Kle aku sai tühjaks aga enam käima ei lähe tee mis tahad. Ei luba isegi vahel plahvatab sisselaskest tagasi ja kõik. aga nuh eks näeb viisin nv sooja. :offtopic:
Ühest Alfa foorumist jäi silma tekst kus öeldi järgmist:
"in the 145 all you need is the lightened crank from a 2001> 1.8 and it instantly add 10BHP"
Võib see tõsi olla? Mingi vana 145 1.8L mootori seest väntvõll võtta ja 10 lisa hobust, 2.0L TS mootorile siis?
No kui see vänt ikka kõvasti kergem on siis on see mõju täitsa tõepõhja omav. Samas, selle teostamise juures tuleb see hobujõu hind ikka samasse, suhteliselt kallisse hinnaklassi. Osta vänt, kisu mootor pulkadeks ja pane kokku. Kui ise ei tee, siis maksta selle eest küll väga ei taha..
156 2.0 16TS-i võib kaasaaidata sisselaske resonaatorkasti (see mis filtrikasti ees rattakoopas asub) eemaldamisega. Edasiastumine madalatel pööretel on nüüd järsem ja heli veidi karmim :icon_cop: Samuti võib seda asendada V6/JTD sissevõtu toruga. ::itpnt::
Enamlevinuim põhjus miks 16v TS ei liigu edasi on vana MAF. Kui auto liigub paremini lahtiühendatut MAFiga on aeg seda vahetada.