AR 155, 2,0 16V
#77Sul tuleb sellest rinka pill ju.bnd kirjutas:Ja kui sisse/välja liigutada, käib see ikka suht raskelt. Seega võib vist alla tagasi panna.
Sellisel juhul pole amordi käiku üldse vaja.
Kuna sinu amordid veel liiguvad pole need veel rajakõlbulikud - tasub natuke veel oodata siis peaks nad päris kinni jääma ja vot siis tasub need alles autole paigaldada :grandpa:
AR 155, 2,0 16V
#78see peaks küll mingi iganend info olema, 150.- eest saab jaehinnas nii esiamodid kui padjad, tagaamort on vabsee nii odav et piinik kohezakalwe kirjutas: Välja peaks korras amort ikka ise tulema?
Täiesti standardsed amordid on üsna hapu väljaminek, amort+padi jääb kopikas alla 150 euri. Kui hinnad mingi kolmveerand aastaga oluliselt muutunud pole. Siis üks pool.
AR 155, 2,0 16V
#80eee...padjad/laagrid tellisin esindusest. Kuna patju mujalt ei saagi (tootmisest maas kraam enamasti ja mida värki, päris kaua läks nendega). Amordid ühe siit, teise sealt, aga mingeid odavamaid variante kui ligikaudu sota tükk ma küll kohapealt ei leidnud.horza kirjutas:Kui ma ei eksi, siis zakalwe tellis amordid esindusest...
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
AR 155, 2,0 16V
#81Nüüd on küll nali
Klapid on oma 1cm avatud
paindes
ja jalg siis natuke lapik? vist
isegi kui on haamriga natuke sirgemaks löödud, ei liigu klapp mitte 0,5mm ka kinnipoole, ehk siiani on võimatu klappe kätte saada. Uskumatu.
Muidugi ei julge toore jõuga klappe kinni ka lüüa.
Nii natuke on vaja, et saaks poolkuud kätte, aga see nii natuke ongi täpselt puudu
Mis seal võib veel katki minna, kui ikka jõuga asjale läheneda?
Klapid on oma 1cm avatud
paindes
ja jalg siis natuke lapik? vist
isegi kui on haamriga natuke sirgemaks löödud, ei liigu klapp mitte 0,5mm ka kinnipoole, ehk siiani on võimatu klappe kätte saada. Uskumatu.
Muidugi ei julge toore jõuga klappe kinni ka lüüa.
Nii natuke on vaja, et saaks poolkuud kätte, aga see nii natuke ongi täpselt puudu
Mis seal võib veel katki minna, kui ikka jõuga asjale läheneda?
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
AR 155, 2,0 16V
#82Juhtpuksid, kui kinnipoole lüüa. Teistpidi lüües kogemused puuduvad
155, 2x166, 159 ja 75?
AR 155, 2,0 16V
#83Ilma, et ma nüüd 4 lehekülge teemat läbi loeks... juhtpuksid võiks nii ehk naa vahetada ju, kui klapid peas käinud ja kõverad nagu kukeseened
AR 155, 2,0 16V
#84Ega sul bnd palju aega enam lammutada pole.
Kevad tuleb juba hooga
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=1159
Kevad tuleb juba hooga
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=1159
AR 155, 2,0 16V
#86Mul aknast avaneb küll hoopis teine pilt, aga nohh, Pärnu on ju suur linn kahKristop kirjutas:Kevad tuleb juba hooga
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
AR 155, 2,0 16V
#87ma pole küll pärnus aga täiesti jõulumeeleolu on küll :xmastree:bnd kirjutas:Mul aknast avaneb küll hoopis teine pilt, aga nohh, Pärnu on ju suur linn kahKristop kirjutas:Kevad tuleb juba hooga
Tegelikult ma olen normaalne....
AR 155, 2,0 16V
#89Krt.. aravetel ka mingi rada? :icon_eh:
Kuidas see raplaga võrreldes on. Keegi ehk oskab võrrelda?
Kuidas see raplaga võrreldes on. Keegi ehk oskab võrrelda?
155, 2x166, 159 ja 75?