sidur põhjast?

#1
Olen siin lugenud teemasi kus on probleemiks see , et sidur võtab liiga põhjast. On keegi ka lahenduse leidnud sellele?
Ja siis et minema minnes on kerge vibra sees, aga sõidu ajal ei ole. lahendus?
Viimasele pakuks lahenduseks , et kui on diisliga tegemist siis ehk kahe massiline hooratas või mootori padi.
Mul on ka sidur liiga põhjast lahutav olen erinevaid varjante siin läbi mõelnud, aga loogilisele lahendusele pole jõudnud.
Viimati muutis kallurautojuht, 07 Jaan 2012, 21:56, muudetud 1 kord kokku.

sidur põhjast?

#2
Noh, ma ei tea, kui asi toimib, siis ei tohiks ju muret olla . Minu 164-l võtab ka põhjast / kas liiga põhjast, ei oska öelda/ ja algul on väike värin sees, aga seda ei pane tähelegi. Mul on tegemist kulunud survelaagriga ja eks ketas ole ka, töenäoliselt kestaks veel küllalt, kuid sisemine väntvõlli rõngastihend lekib ja siis panen juba ka uue siduri.
Jõudu võiduks!

sidur põhjast?

#4
kallurautojuht kirjutas:teemasi kus on probleemiks see , et sidur võtab liiga põhjast. On keegi ka lahenduse leidnud sellele?
Lahendus on ülilihtne (kahjuks mitte kõige odavam): korvi vahetus.
Ja mõistlik inimene laseb selle vahetada koos ketta ja laagriga. Vblla isegi koos tagasimmeriga, kui läbisõit suurem või hoopis teadamata (=kui tegu mitte eestis uuena müüdud autoga)

Hoovad, pedaalid, trossid, misiganes, muidugi, peavad korralikult liikuma.

sidur põhjast?

#6
kallurautojuht kirjutas: eks tuleb siis mingi aeg kast maha võtta ja vaadata mis edasi saab.
Kui autosid (kallur- jne) rohkem käes, millega liikuda, siis jah. :icon_hi:

Kui see on, aga, ainuke sõiduvahend ja samal õhtul veel liikuma vaja saada, soovitan sidurikomplekt ette ära osta ja kohe külge ka panna.
Sest minu kogemus näitab, et väsinud lamellidega korv (e. sidur võtab põhjast) ja korralik korv näevad täpselt samasugused välja, pole mõtet mitte midagi vaadata... :icon_thumbup:
Testimine käibki ainult auo peal ja korralikult töötava lülitusmehhanismiga.

On esinenud ka juhtumeid, kus korv väsib teatud piirini, sidur hakkab põhjast võtma ning niimoodi jääbki pikaks ajaks (mercedestel ntx.). Üldjuhul, aga, väsib korv suht ruttu täiesti lõpuni, käigud ei lülitu enam üldse ja väsima hakkavad järgmised lülid ahelas - sünkronisaatorid.
cron