33 TUHK JA TOLM

#3
ajad olid sellised nagu praegugi



ehk siis kuni 2,0 ja nii edasi jaotatud klassid



hauever 151kW 2,0 mootorist ei ole üldse mitte paha ju



:roll: Eeldan, et jutt on 33 1.5 Stradalest :roll:



Kui mitte, siis sry :oops:
Tegelikult ma olen normaalne....

33 TUHK JA TOLM

#5
yep...



teadsid, et esimene Ferrari oli 1,5l V12 varustet 8)



nii, et jah... oli 2,0 V8, mis suurseeriasse läks 2,6-l töömahuga Montreali ning ka väikese arvu GTV8 peal (2,6 Ja 2,8 töömahuga)



BTW 33 kaalus masendavad ~700kg(kuivmass 575kg+juht+küte), seega "keskmine" sõiduk liikus 0-100 ~5s ning max kiiruseks tuli umbes 280km/h



Mootorite forsseerimisastmed oli vahemikus 151 (Stradale)- 203kW(Corsa Massimo), mootor oli kaheklapitehnikas nelja nukaga normaalaadimise ning SPICA pritsega 8)



Muuseas-> auto ise oli masendavad 10cm alla meetri kõrge (mina ei tea kuidas kurat sinna sisse ära mahutakse :lol: ), seega oleks linnas sitaks hea süstida (vups ja vups veoautode alt läbi)
Tegelikult ma olen normaalne....

33 TUHK JA TOLM

#7
:roll:



nuuh 88kW 1,5l mootorist pole just eriti hävitav-> astmega 7,5:1-le :roll:



Muuseas-> kui kedagi huvitab :roll: siis seesama V12 mootor oli ernevate versioonidena tootmises kuni muditud punapeani (512TRM) välja 512 seeria jaoks siis käänati lihtsalt silindreid veel 90kraadi võrra laiali 8)



Naisss.... :twisted:
Tegelikult ma olen normaalne....

33 TUHK JA TOLM

#8
nojah



ja siis sööstis parun oma punasel alfa romeol läbi mõispargi nii, et õhk lõhki kärises ja hobused perutades üle oja jooksid ning enne ei peatunud kui alles keset medicite lilleaeda...


Pilt


kogu sellest loost sai innustust suur prantslane


Pilt
Viimati muutis E.T., 17 Dets 2007, 14:00, muudetud 3 korda kokku.
cron