german style lahendus on laiale veljele kitsas rehv peale tõmmata ja ei käi kuskile vastu
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#62:icon_problem: Ei-ei.....ei Jäägu see germaani-stail ikka golfide juurde
155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#63Me with Jarmo :grandpa:
Täna oli esimene selline situatsioon kus kartsin, et nüüd tuleb mats. Ootasin hoovist väljasõitu, et pöörata peateele. Troll just jäi seisma vasakulpool peatuses, kuhu poole ma üritasin pöörata- seega täpselt oli blokeeritud vasakvaade. Nägin, et 1 auto alles jõuab trollini, hakkasin siis liikuma kui üks "piruka" auto ilmus äkitselt ennast juba trolli kõrval. Praegu päästsid halvimast nii minu kui "pirukamehe" piisavalt hea reaktsioon. Halvimal juhul oleks esibumperi minema viinud koos selle külge kuuluvate elementidega. :icon_crazy:
Teinekord passin niikaua kuni troll on läinud :grandpa:
Täna oli esimene selline situatsioon kus kartsin, et nüüd tuleb mats. Ootasin hoovist väljasõitu, et pöörata peateele. Troll just jäi seisma vasakulpool peatuses, kuhu poole ma üritasin pöörata- seega täpselt oli blokeeritud vasakvaade. Nägin, et 1 auto alles jõuab trollini, hakkasin siis liikuma kui üks "piruka" auto ilmus äkitselt ennast juba trolli kõrval. Praegu päästsid halvimast nii minu kui "pirukamehe" piisavalt hea reaktsioon. Halvimal juhul oleks esibumperi minema viinud koos selle külge kuuluvate elementidega. :icon_crazy:
Teinekord passin niikaua kuni troll on läinud :grandpa:
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#64Vedas sul :icon_shifty: Mul on selliseid situatsioone olnud küll ja küll.. küll mitte trolli pärast, vaid teeäärde parkivate autode pärast (mis on tavaliselt maastur või suur rakvere teatri buss) ... sõida hoovist välja kuidas tahad. Peab selgelt nägija võimed harjutama hakkama :icon_roll:
155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#65Ma olen korra 156 ninnut pidanud pisut lappima analoogse situatsiooni pärast... muidugi porsche millega kohtusin ilmselt ootaski sellist võimalust - tüübil oli 4 avarii aasta jooksul!
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#66Hr Slicer
teinekord, kui autoga (telefoniga) tekib küsimusi, siis võid neid teiselt omanikult küsida, muidu peab eluga kursis olemiseks väljamaalt inffi otsima :grandpa:
teinekord, kui autoga (telefoniga) tekib küsimusi, siis võid neid teiselt omanikult küsida, muidu peab eluga kursis olemiseks väljamaalt inffi otsima :grandpa:
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#67Lugesid mu AO postitust ? Kuidas saaks selle raadio/telefoni konsooli eest?
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#68Ma olen teoorias tugev
endal oli ka kord vajadus raadio kätte saada- juhtmetega vist mingi jama- peale löökaugu saamist jäävad pooled - parem pool vait. arvati, et juhtmed. Raadiol 4 auku, sinna lükkad orad sisse, saad raadio kätte, raadio taga on kruvid konsooli lahti keeramiseks, sama ka tuhatoosi taga.
PS! Priivisin igatsugu asjadega, mis raadio auku mahtusid, aga kätte ei saanud. Pilot kutsus enda juurde, et neil raadio avamiseks rakis.
endal oli ka kord vajadus raadio kätte saada- juhtmetega vist mingi jama- peale löökaugu saamist jäävad pooled - parem pool vait. arvati, et juhtmed. Raadiol 4 auku, sinna lükkad orad sisse, saad raadio kätte, raadio taga on kruvid konsooli lahti keeramiseks, sama ka tuhatoosi taga.
PS! Priivisin igatsugu asjadega, mis raadio auku mahtusid, aga kätte ei saanud. Pilot kutsus enda juurde, et neil raadio avamiseks rakis.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#69Täna siis kostus ehmatavaid hääli auto küljest. Nimelt hakkasin tagurdama maja eest ja äkki hakkas hull kriiskamine pihta, selline metallne hääl. Võtsin käigu välja kuid ikka kestis. Kuskil 5 sekundit kestis, kuniks süüte välja keerasin ning siis ka heli lõppes. Kas sidur? Sest käigud liikusid normaalselt. Mõni hetk hiljem panin auto käima ja mingit jälge ka polnud sellest helist. Sõitis normaalselt, kuigi hiljem panin tähele, et korraks siduri üleslaskmisel käis korraks väike kriiks.
Kas terve sidur vaja vahetada või piisab mõningast komponendist? Või mis üldse arvate, kas sidur või midagi muud? Ma ise loodan, et siudr sest see kõige odavam jupp. Kui oleks käigukast või differ siis kehvemad lood.
Hakkab pihta....
PS. Saugale ma ilmselt ei jõua. :icon_censored:
Kas terve sidur vaja vahetada või piisab mõningast komponendist? Või mis üldse arvate, kas sidur või midagi muud? Ma ise loodan, et siudr sest see kõige odavam jupp. Kui oleks käigukast või differ siis kehvemad lood.
Hakkab pihta....
PS. Saugale ma ilmselt ei jõua. :icon_censored:
Viimati muutis Slicer, 08 Mai 2010, 23:20, muudetud 1 kord kokku.
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#71minu teada sellel autol oli käigukast remonditud, ühel töökodas päris kaua tõstukil seisnud. võibolla jah survelaager
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#73eila oli telekas (drive TV) kasutatud GTA test venemaal, päris ülbe värk, tüübil oli masin Tsehhi registris kuna venemaal ei kannata makse masksta selle pealt väitis et markvas on ca 15 gta ja piiteris 10tk, aasta hooduse maksumuseks nimetati 150000 rbl (ca 70000eek) jne, aga üldjuhul kiiteti masinat.
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#74 Julm. 70000 kr :icon_shifty:
Aasta hooldus- ju seal veel kehvemad teed kui eestis. Iga aasta ehitad veermiku 0'st ülesse
Aasta hooldus- ju seal veel kehvemad teed kui eestis. Iga aasta ehitad veermiku 0'st ülesse
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#75omanik kurits jah, et iga 20000km järel on uus veermik ja ta kasutab kvaliteetseid osasid väidetavalt, muuseas testi masinal oli "20 ratas ja see takistas sõitu, kurikatevahelisel testil rikkus tagalogari ära, aga päris pull saade oli, üks 156 wagun ja sedaan siiberdasid kogu testi gta-l sabas, aga kindlasti tuleb kordus ka (see kanal kordab suht tihti saateid)