Check Panel

#2
:icon_hi:

alustame sellest, et mis Sul check paneelil viga on :roll: [üldiselt on check paneel selline asi, mis ilma kõrvalise abita katki ei lähe :icon_thumbup: ]

ja mis seal peale kella üldse peal on :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

Check Panel

#3
Minul oleks ainult kella osa vaja( displei mõnest kohast lillat värvi) Tegelt...Võiks olla see chek panel ültse uuema tüübi oma millel muud tulukesed ka seal :icon_roll:
155, 2x166, 159 ja 75?

Check Panel

#4
:icon_hi:

uuema tüübi oma eeldab paari-kolme-viit-kaheksat jne andurit koos juhtmestiku jms-ga :icon_thumbdown:

ei ole tegemist plug and play süsteemiga :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

Check Panel

#5
aga õli taseme anduri jaoks on pistik olemas... samuti klaasipesu vedeliku taseme jaoks.. arvan et ülejäenud juhtmed on ka olemas... kuid pole päris kindel. Igatahes kui uuema tüübi oma ei istu.. siis olaeks vaja vana korda saada :icon_think:
155, 2x166, 159 ja 75?

Check Panel

#6
kui displei on mõnest kohast valet värvi (aga numbrid on intaktsed), siis tasub see korraks lahti võtta ja vaadata, kas ehk mitte kile pole displei küljest lahti kooldunud

nimelt peaks ka 155 kell kasutama vana head värvimismeetodit :icon_thumbup: hall displei+mustad numbrid+roheline taustakile :wink: mida valgutsab sinna taha peidetud lambike

kui nüüd roheline muutub mingiks teiseks värviks, siis 90% tõenäosusega on asi kiles (midagi vahele pudenenud vms) :wink:

check paneel kogub andurite info- see tähendab, et Sul peavad olema andurid olemas ning kaabeldus veetud ka keskkonsooli (seda siis tulepirnide topeltring, klaasipesuvedeliku andur, jahutusvedeliku andur, õlitaseme andur- standardis on see veetud vaid kellaplokki; rääkimata sellest, et kogu tulesid kontrollib toetab eraldi juhtplokk kaitsmeplokis)

:grandpa:

muuseas- minu oma on hoolimata tippversioonist siiski "vildakas" - ehk siis pagassituluke ning keskluku märge on puudu
Tegelikult ma olen normaalne....
cron