Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

#91
ainult kahe järjestikuse releega ei mängi seal välja :roll:

tegelikult muidugi sellel autol elektriga mingi tõsisem jama on (hetkel panustaks lüliti osas mingile jamale esitulede kaabeldusega - eks kui natuke enam aega käes on, siis peab üle vaatama, et mis ja kuidas)

tegelikult on tunda ja kuulda anomaaliat ka suunatulega (kui kuiva ilmaga suund sisse lülitada, siis hakkab ventikas kiuksuma) ning tegelikult on jätkuvalt ka üks tagatule pesa põlenud (nagu oli seda ka originaalkangi alune pistik)

:wrench:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

#92
Kui ükskord elektrikalasid püüdma lähed, siis oskan nii palju vihjata, et minu käes ei sõitnud mitte ükski komplekt eesmisi parktulepirne rohkem kui kaks kuud. Ehk hakkab sealt otsast midagi hargnema :sherlock:

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

#93
:icon_wtf:

ega Sa ei mäleta, kas see tekkis koos uute tuledega või oli juba enne (ehk siis hetkel panustaks juba kogu rahaga kehvale juhtmestikule tulede kandis - :icon_think: )?
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

#94
See oli juba vanade tuledega sedasi, aga et kõikvõimalikud muud pirnid kestsid, siis ei taibanud mingeid järeldusi teha ja vahetasin pirne rõõmsalt edasi.

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

#95
Muidu on kõik hästi...

aga pagassiamort läks pooleks (2 kuud vana oli ...) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

mul lihtsalt ei ole enam sõnu (järjekorras on see siis juba neljas vist... )

:roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

#96
::itpnt::

lihtsalt frustratsiooni väljaelamiseks:

pasundame hetkel käsitsi :icon_thumbup:
tagaukse kõlari "pistik" andis välja 8 oomise takistuse :icon_thumbup: hea, et makk ise tark oli ja ennast välja lülis :wrench:
tuled töötavad alles peale võimlemist (kang üles, alla, ette, taha-> siis jäävad tuled peale-> varem piisas sellest, et tulesid enam maha ei keeranud) :drillsergeant:
vahelduva eduga on jälle immo tulukest näha :lol:
sõites "asfalti vajunud politseinikust" üle (need on need ilusad lohud, mida tihtipeale kõrvalteedel kasutatakse-> ehk siis ilma tähistuse ja terava servata ülejäänud teekattest umbes 3-6cm madalam lohk) on täislastis autoga selline tunne nagu oleks keegi hooga elevandi pagassi visanud :finish:
kütuseandur töötab veerandi ja poole paagi vahepeal kompassina 8)

kokkuvõtteks -ülevaatus tulemas aga ei julge isegi ÜVpunkti lähedusse minna :thinking:

Lihtsalt ei mõista :sherlock:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

#97
:thinking: see jäi uuendamata

TÜV puhtalt käes, elevandiefekt on tingitud tagumistest stabikatest, pasunad said uued, tuled kah korda jne; probleemseteks ostusid üllatuslikult hoopis esimesed amordid (tõenäoliselt siis ei olnud ostetud tükid ikkagi kõige paremas korras)

käigukangi ja käsipiduri ümbrus on uuendamisel (kuna suurt midagi muud sel hetkel ei ilmnenud) -eile hommikul üle väga pika aja vaatasin jälle ka kütusekulu ning :icon_thumbup: 6,6 keskmine (80% maantee; 20% linn) ei olegi nagu väga paha.

ja selleks, et jumala eest autoga rahul ei saaks olla otsustas see siis eile õhtul, et valgust on olnud piisavalt ja ... :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored:

nuh- tuleb jälle tegus pooltund :mrgreen: (seekord proovin ka uue õpetliku pildiseeria teha DIY sektsiooni- eelmine võttis kätte ja kadus ää)

Viva la :wrench:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

#98
tulelüliti maha, lahti ja... kräpp seekord polnudki asi selles (hoopis pistikus, mis ei andnud ühendust :mrgreen: ) ah well- no 15 min vs 5 min pole suur asi

suur asi oli küll aga täna hommikul kui ummikus tegi temp seier kahtlase liigutuse ca 110 juurde ja kapoti paremas servast kerkis pisike sammas :icon_wtf: auto tee äärde, kapott lahti... ja mis ma näen-> jahutusvedeliku paagis käib räige möll->kork pealt, toss välja ...
ja sinna ma siis ligi tunniks jäin (loo moraal-> alati kanna 5 liitrist kankut jahutusvedelikku kaasas... või veel parem vett)- vahepeal suutsin tuvastada, et radikas oli jummala külm ja koht, kus jahutusvedelik kaudus oli ... noh- ütleme siis nii, et pragu meenus, et mul on selle tõttu vist keldris üks radikas ootel ... kõige suurem jama tundus olevat see, et paisupaagi korgil on pragu sees

peale kanku saabumist kallasin ligi kaks ja pool liitrit vedelikku süsteemi ja kuskilt leket ei tuvastanud, sõitsin edasi- hoides tempi 80 peal ei juhtunud kah midagi (õhtul siis peab vaatama, mis saab 100 kraadi juures)

Viva la :wrench:

selle auto pisiasjad hakkavad vaikselt siibrisse viskama juba
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

#99
jipikajee

:icon_censored: kõik täpselt nii nagu peab ainult, et ventikas puhub külma ja paisupaak saab sigakiiresti täis :thinking:

radika katsumine näitas, et kärg on jummala külm (kuna õlemine ja alumine toru on mõlemad tulised, seega kas õhk sees või radikas umbes)

ÕNNEKS on auto vabalt sõidetav kuniks temp jääb alla 90-ne (pärast seda surub kogu vedeliku kärmelt paisupaaki, sealt üle ääre välja, siis jääb kuivale ja pahh...)

Veel rohkem õnneks ei saanud mootor kahjustada (vähemalt praegu tundub nii) ja üllataval kombel on mul ka radikas olemas... (mis aga hommikuse errori põhjustas on siiani selgusetu- raske uskuda, et radikas lambist umbe või õhku täis läheb... vaevalt, et seal ka mõni tatipall sees ringleb)
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

#101
Hetkel veel loodan radika peale (veepump on napp 30 000 vana ja väike ring toimib ilusti- homme õhtuks on selge)
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

#102
ootame termostaati - test avaldas, et mingi hulk vedelikku jõuab radikasse pidevalt... seega ehk ei avane korralikult ja sellest tingituna kütab üle :icon_think:

vahemärkusena- radika vahetamisel tuli radika tagaküljelt välja silt 05.2010 :icon_wave: ja radikas ise täiesti puhas

kui ka termostaadi vahetus abi ei anna, siis peab vist minema Pilotisse pumba garantiid nõutama (arve leidsin üles- vahetet jaanuar 2011) ja ühtlasi ka rihma ja nukasimmerit vahetama (ehk saab ka uue variaatori remontkomplekti - väga diisliseks kipub taas)

Vahepeal siis tulepistiku vahetus , uued krüptoonsinised ultrahaibiim pirnid ja tulede regull, et midagi pimedas kah näeks, uus tagatuli jms nipet näpet

Ja ootele jääb esimene vasakpoolne õõts (pool aastat ja koliseb) ning tagumised stabikad (hakkavad vist samuti väsima)

Peaasi, et igav ei ole :wrench:

ja üldiselt mulle tundub, et kunagi on see auto kuskil bussijaamas või selle vahetus läheduses mustlaste poolt lihtsalt ära neetud :icon_angel:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

#103
Termostaat peaks olema ainult mõni tuhat rohkem sõitnud kui pump ja muud jutud. Kuigi, kui õigesti mäletan, siis kõige kallim, mida poest saada oli sinna tõesti külge ei läinud (sul võiks selle kohta ehk isegi arve olemas olla muidu). Radika koha pealt. Autoga andsin tuttuue tüki igaljuhul kaasa, sest eelmine tuttuus suudeti mul ca 5000 km-ga kohe puru sõita jälle. Ilmselt sai ta ka külge :)
ts kirjutas:ja üldiselt mulle tundub, et kunagi on see auto kuskil bussijaamas või selle vahetus läheduses mustlaste poolt lihtsalt ära neetud :icon_angel:
Sul võib õigus olla :mrgreen:. Kunagi Tartus bussijaama juures sai ühega auto kõrval jageletud küll :mrgreen:

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

#104
:icon_shocked:

njah- uus radikas sai külge küll- ehk peab

vana aga paistis samuti suht kobe olema

:thinking: huvitav - kui ma nüüd kunagi tahan seda autot müüma hakata, siis pean vist pool autotäit juppe kaasa andma :icon_thumbup: nii- igaks juhuks :duh:
janar_t kirjutas:Sul võib õigus olla :mrgreen:. Kunagi Tartus bussijaama juures sai ühega auto kõrval jageletud küll :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

kellelgi tuttavat mustlast ei ole, kes needust eemaldaks?
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

#105
::itpnt::

igaks juhuks keetsin termostaadi läbi (on teine praegu mõnusal pehme selline)- ja tõõtab vist peaaegu nagu peab- alates 88 hakkab avama 92 juures on lahti...

muidugi kui nüüd kombineerida see, et peale jahutamist järgmine avamine tuleb alles 91,3 siis... on vist midagi leitud ... Kui see kombineerida katkise korgiga, siis on keemistemp enamvähem käes- paisupaak jookseb mälu järgi täis altpoolt...

muidu sai juhipoolne tagatuli täna vahetatud (oli teine nõnna veidra moega enne- ja eemaldamisel selgus, et keegi on seda kunagi tõsiselt retsinud) ja ootel on veel õhufiltrist jooksev mõranenud voolik, paar klambrit ja tulede pistikud ... ja siis kontrollida elektrisüsteem üle (ajas teine viimati mingit huvitavat kärsakat) ning klemmid peale ja voila

:roll: kui tulemust ei ole, siis teisipäeval Pilotisse (esmaspäeval ei saa, kuna siis on ummik - aga sinna sissesõitmist ma selle autoga lubada ei saa :icon_wave: )

P.S. vaatasin, et pole siia absurdi lisanudki- enne radika vahetust sain ka pihustitulukese ja mittekäivituva mootori :icon_thumbup:

P.P.S. tegelikult on mul selle mustlaste asjaga (vist) kiire :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....