juba mõnda aega ripub juutjuubis 33 kopiraiditud materjali... enne kui maha võetakse tasub vaadata ja omal kumm täis lüüa ...pjuur poizon
http://www.youtube.com/watch?v=Z1t1hdvg1tI
...a muidu ikka endiselt "Varuosad" ja "Varia"
33 TUHK JA TOLM
#3ajad olid sellised nagu praegugi
ehk siis kuni 2,0 ja nii edasi jaotatud klassid
hauever 151kW 2,0 mootorist ei ole üldse mitte paha ju
Eeldan, et jutt on 33 1.5 Stradalest
Kui mitte, siis sry
ehk siis kuni 2,0 ja nii edasi jaotatud klassid
hauever 151kW 2,0 mootorist ei ole üldse mitte paha ju
Eeldan, et jutt on 33 1.5 Stradalest
Kui mitte, siis sry
Tegelikult ma olen normaalne....
33 TUHK JA TOLM
#5yep...
teadsid, et esimene Ferrari oli 1,5l V12 varustet
nii, et jah... oli 2,0 V8, mis suurseeriasse läks 2,6-l töömahuga Montreali ning ka väikese arvu GTV8 peal (2,6 Ja 2,8 töömahuga)
BTW 33 kaalus masendavad ~700kg(kuivmass 575kg+juht+küte), seega "keskmine" sõiduk liikus 0-100 ~5s ning max kiiruseks tuli umbes 280km/h
Mootorite forsseerimisastmed oli vahemikus 151 (Stradale)- 203kW(Corsa Massimo), mootor oli kaheklapitehnikas nelja nukaga normaalaadimise ning SPICA pritsega
Muuseas-> auto ise oli masendavad 10cm alla meetri kõrge (mina ei tea kuidas kurat sinna sisse ära mahutakse ), seega oleks linnas sitaks hea süstida (vups ja vups veoautode alt läbi)
teadsid, et esimene Ferrari oli 1,5l V12 varustet
nii, et jah... oli 2,0 V8, mis suurseeriasse läks 2,6-l töömahuga Montreali ning ka väikese arvu GTV8 peal (2,6 Ja 2,8 töömahuga)
BTW 33 kaalus masendavad ~700kg(kuivmass 575kg+juht+küte), seega "keskmine" sõiduk liikus 0-100 ~5s ning max kiiruseks tuli umbes 280km/h
Mootorite forsseerimisastmed oli vahemikus 151 (Stradale)- 203kW(Corsa Massimo), mootor oli kaheklapitehnikas nelja nukaga normaalaadimise ning SPICA pritsega
Muuseas-> auto ise oli masendavad 10cm alla meetri kõrge (mina ei tea kuidas kurat sinna sisse ära mahutakse ), seega oleks linnas sitaks hea süstida (vups ja vups veoautode alt läbi)
Tegelikult ma olen normaalne....
33 TUHK JA TOLM
#6OOoooouuuuUUUuuoooooooOOOOUUUUuuu
raju staff
kodus õhtul korraliku helitugevusega
URR
ET, siis tänulik LL-le
raju staff
kodus õhtul korraliku helitugevusega
URR
ET, siis tänulik LL-le
33 TUHK JA TOLM
#7nuuh 88kW 1,5l mootorist pole just eriti hävitav-> astmega 7,5:1-le
Muuseas-> kui kedagi huvitab siis seesama V12 mootor oli ernevate versioonidena tootmises kuni muditud punapeani (512TRM) välja 512 seeria jaoks siis käänati lihtsalt silindreid veel 90kraadi võrra laiali
Naisss....
Tegelikult ma olen normaalne....
33 TUHK JA TOLM
#8nojah
ja siis sööstis parun oma punasel alfa romeol läbi mõispargi nii, et õhk lõhki kärises ja hobused perutades üle oja jooksid ning enne ei peatunud kui alles keset medicite lilleaeda...
kogu sellest loost sai innustust suur prantslane
ja siis sööstis parun oma punasel alfa romeol läbi mõispargi nii, et õhk lõhki kärises ja hobused perutades üle oja jooksid ning enne ei peatunud kui alles keset medicite lilleaeda...
kogu sellest loost sai innustust suur prantslane
Viimati muutis E.T., 17 Dets 2007, 14:00, muudetud 3 korda kokku.
33 TUHK JA TOLM
#9...ähh, viskame siis selle ka juba siia otsa kui sama saade
http://www.youtube.com/watch?v=OrBRNXXfzNY
...ma arvan, et olen juba postitanud selle ka vist kunagi, aga huu keers
krt ise lähen nüüd vist garaazhi korra
http://www.youtube.com/watch?v=OrBRNXXfzNY
...ma arvan, et olen juba postitanud selle ka vist kunagi, aga huu keers
krt ise lähen nüüd vist garaazhi korra