Alfa Romeo 156 ?

#1
Tere.
Olen siin foorumis uus, ning plaanin soetada endale esimest autot.
Silma on eriti jäänud just Alfa Romeo 156( 2000-2004a) kuid ei tea antud autost just eriti palju :roll: . Seega oleks mõned küsimused asjatundjatele.
Tegu on ju autoga mille turu hinnad on küllaltki all ja auto on ju iseenesest ilus, kuid miks siis neid autosi nii vähe Eesti teedel liigub?
Kuidas on lood varuosade kättedaadavusega ja remondiga eriti kui ise õlinäpp ei ole. Kas kere ja mootor on vastupidav?
Ning mida peaks ostmisel eriti tähele panema(tüüpvead jne)?
Tänud vastajaile ette. 8)

Alfa Romeo 156 ?

#2
Omad kogemused kolme 156 põhjal:
1. Rihm, kas ja kuna vahetatud ja kui ei tea/pole kindel, kohe vahetada
2. Põhi, karbid, koopaääred ehk rooste, kas ja kui palju roostetab
3. Esisild - kui palju koliseb. Müügimasinatel pole küsimus, et kas koliseb, vaid palju ja mis koliseb.
4. Summuti seisukord
5. Enamus müügis selle sama põhjuse pärast: ilus ja odav. Ostetakse odavalt kellegi käest käest lastud asi, remonditakse 2 kuud, siis saab vaimustus üle ja pannakse jälle veel odavamalt müüki.
6. Soovitav oleks võtta masin, mis on Eestis olnud ja siin figureerinud (foorum), siis teab autost rohkem.
7. Lisaks veel roolilati, see on ka suht hellakene

Ära üldse kuulutustes usalda asja Saksast, Itaaliast jne asja. Kui on mainitud, et midagi on vahetatud, aga tšekki pole = tegelt ei ole vahetatud jne.
Juppide kättesaadavusega pole mingit muret, silladetaile aga ei soovitaks ise vahetada, sest iga asja vahetamine nõuab sillareg ja seda juba kodus ei tee.

Mis mootori ja kastiga muidu huvitab- Alla 2l pole vist mõtet osta kah... (sry kasutajad, kellel on :P )

Aga vali mõni välja ja hakka siia linke panema, küll me siis ostuhimu kohe pealt ära ajame :mrgreen:
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Alfa Romeo 156 ?

#3
No see 2 liitrine TS on ka päris hea mootor, mulle ta 145 vahel väga meeldis oma heli ja mineku pärast. :coplights:
Kuid jah, koopa ääred kipuvad neil kõigil rooste minema, suht tüüpviga. Remontimisega (sillatööd) saavad kõik hakkama. Kuid mootoririhma vahetamise jätaks selliste töökodade kätte Eesti suurimates linnades, kes seda ka reaalselt vähemalt min. 5'l korral teinud on. Tallinnas on neid töökodasid rohkem, mujal vähem aga on siiski.
TS mootorid kipuvad külmaga lagisema ja tegema iseloomulikku disla häält kui variaator on omadega läbi. See otseselt ei sega mootori tööd kuid kõrvale pole mõnus kuulata. Kuid selle variaatori lagina taga võib olla hoopiski klappide plõgin varjatult peidetud olla, seega soovitaks kindlasti teha ostueelse põhjaliku kontrolli kuskil Alfadega tegelevas töökojas või siis Alfa esinduses.

Aga 156 on ilus auto ja tore kui tuleb häid inimesi juurde, kes võtavad mõne võibolla peagi peremeheta jääva auto oma hoolde. :thanksspin:

Alfa Romeo 156 ?

#4
mulle tundub et mädad on just enne 2000.a masinad. Enne enda oma ostmist käisin mitmeid vaatamas ja alla 2000.a olid nagu kehvakesed , 2000 kaasa arvatud ja ülespoole on hoopis parema korrosiooni kindlusega.
juppidega on nii et need mis eestis maksavad veits rohkem olen ma saksast tellinud, näit. eelmisele uus esisild saksast mis oli 200 eur +post ja sellele uued esituled tellisin saksast, kuna vanad ei näidanud midagi.
Kütusekulust 2.0 ts oli mul talvel linnas 15l/100km suvel ca 10.
dislal 2.4 talvel linnas mingi 9-10/100le see sisaldas ka soojendamist hommikuti, nagu pentsukaski, suvel mingi 8 ma arvan, igatahes märgatavalt vähem tundub et võtab , kui talvel.

Alfa Romeo 156 ?

#6
Algatuseks tsiteerin klassikuid: Meie teedel laguneb autos isegi tuhatoos ÄRA.
(LOE: Kõik autod lagunevad meie teedel).

siiski mõned 156 spetsiifilised teemad:
Osta võimalikult väikese läbisõiduga auto... üle 100 000 läbinud ikaldavad juba üsna mehiselt.
Lisaks üsna ulatuslikule roostetamisele, kehvalt kestvatele esisilla juppidele ja mootorivigadele (nuka variaator, kõikuv tühikäik jne anonaaliad) lisaks 2 asja mida mainitud ei ole.

Selespeed (üsna pretensioonikas käigukast, tõenäoliselt ühel päeval on osad või kõik käigud kadunud ja kasti remont ei anna armu rahakotile, lisaks ei ole kuigi kestev ajas).

Elekter, või pigem selle kohatine puudumine, pistikud, kaitsmepesad jne kipuvad ikalduma.

Veelkord, osta võimalikult väikse läbisõiduga auto... 50 000 - 75 000, siis pole kogu koort veel pealt ära sõidetud ja saad nautida rohkem, kui siia hädiseid postitusi teha teemal, mis JÄLLE ei toimi.

Viska Autolehe artiklile ka silma peale: http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2187

Alfa Romeo 156 ?

#7
Tänud kõigile kes vastasid. :D
Ausalt öeldes olete pannud mind väheke kõhklema kas on üldse mõtet Alfat osta.
Kahjuks pole hetkel piisavalt ressursse, et endale lubada 75000-100000 km läbisõitnud autot.
Hind võiks jääda max 2700 eur- ni ja arvan et nii soodsalt sellist autot ei saa.
Silma on jäänud ka audi A4 ja A6 kuid neist pole mõtet siin foorumis rääkida :)

Alfa Romeo 156 ?

#14
Ikka on, kasvõi näiteks see: http://www.auto24.ee/used/1015892

Paar-kolm aastat tagasi, kui see (eelmine kord?) müügis oli, sai ka ise sedasama autot vaadatud. On küll selekaga auto, aga idee poolest võiks see massin üsna korralik olla. Mingi vahe möödunud suvel seisis teine üsna hoolega TRK juures, nii et ehk seal siis ka üht-teist ära tehti :sherlock: