:icon_roll:
mootori osas on lihtne...
lähed pilotisse (öö varjus) ja vinnad seal 16V ära - siis on täpselt teada :thanksspin:
aga kui sa selle niikuinii maha oled võtnud, siis võta juba lahti kah (sealt saad juba mõõtmise järgi selgeks, mis on mis) pluss saad hambaharjaga mootori puhtaks teha ja tihendid jms ennetavalt ära vahetada
P.S. 905 on tänuväärt selles osas, et seal on kolme sorti tükke 1,2/1,3/1,5 ning eraldi 1,5S ja 1,7; 907 on lihtsam seal kipub olema kahte sorti juppe-> 8V ja 16V :icon_angel: (ning 8V puhul on IMHO oluline erinevus vist vaid siduris ja kolvigrupis)
P.P.S. sidurikorvi peaksid aga mõõtude järgi juba ilma mootorit mahakakkumata kätte saama?
EDIT: kas pidurid appgreidid samuti ära?
Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe
#32Selle toimingu lõppakordina, kui sa pahaks ei pane, osutad ehk 'Alfakulleri' teenust: paned öö varjus 'pakikese' pagassi ja kimad sinna, kuhu vaja. Nii umbes 218 kilti kagu suunas. Psst, ärge eelmist lauset lugege.ts kirjutas::icon_roll:
mootori osas on lihtne...
lähed pilotisse (öö varjus) ja vinnad seal 16V ära - siis on täpselt teada :thanksspin:
Pean häbiga tunnistama, et 2 viimast polti hoiavad teda senini kinni Mul on jube hirm sinna mingi rämeda jõuga läheneda, et keeran poldipead küljest või midagi. Aga iseendast on mul plaan küll ta lahti võtta ja hambaharjad on juba ammu valmis muretsetud.ts kirjutas:aga kui sa selle niikuinii maha oled võtnud, siis võta juba lahti kah (sealt saad juba mõõtmise järgi selgeks, mis on mis) pluss saad hambaharjaga mootori puhtaks teha ja tihendid jms ennetavalt ära vahetada
Ta on kõigi kaudsete andmete järgi 905 ja 1.7. Aga seda tuleb tõestada. Korvi kohta ei tea. Kui kunagi sai vahetatud, siis oli ilgelt sitt ilm, kippus kiireks ja pimedaks, tutikas korv ei mahtunud pessa (seega vahetasime ainult ketta) ja keegi kurat ei hakanud seal midagi mõõtma. Nüüd ma muidugi saaksin teda tõepoolest mõõta ka. Kast on maas. Siis mida? Välisläbimõõtu? Millega? Supleriga?ts kirjutas:P.S. 905 on tänuväärt selles osas, et seal on kolme sorti tükke 1,2/1,3/1,5 ning eraldi 1,5S ja 1,7; 907 on lihtsam seal kipub olema kahte sorti juppe-> 8V ja 16V :icon_angel: (ning 8V puhul on IMHO oluline erinevus vist vaid siduris ja kolvigrupis) P.P.S. sidurikorvi peaksid aga mõõtude järgi juba ilma mootorit mahakakkumata kätte saama?
Ma kardan, et see oleks mõistlik. Kui ma juba täies mahus kogu piduritorustiku vahetada lasin (koos töörahaga...ööök....4.8KEEK, kuna seal oli kõik nii kinni roostetanud), võiks lõpuks ka klotside-ketaste kallale minna. Ja taga oleks kah kettad trumli asemel ilgelt coolid, kui see on teostatav ja mõttekas. Tulevikumuusika igal juhul.ts kirjutas:EDIT: kas pidurid appgreidid samuti ära?
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe
#33:reading:zakalwe kirjutas:ts kirjutas:
EDIT: kas pidurid appgreidid samuti ära?
Ma kardan, et see oleks mõistlik. Kui ma juba täies mahus kogu piduritorustiku vahetada lasin (koos töörahaga...ööök....4.8KEEK, kuna seal oli kõik nii kinni roostetanud), võiks lõpuks ka klotside-ketaste kallale minna. Ja taga oleks kah kettad trumli asemel ilgelt coolid, kui see on teostatav ja mõttekas. Tulevikumuusika igal juhul.
:icon_shocked: 4,8 K :icon_wtf:
:icon_wtf: :icon_wtf: :icon_wtf:
misasja seal siis tehti kui vaid torustiku vahetus, siis see kõlab nagu veidi haigelt ( :grandpa: kui mina veel ükskord kogu torustiku vahetada lasin, siis sai mingi 2K- ga hakkama)- kui sinna muidugi silindrid jms juurde panna, siis on juba loogiline.
pakikese osas-> see saadan kaalub ju rohkem, kui alfakuller seljas vedada suudab :xmastree:
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe
#34Jou kutt, kle - ei mölise Loreni kallal Lase tümmi parem
Aga (käigukasti- / kasutatud mootori- vms) ÕLI määrimine autopõhja alla ei tundu küll kuidagi väga keskkonnasäästlik tegevus olevat... vesi peseb selle ju maha!!!
On olemas miski eriti karm pritsitav keemia, millega kaetakse pikk-uppide kaste seest jms (TS kindlasti teab nime) - äkki siis katsetaks sellega, kui kõik muu keemia nii imeliselt mittevastupidav on?
Aga (käigukasti- / kasutatud mootori- vms) ÕLI määrimine autopõhja alla ei tundu küll kuidagi väga keskkonnasäästlik tegevus olevat... vesi peseb selle ju maha!!!
On olemas miski eriti karm pritsitav keemia, millega kaetakse pikk-uppide kaste seest jms (TS kindlasti teab nime) - äkki siis katsetaks sellega, kui kõik muu keemia nii imeliselt mittevastupidav on?
Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe
#35KASUTATUD ÕLI MITTE MINGIL JUHUL KASUTADA AUTO KERE KORROSIOONI KAITSEKS!!!E.T. kirjutas:Aga (käigukasti- / kasutatud mootori- vms) ÕLI määrimine autopõhja alla ei tundu küll kuidagi väga keskkonnasäästlik tegevus olevat... vesi peseb selle ju maha!!!
Sest ta sisaldab happeid ja tekitab roostet, selleks tööks tuleb kasutada ainult uut õli!
Mina panin mingi 1L TAD 17, 1 tuup grafiitmääret, 1L Movilit ja siis mingit ESSO Üleirasva, ning sain 2.5kg vahendit põhjale.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe
#36Ainult torustik. Ma tean, ma olen praegu sama hämmingus kui sina. Sest nüüd võtaks ma selle ise ette. Point oli umbes selles, et nii kui puhusid, nii vanad torud pudenesid ja nende otsikute/niplite tükkhaaval eemaldamine oli üsna tore tegevus. Praegu ma näiteks ei mõista, miks oli vaja pidureid toru kaudu õhutada (kuna nipleid ei saanud keerata), mis võttis umbes päeva ja miljon liitrit DOT-i, kui lihtsam oleks olnud vahetada silindrid, mis maksavad umbes kolkend kulli. Eniveis, see vahetus sattus aega, kui remondimees ütles, et 'teen nii või tõmba nahhui, mul on järjekorras kergemaidki töid ukse taga' ja mul oli kibe tahtmine lõpuks taga street-legally sõitma hakata.ts kirjutas:misasja seal siis tehti kui vaid torustiku vahetus, siis see kõlab nagu veidi haigelt ( :grandpa: kui mina veel ükskord kogu torustiku vahetada lasin, siis sai mingi 2K- ga hakkama)- kui sinna muidugi silindrid jms juurde panna, siis on juba loogiline.
Ma katsetan esialgu mingi natuke vähem karmi keemiaga, millega mul need põhjalapid praegu kaetud ongi, mingi Motip-i põhjakaitse. Eks edaspidi näeb, kas ta õigustab ennast või mitte ja kas tuleb radikaalsemaid vahendeid kasutada või jaa. Garaažis pole igatahes veel seni roostetama hakanudE.T. kirjutas:On olemas miski eriti karm pritsitav keemia, millega kaetakse pikk-uppide kaste seest jms (TS kindlasti teab nime) - äkki siis katsetaks sellega, kui kõik muu keemia nii imeliselt mittevastupidav on?
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe
#37::itpnt::
pikkappidel kasutatakse mingit täiesti spetsmöginat (tegelikult keemiliselt vastupidava polüüretaan vms kummi ja plasti vahepeale asi)mis maksab umbes miljoon eeki ning on põhja katmiseks täiesti õuverkill ja pole selleks ka ette nähtud
erinevalt pick upi kastist ei ole olemas tõenäosust, et keegi viskab põhja alla soolhappe pudeli, mis lekkima hakkaks (ee oot- meil ju terved talveteed seda täis)
tegelikult vist küll täiesti miljon ei maksa... vast kuskil 5-10 tuh ehk saaks põhjale hakkama
nimi ei meenu hetkel- küll aga eestis on lausa firma, mis selle tööga tegeleb :icon_angel:
ja paberike näitab, et tegu on sellise firmaga nagu Line-x eesti oü :icon_eh:
pikkappidel kasutatakse mingit täiesti spetsmöginat (tegelikult keemiliselt vastupidava polüüretaan vms kummi ja plasti vahepeale asi)mis maksab umbes miljoon eeki ning on põhja katmiseks täiesti õuverkill ja pole selleks ka ette nähtud
erinevalt pick upi kastist ei ole olemas tõenäosust, et keegi viskab põhja alla soolhappe pudeli, mis lekkima hakkaks (ee oot- meil ju terved talveteed seda täis)
tegelikult vist küll täiesti miljon ei maksa... vast kuskil 5-10 tuh ehk saaks põhjale hakkama
nimi ei meenu hetkel- küll aga eestis on lausa firma, mis selle tööga tegeleb :icon_angel:
ja paberike näitab, et tegu on sellise firmaga nagu Line-x eesti oü :icon_eh:
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe
#38selle plögaga kõlbab ka põlenud Caddit värvida http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=33102" onclick="window.open(this.href);return false;
Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe
#39ts kirjutas::reading:zakalwe kirjutas:ts kirjutas:
EDIT: kas pidurid appgreidid samuti ära?
Ma kardan, et see oleks mõistlik. Kui ma juba täies mahus kogu piduritorustiku vahetada lasin (koos töörahaga...ööök....4.8KEEK, kuna seal oli kõik nii kinni roostetanud), võiks lõpuks ka klotside-ketaste kallale minna. Ja taga oleks kah kettad trumli asemel ilgelt coolid, kui see on teostatav ja mõttekas. Tulevikumuusika igal juhul.
:icon_shocked: 4,8 K :icon_wtf:
:icon_wtf: :icon_wtf: :icon_wtf:
misasja seal siis tehti kui vaid torustiku vahetus, siis see kõlab nagu veidi haigelt ( :grandpa: kui mina veel ükskord kogu torustiku vahetada lasin, siis sai mingi 2K- ga hakkama)- kui sinna muidugi silindrid jms juurde panna, siis on juba loogiline.
pakikese osas-> see saadan kaalub ju rohkem, kui alfakuller seljas vedada suudab :xmastree:
4,8 k ...2k :icon_shocked: ...lasin ala aasta tagasi Arna le teha uue torustiku kui ma õieti mäletan läks törts alla 7m vasktorusi aga maksin selle eest 600.- Torud teha lasin Autoeksperdis. Njah vahetuse teostasin ise .
Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe
#40164-l on torukesi veidi rohkem... ja mina lasin selle teha 4-5a aastat tagasi koos vahetusega (vahetamine ise läks mingi neli-viis tundi - tükid eest ära jne...)rizto kirjutas:
4,8 k ...2k :icon_shocked: ...lasin ala aasta tagasi Arna le teha uue torustiku kui ma õieti mäletan läks törts alla 7m vasktorusi aga maksin selle eest 600.- Torud teha lasin Autoeksperdis. Njah vahetuse teostasin ise .
loomulikult oleme jälle teemas
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe
#41Siin see väike 'aga' paiknebkirizto kirjutas: Njah vahetuse teostasin ise
Hmh, mul nad nikerdasid 4-5 päeva. hui znaajet, palju sellest tegelikku tööd oli, aga ega ma ju siis 'oh raisk ilge tegemine, miljon asja' juttu eriti kahtluse alla panna ei osanud ka. Ja pilt oli tegelikult kole küll, kui nüüd järgi mõelda. Oi, vabandust, bensupaagi vahetuse sama hinna sees unustasin ära...paak oli minu poolt loomulikult. Puhastamine pluss installeerimine siis. Mingi max 2h äkki? Ma mõtlen, kui ma seda ise praegu tegema hakkaks, ehk läheks nii kaua.ts kirjutas:164-l on torukesi veidi rohkem... ja mina lasin selle teha 4-5a aastat tagasi koos vahetusega (vahetamine ise läks mingi neli-viis tundi - tükid eest ära jne...)
Kus siis veel.ts kirjutas:loomulikult oleme jälle teemas
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe
#42E.T. kirjutas: Lase tümmi parem
Meie x56783900002,
Teie A050xy048834
Seltsimees E.T,
Lähtudes foorumis mittemärgatud küsimuste seaduse paragrahvidest Z lõige N; X lõige Y punkt C, ning ebaadekvaatsete soovide seaduse rakendamise seaduse parandusseaduse pargrahvist A lõige B punkt H-st, oleme jõudnud järeldusele, et Teie taotlus on õigustatud ning kuulub seega rahuldamisele.
Lugupidamisega
Teie Tümm
Paidevei, selle looga on mul eridiil: sai kunagi CC 'Vile' unustatud muusikakeskusesse 'äratusplaadiks', ja mitte just väikese volüümiga. See konkreetne on albumi esimene lugu. Peale seda, kui ma korra tolle 'alarmi' peale munandid kõhuõõnde ehmatasin, ostsin endale vaikselt suriseva äratuskella. Mobiiltelefoni ja lapsi (kes töötavad alarmina palju paremini...ja täpsemalt) mul kirjeldatud hetkel veel ei olnud.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe
#43Lisaks siis korrosioonikaitse kohapealt, et võib kõik karbid, uksepõhjad ja muu säärase veidi kehvemalt ligipääsetava seest poolt linaõliga üle lasta, keskonnasäästlik ja toimib päris edukalt. Karpe seest poolt ilma happevannita nagu nii roostest puhtaks ei saa ja mastiksi sinna sissekütmine ei anna ka tulemust, sellest abi siis, kui rooste veel närima pole hakkanud, põhja alla on keevitusliite mastiks päris hea, põhja plekkide keevitamisel näiteks tasub lappid külge punktida ja mastiksiga ülejäänu kinni tõmmata, kuna keevitusega pideva juttina läbi põletades kippub veel kiiremini uuesti roosteuss kallale tulema.
Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe
#44VML, põhja korrosioonikaitse on tehtud, enamvähem su soovituste järgi. Kusjuures sell, kes mul selle põhja uuesti tegi, tegi õmbluste kohal korrosioonikaitse ise. Ma plöksisin ise ülejäänud põhja üle. Karpide ja muu osas...tänud. Ma pole selleni veel jõudnud.
BTW: Selle mootorikoodi küsimuses...mul ongi ametlikult see mingi vaheaastakäigu QV mootor. Suutsin 30550 koodi lõpuks õiges kohas välja pesta/küürida/hõõruda. Mitte et see lihtne oleks olnud. Ma tahaks näha, kes veel mu käest arkis katti ja lambdat nõudma hakkab.
BTW: Selle mootorikoodi küsimuses...mul ongi ametlikult see mingi vaheaastakäigu QV mootor. Suutsin 30550 koodi lõpuks õiges kohas välja pesta/küürida/hõõruda. Mitte et see lihtne oleks olnud. Ma tahaks näha, kes veel mu käest arkis katti ja lambdat nõudma hakkab.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)