kui displei on mõnest kohast valet värvi (aga numbrid on intaktsed), siis tasub see korraks lahti võtta ja vaadata, kas ehk mitte kile pole displei küljest lahti kooldunud
nimelt peaks ka 155 kell kasutama vana head värvimismeetodit :icon_thumbup: hall displei+mustad numbrid+roheline taustakile
mida valgutsab sinna taha peidetud lambike
kui nüüd roheline muutub mingiks teiseks värviks, siis 90% tõenäosusega on asi kiles (midagi vahele pudenenud vms)
check paneel kogub andurite info- see tähendab, et Sul peavad olema andurid olemas ning kaabeldus veetud ka keskkonsooli (seda siis tulepirnide topeltring, klaasipesuvedeliku andur, jahutusvedeliku andur, õlitaseme andur- standardis on see veetud vaid kellaplokki; rääkimata sellest, et kogu tulesid kontrollib toetab eraldi juhtplokk kaitsmeplokis)
:grandpa:
muuseas- minu oma on hoolimata tippversioonist siiski "vildakas" - ehk siis pagassituluke ning keskluku märge on puudu
Tegelikult ma olen normaalne....