Sauga raja uuendamine

#1
Räägitakse, et raha olla projekti jaoks olemas ja hakatakse sauga rada renoveerima.

pildilt tundub, et saab päris hea asi...
Pilt

Sauga raja uuendamine

#2
Yeeeee!

:icon_sick: :icon_shifty: :icon_shocked: :icon_wave: :( :D 8) :roll: :icon_shocked: :o :xmassmile: :guns: :cop2: :shock: :icon_clap: :icon_cop: :icon_censored: :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: Paljuõnnesünnipäevaksmulle :icon_clap: :lol: :lol: :lol: :lol: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :finish: :captain: :oops: :icon_shh: :icon_sick: :icon_shifty: :icon_shocked: :icon_wave: :( :D 8) :roll: :icon_shocked: :o :xmassmile: :guns: :cop2: :xmassmile:
a.k.a Anthrax

Sauga raja uuendamine

#5
Vahendan paari päeva tagust Motors 24 artiklit:

Täna teavitas EAS oma otsusest eraldada ligikaudu 3,2 miljonit eurot Audru ringrajakompleksi arendamiseks, mis avab võimaluse viimaks ometi ehitada valmis Eesti esimene maailmatasemel võidusõidu rada. Eestit väisanud Eberhard Tilke avaldas arvamust, et Audru rajale võidakse omistada isegi FIA Grade B, mis tähendab, et seal võivad sõita enamus ringrajaklasse, välja arvatud F1 ja veel mõni üksik tippsari, millede toomine siia oleks meie vähest publikuhulka arvestades nagunii ebareaalne.

EAS-i Piirkondade konkurentsi tugevdamise meetme konkursile oli saabunud ühtekokku 128 taotlust, kokku 173,9 miljoni euro väärtuses, mis ületas jagatava raha mahtu 16,7 miljonit eurot üle komnekordselt. EAS-i turismivaldkonna ekspertidest moodustatud komisjon hindas kvalifitseerunud pakkumisi, valides sealt välja 21 ning milledest rahastuse said 7 kõrgeima koondhindega projekti. Toetuse maksimaalne suurus projekti kohta oli 3 195 583 eurot, mis ka Audru ringrajale eraldati.

Ringrajasõitjate jaoks on see uudis kindlasti viimase kahe kümnendi parim. Eesti Autospordiliidu Ringrajakomitee esimees Marek Kiisa sõnul on tegemist elutööga võrreldava projektiga. "Kui me saame FIA Grade B raja valmis, siis võib endale hommikuti hakata "Teie" ütlema," kirjeldas Kiisa. "Nii palju on erinevaid projekte juba liiva jooksnud ja ühtegi korralikku rada ikka veel ei ole Eestis. Peaasi, et keegi seda nüüd ära ei vusserdaks, siis tulevad ka suured võistlused, kus on Euroopa tasemel võidusõit ning see toob kohale ka nende kümned tuhanded fännid välismaalt. Eile kohtusin Eberhard Tilkega, kes avaldas arvamust, et Audru rada on väga hea asukohaga ning seega ka Euroopa mastaabis väga jätkusuutlik projekt. Tilke on tänaseks juba umbes 70% F1 radadest projekteerinud, sestap tema arvamusel on siin väga suurt kaalu, ehk me saime oma arvamusele ka maailma tähtsaima spetsialisti kinnituse."

Nüüd, kus roheline tuli on antud, saab ringraja meeskond hakata planeerima ehituskonkursse ja tööde teostamise graafikut. Praeguse plaani järgi saab vana rada tänavu enne võistlushooaja algust uue katte ning kogu rada valmib enne 2012 hooaja algust.

Võimalikud võistlussarjad mis siia tulevikus võiksid sõitma tulla on alates FIA NEZ Formula Renault sarjast, rootslaste ülipopulaarsest STCC kuni WTCC-ni välja, kõik vormeliklassid kuni GP2 ja World Series by Renault sarjadeni välja.

Sauga raja uuendamine

#7
E.T. kirjutas:Sel aastal uut asfalti ei tule... st hooajas häireid pole, järgmiseks aastaks aga on uus rada lahti rullitud ;)
pikemalt järgneval lingil: http://www.motors24.ee/artiklid/Autospo ... elged.aspx
Tahtsime parimat aga läks nagu tavaliselt ütleks selle peale.
Ise lootsin väga et see aasta uus asfalt pannakse.
Sellisele rajale nagu praegult on ei tahaks küll enam sõitma minna. Kui kustukumm hammaste vahel siis vist küll aga Alfast hakkab lihtsalt kahju.
Loodan siiski et ootamine on seda väärt :D

Sauga raja uuendamine

#8
Kristop kirjutas: Tahtsime parimat aga läks nagu tavaliselt ütleks selle peale.
sel puhul on targem ... 9 korda mõõta ja 1 kord lõigata.
kui te teaksite milline n..s paberimajandusega on, kui sa oled kuskilt fondist raha saanud, kasvõi koolituseks 5000Krooni :twisted:
jutus on ka öeldud mis sel aastal ei tehta
ja hea, et üldse euroopast raha saadi.
Seitsekümmend Viis