalatugi ning kile peaks olema vaiba all peidus)



Automüüja nimes sisalduv Varuosa muidugi annab nii mõnegi võimaliku vihje :roll:



numbrialuste järgi on sõiduk tulemas kuskilt aasiast-> "sumpapildi" taamal olevaid rakette vaadates tõenäoliselt jaapanist :roll:

Ukisepolster määrdunud, iste tõenäoliselt rebenenud (vaadates kui laiali servad on) ning kellaplokk on kangiga lahti käinud :roll: (spidopildil vasakus servas on jälge näha)



Aga see vaid minu arvamus :roll: mis kindlasti ei vähenda Delta 16V HF-i väärtust (kui ta natukenegi sõitev on :twisted: )



Hauever-> vaadates mis hinnaga müüakse Integralesid Euroopas ning arvestades palju maksab transport+toll jaapanist siis... ja jaaaa...
Tegelikult ma olen normaalne....

Väga huvitav auto

#4
suhteliselt mõistliku hinnaga.. ja integrale juures ei oma käigukangi nupud jms. mingit tähtsust, kuna tõelist seisukorda oleks võimalik määrata vaid lahti võttes... :lol: reeglina on nad kõik pulkadeks käind ja seda tavaliselt mitmeid kordi...-küsimus lihtsalt mitu korda, ja palju jubinaid on mehhaanikul üle jäänd :roll:

Väga huvitav auto

#8
Jaapanis nagu ka näit inglismaal on lubatud teatud juhtudel ka vasakpoolse rooliga sõidukid arvele saada :wink:



mis VML-i kommentaari puutub-> loomulikult ei oma nupp, pedaalid ja sumpaots mingit tähtsust... Lihtsalt True-beliver[/] alustab tuuningut teiselt poolt (mootori poolelt siis)



Aga jah-> nagu juba ütlesin :roll: ei usalda aga see ei kahanda auto võimalikku väärtust :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....
cron