Märkmik on minevik !
#17E.T. wrote:miks me muide mingist kütusekulust räägime
???
teeme ökonoomsussõidu 1 etapina?
ok teeme
aga siis tuleb vist liiga palju eri võistluskasse
start ja lõpp peaksid vist benzukates toimuma
idee on igatahes super
meedia tuleb kaasata kindlasti
las kõik näevad kui ökod on Alfad
või hoopis kulutage vähem seltsimehed automobilistid
Märkmik on minevik !
#18no siis tuleb võtta 1 auto
paak täis hoida
ja teha distants
mõõta keskmist
enne iga starti nullida comp
tehtud
tingimused kõigile võrdsed ja mõõtmise tulemused suht täpsed seejuures
PS! mina isiklikult alfast ökoauto võrdkuju luua ei soovi - siis ökotatakse kütuse pealt ja ökotatakse ka hoolduse pealt ja lõpptulemus on 70% kindlusega erinev sellest mis oli algne idee.
-e-
paak täis hoida
ja teha distants
mõõta keskmist
enne iga starti nullida comp
tehtud
tingimused kõigile võrdsed ja mõõtmise tulemused suht täpsed seejuures
PS! mina isiklikult alfast ökoauto võrdkuju luua ei soovi - siis ökotatakse kütuse pealt ja ökotatakse ka hoolduse pealt ja lõpptulemus on 70% kindlusega erinev sellest mis oli algne idee.
-e-
Märkmik on minevik !
#22Kompuurtrinäit on on kalossinumber..
tuleb paak väga kõrini täis lasta, X distants läbida ja uuesti täita.
Kaasake statoil/neste/misiganes sponsoriks ja siis pikem distants ülitäpse aja peale..
Kaasake statoil/neste/misiganes sponsoriks ja siis pikem distants ülitäpse aja peale..
Märkmik on minevik !
#23cyber wrote:Kompuurtrinäit on on kalossinumber..tuleb paak väga kõrini täis lasta, X distants läbida ja uuesti täita.
Kaasake statoil/neste/misiganes sponsoriks ja siis pikem distants ülitäpse aja peale..
nii minagi mõtlema jäin
kui pikk võiks aga läbisõit olla
minu arvmus oleks, et 200 km
Märkmik on minevik !
#24karburaatormootorite puhul kasutati märksa lühemat trassi ja mensuuri selle töö jaoks...
pmst ei ole ikkagi ka sissepritse puhul tarvis 200km sõita, keskmise saab ka lühemal trassil kätte.
pmst ei ole ikkagi ka sissepritse puhul tarvis 200km sõita, keskmise saab ka lühemal trassil kätte.