Alfa 164 tuuning

#16
martmani auto on stiilne tervik eksterjööris :) ainus asi mis mind seal on häirinud on see jämedast mustast torust ja plekitükist tehtud läpparialus salongis... see lihtsalt on nagu puulusikas portselanserviisis ja ei käi kuidagi kokku ülejäänud iluga. samuti on teada, et märtmani auto teeb ilusat häält, et ta töömaht on piisav ja kiirendus ja muud sõiduomadused samuti olemas.

harva leidub keegi, kes on alfa disainicentrist suuteline midagi efektsemat tegema. minu meelest on alfade jooned läbi aegade olnud kaalutud ja kaunid. nad on nagu hea arhitektur, mida ei ole vaja lipuvarraste ja vilkuvate tulede taha peita, selleks pooldan mina isiklikult originaalseisukorras alfat millel on tehn pool korras v siis pisut järeleaidatud. vaatame ntx kalvo autot ;) täielik tipp :) minu austus.



PS! kuigi igalpool leiaks kritikaks võimalusi... ka enda poole pilku pöörates näen vigu :D
Viimati muutis E.T., 17 Nov 2006, 00:07, muudetud 1 kord kokku.

Alfa 164 tuuning

#20
Ma ei saa ka nokakest kinni hoida (juba sündimisest saati see viga küljes..). Nimelt: Miks inimesed väga tihti rõhutavad, et tähtsam on tuunida mootorit, kui välimust. Ma mõtlen tänavaautot. Kõik "päristuunijad" peavad sind jobuks, kui mõtled miskit välimust mõjutavat teha. Toon siinkohal välja omad vastumõtted:



1. Tuunitud mootoril on tavaliselt lühem tööiga. Ma ei usu, et sosssepad põlve otsas teevad nii kvaliteetset kaupa, kui firma, mis kulutab väljatöötamisse ja testimisse 10-id miljuune.



2. Parem jõudlus teeb kõva häält (nt väljalase). Linnas on lahe "paugutada" aga maanteel on äärmiselt koormav.



3. Küttekulu suurenemine. Ega lihtsalt õhust ja armastusest suuri kiluvatte ei tule.



4. Viimane ja peamine. Ja mis sa selle jõuga peale hakkad? Jaa.. võistlustel küll. Aga kas selleks peab loobuma mugavusest ja vastupidavusest tänavaautos? Samas hea naabrimehele öelda, et mul on sada kiluvatti rohkem kui sul. (Teadmamehe teavad seepeale öelda, et tähtis pole suurus vaid pikkus ja läbimõõt.)



Et siis.. mis ma öelda tahan: Mootorituuningut kasutad sa kord nädalas, visuaalset seevastu igapäev. Auto peab olema silmale ilus kaeda. (Ilu teatavasti asub vaataja silmades ja ei kõlba patta panna jne...) Et hommikul toast välja astudes äsjamanustatud võileib ja kohv kohe kurku üles ei lööks. (Ma näiteks ei saa aru inimestest, kellel seisab mingi ära kägistatud Golf ukse ees.. ok võib küll kiire olla aga kui ennem autosse istumist süda pahaks keerab, ei tule ka kiirest sõidust välja miskit - sorry Golfihuvilised, see oli näide..).



Ärge nüid arvake, et ma mootori tuunimise vastu olen. Oh ei! Isegi keeraks suppertsärseri külge, kui finantsi oleks. Lihtsalt visuaali kaitseks om too post. :roll:

Alfa 164 tuuning

#21
MorzokMan kirjutas:Et siis.. mis ma öelda tahan: Mootorituuningut kasutad sa kord nädalas, visuaalset seevastu igapäev. Auto peab olema silmale ilus kaeda. (Ilu teatavasti asub vaataja silmades ja ei kõlba patta panna jne...) Et hommikul toast välja astudes äsjamanustatud võileib ja kohv kohe kurku üles ei lööks. :


metafoorselt:

kas sa võtaksid omale KOLEDA ja HALVA ISELOOMUGA naise, kelle nägemine ajab sydame pahaks ja kellega mehekohuseid täidad vaid sundusest ja püüad võimalikult kiirelt maha saada?



kui sa saaksid parandada, siis mida sa parendaksid, kas iseloomu või välimust (kas teed oma elu mugavamaks või keskendud teiste ilumeele toitmisele ja respeki nurumisele)???



mida ma öelda tahtsin oli see, et ega 2,0 fwd calibra ei ole sportauto ka 21" rataste ja ükskõik mis tuuningelementidega mis ajaloo ehk õnnestunuma joonega opeli on tundmatuseni ära muutnud... samas tehasest tunud superlaadijaga calibra... ;) tunduvalt võimekam...



NB! tegelikult on mehele vaja mitut autot... 1 millega ajada oma igapäevaseid asju, 1 mida armastada, 1 millega metsas käia, 1 millega vajalikku kama vedida... jne

Alfa 164 tuuning

#22
E.T. kirjutas: NB! tegelikult on mehele vaja mitut autot... 1 millega ajada oma igapäevaseid asju, 1 mida armastada, 1 millega metsas käia, 1 millega vajalikku kama vedida... jne


ja seda ei tasu mitte segi ajada tänapäeva respekk-nurujate loogikaga, mille jaoks on mehele vaja ühte hästi võimast tulukesi täis, hiiglaslike spoleritega, imepisikese kütusekuluga, hästi paljude lisadega ning propelleri või tähekesega sõidukit, millega naisi sebida ning vanureid ja lapsi hirmutada ning mitut naist... 1 kellega ajada oma igapäevaseid asju, 1 keda armastada, 1 kellega metsas käia, 1 kellega vajalikku kama vedida... jne :lol: :lol: :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa 164 tuuning

#24
ts kirjutas:
E.T. kirjutas:isiklikult pean huvitaivamateks 155 Q4 ja 164 Q4 mudeleid :) 155 köidab rohkemgi oma 2 liitrise turbomootoriga... kui jaksaks, siis peaks sellist ;)
isiklikult peaksin huvitaivamaks Lancia by ferrari 8.32 mootoriga, Q4 veermikul 164-a 8) kuuldavasti olla keegi kuskil selle conversion'iga hakkama saanud :wink:

ja muuseas vabalthingav 24V 3,0 ei ole 164Q4-le liimitud :roll: kui vaid raha niipalju oleks






räägi täpsemalt teemast:



Lancia by ferrari 8.32 mootoriga, Q4 veermikul 164-a 8) kuuldavasti olla keegi kuskil selle conversion'iga



väga huvitav

8)

Alfa 164 tuuning

#25
tegelt Ei ole



Thema= 164=Croma=9000 (nooh peaaegu)



Aga 8.32-> Kurb lugu.. Fiat andis Ferrarile käsu tuua LAncia tagasi pildile, seega F. leidis laonurgast pisikese 32V V8 mootori ning sobitas selle Thema mootoriruumi.

Kuna ruum on 164-ga sama, siis on ka kinnitused samad (käigukast on Q4 juures küll veidi erinev, kuid... hea tahtmsie korral saab hakkama...)



Miks keegi seda tegi on muidugist hoopis teine küsimus (8.32 on küll V8 kuid kõigi muude näitajate poolt jääb alla)



Muuseas-> olla maailmas ka mõni Thema põhjale ehitatud 164 spordivagun... aga see on juba teina ning keerulisem jutt
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa 164 tuuning

#26
E.T. kirjutas:
[Apache] kirjutas:üks kindlasti ilusaim 164 mida ma tean:
http://www.carrating.org/car.php?1661

minuteada custom spoilad DC-ICE poolt

ilmselt sobib "eeskujuks" küll ;)

siinkohal ma oponeeriks ja ytleks välja oma isikliku arvamuse, et ntx jaani 164 on palju PALJU PALJU ilusam :) st mulle meeldib lihtsalt korrashoitud ja originaalne 164 eriti kui ta s6idab ja kiirelt :) aga see pole yldse vaidlusteema igayhele oma... ka 156 meeldib mulle tehasest tulnuna... samuti gtv, spider jms :) no on siuke imelik kiiks mul...

PS! spreituuningule lisaks m6tle kindlasti kas saaks teibituuninguga mingeid eriefekte lisada... nikemärgid vms ja kui väga kalliks ei pelga viska lillad vms silikoonist tuuningvoolikud kapoti alla... iga sellise tegevusega saad raudselt pangega respekki tunguusia kalameeste ja streetracerite käest!


Sama kiiks on ka mul,nimelt lihtsalt mulle meeldivad originaal konditsioonis Alfad,sest see tuuning rikub kuidagi Alfa välimust,originaalis on ta kuidagi elegantsem ja ilusam,kuid see ainult minu arvamus Alfadest :roll: 8) :twisted:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Alfa 164 tuuning

#28
inz164 kirjutas:oleks vaja autodele kleepida
kus seda soovitate teha 8)


eee....



Kuna Sa ei maininud täpsemalt mida kleepida tahad, siis soovitaks-> Ära igaksjuhuks kleebi :P
Tegelikult ma olen normaalne....