156 puterdamine ja check engine tuli

#1
Tere,

Minu AR 156 2.0TS (2000 a) on aeg-ajalt selline probleem, et just suurema hooga väiksematest ebatasasustest üle sõites tõmbab vahest hetkeks mootoril "kõri kinni". Mida hullemat pole siiani sellega kaasnenud, seetõttu pole jõudnud veel põhjusesse ka süveneda.

Täna aga juhtus selline lugu, et järjekordse muhu peale tõmbas jälle kõri korraks kinni, aga nüüd hakkas ka mootori "check engine" tuli põlema ja mootor suri välja. Seda kõike umbes kiirusel ~75 km/h. Nüüd jäi see tuli põlema ja suuremal kiirendamisel või jällegi ebatasasustel kipub mootor väga kergelt välja surema.

Oskab keegi aimata, kus antud juhul viga peituda võib? Kas seda tuld ja sellega arvatavasti kaasnenud viga saab kuidagi kustutada kah (akuklemm maha?)?

156 puterdamine ja check engine tuli

#4
Tänud vastuste eest.

Lisan siia juurde tänahommikused kogemused, kui üritasin tööle sõita:

terve tee oli mootor täiesti jõuetu, üle kolmanda käigu ja 50 kmh ei julgenud sõita. Auto kestis ilusti peaaegu terve tee, lõpus aga hakkas pidevalt välja surema, mingi hetk lihtsalt kadus jõud täiesti ära, olenemata palju pedaali vajutasin. Isegi koha pealt äravõtt oli väga vaevaline.

Väljasuremiste peale viskas armatuuris vahepeal ka code lambi põlema, õnneks kustus see mõne proovimisega uuesti ära.

Praegu kogun julgust, et TRK poole sõitma hakata :D

Kuidas nukkvõlli andurile ja selle juhtmele ligi pääseb? Kontrolliks selle võimalusel ise enne üle.

156 puterdamine ja check engine tuli

#5
Ilmslet jah mingi pistiku/ühenduse viga. Ise kontrolliks esmalt ka õhulugejat ja selle pistikut korrasolekut. Pistiku kontrolliks paned mootori tööle ja logistad siis toda pistikud. Kui mootori töös toimuvad muutused siis ongi halva ühenduse veakoht käes. Kui õhulugeja "peetis", siis reeglina hakkab mootor pistiku lahtiühendamisel paremini tööle.
Alfaholic since 1997

156 puterdamine ja check engine tuli

#6
:icon_hi:

peetis õhulugeja ei sureta mootorit nii kergelt (see lükkab avariireziimi ning seejärel on piiraja kuskil 3000 peal)

Pistikud on 156-l vist samuti tagaseina küljes (ja nuka ning väntvõlli omad peaksid enamvähem kõrvuti asetsema)

kontroll on lihtne-> paned mootori tööle, teed kapoti lahti ja vaatad kõik käeulatuses olevad pistikud (k.a. õhulugeja oma) visuaalkontrolli ning logistamise meetodil üle :roll:

panustaks, et nendest vähemalt ühe liigutamisel kas sureb mootor välja (juhe katki) või siis tuleb pistik lahti ja siis sureb mootor välja (pistik lahti) :grandpa:
Tegelikult ma olen normaalne....
cron