ALFA 166, spidomeetri LCD

#1
too mis loeb kilomeetreid, osa vendasi mis seal võimlevad on ära kustunud-- seega kas toda lcd ekraanikest ennast on võimalik kusagilt eraldi saada uuena või töötavana

Ebayd ja niipalju kui oskasin sai läbi uuritud ja paistab et ainuke variant on koos spidoblokkiga saada seda üldse kusagilt.

automaadi oma kah jukerdas siin külma ja niiskusega aga nüüd kuivanuna näitab ilusti

kakkusin spidomeetri lahti kah vahepeal ja vahetasin pirne ning kontrolli mõttes uurisin asja, aga seal palja käe ja tatiga ei tee midagi

ALFA 166, spidomeetri LCD

#2
Levinud viga ka Saabide kompuutril. LCD on ise arvatavasti korras lihtsalt LCD paneeli ja trükkplaadi vahelised ühendused on vananenud. Aitab kui asi pulkadeks võtta ja ära puhastada. Targem oleks kogu kaadervärk mõne elektrooniku juurde viia, eriti kui ühendus on lintkaabliga, muidu võib midagi ära rikkuda.
159 2.4 JTDm:
Image

ALFA 166, spidomeetri LCD

#3
pulkadeks võtsin ja puhastasin kah, aga mingeid pesasi ülejootma ei hakanud, ja lintkaablit kah tegelikult üle ei mõõtnud testriga, eks vaatan kui muud varianti pole siis võtan veel lahti korra ja mõdõan ühendused üle, aga vaevalt see aitab--automaadi ekraani osal on osad kriipsukesed nagu poolikud- see ei tohiks küll kuidagi kaabliühendusest tulla ma ise arvan- siis kas on kriipsuke või pole üldse, aga mitte poolik

ALFA 166, spidomeetri LCD

#4
Kui kriipsukesed ise poolikud võib küll displei enda viga olla. Enda alfal on kell sellise triki teinud, et põrutusest tingituna vms. on vedelkristall laiali läinud. Kui on heledal taustal mustad numbrid siis on ilusti aru saada, kuna displeid kattab siis must laik. Kui aga heledad numbrid tumedal taustal siis vist nii hästi aru saada ei ole, parandage mind kui eksin.
159 2.4 JTDm:
Image

ALFA 166, spidomeetri LCD

#5
:icon_roll:

yep :arrow: vedelik voolab mustale laiali ja selle tuvastamine on pea võimatu

KUIGI selline laialipõrutamine eeldab väga tõsist pauku (või lausa klaasi serva tõstmist)

p.s. testriga ei saa Sa paberkaablist küll sotti (klaasipoolne pesa ei ole teps mitte metalliga kaetud- seetõttu ei leia tavaline tester ka kontakti) seega proovi LCD poolne osa üle kinni suruda :roll: ehk läheb paremaks. Üldiselt aga lcd paneele eraldi ei müüda ja paberkaabli üleühendamine on sigakallis töö. Seega kui leiad terve ploki, siis on kasulikum/odavam see osta
p.p.s. kas Sul on kadunud terved kriipsud või vaid osa mõnest (esimesel puhul on tõenäoline ühenduse probleem, teisel vedelkristalli laialivalgumine)

ppppppps... Kui Sul on kadunud mingi konkreetne numbrikombinatsioon (esimeste numbrite osas nt). siis on tegu osava kiirkorrigeerimisega- selle puhl nimelt "põletetakse" osa odomeetri numbritest läbi
Tegelikult ma olen normaalne....

ALFA 166, spidomeetri LCD

#6
keskel on nagu auk sees, spido näit on
20xx555
..4xx,50

no umbes midagi sarnast ja selle all trip kah samas kohas jamab, ehk siis kriipsukesed on kustunud, ma seda kaablit vähe mudisin kah aga suurt ei aidanud, eks peab siis ikka jääma lootma et saab mingi spidobloki kunagi - sest sõitmist ta otseselt ei sega ju, lihtsalt ei salli kui midagi korrast ära on

ALFA 166, spidomeetri LCD

#8
spidoka üleval on kaks kruvi, kuuskandid, need lahti ja siis "nikutad ta kuidagi sealt välja, pistikud tagant ära ja ülejäänud on juba lihtne- rooli maha võtma ei pea, aga eriti hea on teda ära võtta kui rool maas- olen mõlemat pidi teinud

ALFA 166, spidomeetri LCD

#10
Image
sarnase kujuga aga 1,2w ja kõige väiksem sort, pirnidel on omakorda spets plastmass sokkel kust siis näpitsate või näpuga pead vana välja urgitsema ja uue asemele panema. Need soklid on spetsjom itaalia värk ja eestist eraldi kusagilt autopoest neid saada ei ole( võibolla Pilotis on), niiet kui kusagilt näiteks see plastmass sokkel kõrbend või sulanud siis on "..."