Leidsin netist sellised andmed
need erinevad täiesti teadaolevate andmetega ei tea kas neil on ka tõe tera sees
Model Engine Volume Power Torque 0-100 km/h, s Top speed Note
1.7 8V I4 1749 cc 84 kW (115 PS) @6000 rpm 146 N·m (108 ft·lbf) @3500 rpm 10.6 191 km/h (119 mph)
1.8 8V I4 1773 cc 98 kW (129 PS) @6000 rpm 165 N·m (122 ft·lbf) @5000 rpm 10.3 200 km/h (124 mph)
2.0 8V I4 1995 cc 104 kW (143 PS) @6000 rpm 187 N·m (138 ft·lbf) @5000 rpm 9.3 205 km/h (127 mph)
2.5 V6 V6 2492 cc 120 kW (166 PS) @5800 rpm 216 N·m (159 ft·lbf) @4500 rpm 8.4 215 km/h (134 mph)
Q4 I4 1995 cc 137 kW (190 PS) @6000 rpm 291 N·m (215 ft·lbf) @2500 rpm 7.0 225 km/h (140 mph)
1.6 16V I4 1598 cc 88 kW (120 PS) @6300 rpm 144 N·m (106 ft·lbf) @4500 rpm 11.4 195 km/h (121 mph) since 1995
1.8 16V I4 1747 cc 103 kW (140 PS) @6300 rpm 165 N·m (122 ft·lbf) @4000 rpm 10.0 205 km/h (127 mph) since 1995
2.0 16V I4 1970 cc 110 kW (150 PS) @6200 rpm 187 N·m (138 ft·lbf) @4000 rpm 9.0 210 km/h (130 mph) since 1995
2.0 TD I4 1929 cc 66 kW (92 PS) @4100 rpm 186 N·m (137 ft·lbf) @2500 rpm 13.5 180 km/h (112 mph)
2.5 TD I4 2500 cc 92 kW (125 PS) @4200 rpm 294 N·m (217 ft·lbf) @2000 rpm 10.4 195 km/h (121 mph)
mida oskab avalik arvamus selle peale öelda
AR 155 tehnilised andmed
#2veelkord mis Sulle siin ei meeldi
Kw arvutamiseks on kaks võimalust-> üldlevinud 1kW=1,36hj või 1kw=1,35 hj
Antud tabelis on tehasehobused löödud 1,36-ga hobujõududeks ning 1,35 uuesti kilovattideks... vahe umbes 2kW tehaseandmetest väiksemad numbrid (kui Hj vaatad, siis need klapivad täpselt)
juba ammu-ammu on olnud juttu arvutuslikust vahest eri riikides (antud tabel siis ilmselt sakslase poolt arvutatuna)
Tegelikult ma olen normaalne....
AR 155 tehnilised andmed
#3Jõudsin selle siia ennem ülesse panna kui sa vastata, selles siis asi ongi muud ei midagi
Ülejäänud asjad kõik meelidvad
PS: saan aru et doktor ts ei jõua kõigile küsimustele hetkega vastata
Ülejäänud asjad kõik meelidvad
PS: saan aru et doktor ts ei jõua kõigile küsimustele hetkega vastata
Viimati muutis deuce, 04 Nov 2008, 14:30, muudetud 1 kord kokku.
AR 155 tehnilised andmed
#4See oleks ikka kõrgem pilotaaž, kui vastataks enne kui küsida jõuad..
deuce kirjutas:Jõudsin selle siia ennem ülesse panna kui sa vatsata,
AR 155 tehnilised andmed
#6BTW ts saatis deuce'le vastuse E 28.01.08 kl 10:16 st alustas vastuse kirjutamist-> kuna midagi tuli vahele siis saatsin ära sekund-paar enne, kui see teema siia saabus
Seega jah-> seekord jõudsin vastata napilt enne küsimuse teket
Seega jah-> seekord jõudsin vastata napilt enne küsimuse teket
Tegelikult ma olen normaalne....
AR 155 tehnilised andmed
#7 see on nagu Minority report
Küsimuste ennetuse grupp, selline tehas on doktor ts-il
Küsimuste ennetuse grupp, selline tehas on doktor ts-il
AR 155 tehnilised andmed
#8noo see 1.7TS, kuna endal selline masin siis ei ütleks et 10.6 kuna mul datsunil oli kah 10.6 ja noo need kaks on kiirenduselt nagu öö ja päev pakuks ise midagi 9'ga aga noh mine sa tea vb ongi?
AR 155 tehnilised andmed
#92.0 8V I4 1995 cc 104 kW (143 PS) @6000 rpm 187 N·m (138 ft·lbf) @5000 rpm 9.3 205 km/h (127 mph)
1.6 16V I4 1598 cc 88 kW (120 PS) @6300 rpm 144 N·m (106 ft·lbf) @4500 rpm 11.4 195 km/h (121 mph) since 1995
Cool andmestik! Huvitav, et ma pole seda teemat foorumis sirvides mitme aasta jooksul tähele pannud. Aga...tagumikutunne ütleb, et 2.0 nordi ja 1.6 16v kiirenduse vahe on tühine. Tühisem kui see 2 sekundit. Ja tegelikult: mis vahet seal on. Olulisem parameeter oleks 0-30km/h: kas õnnestub tipptunnil kuskil ristmikul oma nina käppelt vahele ajada, ilma suuremat raevu/plekimõlkimist esile kutsumata või mitte. Isiklik kogemus ütleb, et just sellega saavad alfad väga hästi hakkama. 33 (1.7), muide, oli selle 1 käigu algkiirenduse osas vaata et kõige ärksam. Eks ta ole loogiline kah, ikka 300 kilo ringis kergem.
1.6 16V I4 1598 cc 88 kW (120 PS) @6300 rpm 144 N·m (106 ft·lbf) @4500 rpm 11.4 195 km/h (121 mph) since 1995
Cool andmestik! Huvitav, et ma pole seda teemat foorumis sirvides mitme aasta jooksul tähele pannud. Aga...tagumikutunne ütleb, et 2.0 nordi ja 1.6 16v kiirenduse vahe on tühine. Tühisem kui see 2 sekundit. Ja tegelikult: mis vahet seal on. Olulisem parameeter oleks 0-30km/h: kas õnnestub tipptunnil kuskil ristmikul oma nina käppelt vahele ajada, ilma suuremat raevu/plekimõlkimist esile kutsumata või mitte. Isiklik kogemus ütleb, et just sellega saavad alfad väga hästi hakkama. 33 (1.7), muide, oli selle 1 käigu algkiirenduse osas vaata et kõige ärksam. Eks ta ole loogiline kah, ikka 300 kilo ringis kergem.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
AR 155 tehnilised andmed
#10Nord on "brutaalsem" ja viskab 3500 ja ülespoole paremini ja kiiremalt, kui 16V (sellest ka nii suur erinevus maksimaalsel kiirendusel)- maanteel on lausa lust 3-daga möödasõite teha :icon_cop:
16V on aga 0-30 tegelikult palju parema minekuga ja "elastsem" (see viivitus, mis Nord sinna 2000 ja 3000 vahele tekitab on vahel lausa häiriv)- samas jälle tuleb "auk "sisse kuskil 3500 ja 5000 vahel, mis viib maateel möödasõidu "natuke" rohkem planeeritavaks
pilti kah
16V Nord
Mis Alfa boxeritesse puutub, siis need on täiesti omaette elukad-> nii stabiilselt ronivat asja pole rohkem bensiinimootori juures kohanudki (diislid ronivad küll samamoodi,"otse üles")
33 ja 0-30 on raskuse teema puhtalt-> 145 näiteks ei ole just eriline püss (samas jälle on 145 puhul olenemata kiirusest ja käigust pedaalireaktsioon enamvähem sama - sisuliselt tead täpselt kui palju jõudu tuleb)
16V on aga 0-30 tegelikult palju parema minekuga ja "elastsem" (see viivitus, mis Nord sinna 2000 ja 3000 vahele tekitab on vahel lausa häiriv)- samas jälle tuleb "auk "sisse kuskil 3500 ja 5000 vahel, mis viib maateel möödasõidu "natuke" rohkem planeeritavaks
pilti kah
16V Nord
Mis Alfa boxeritesse puutub, siis need on täiesti omaette elukad-> nii stabiilselt ronivat asja pole rohkem bensiinimootori juures kohanudki (diislid ronivad küll samamoodi,"otse üles")
33 ja 0-30 on raskuse teema puhtalt-> 145 näiteks ei ole just eriline püss (samas jälle on 145 puhul olenemata kiirusest ja käigust pedaalireaktsioon enamvähem sama - sisuliselt tead täpselt kui palju jõudu tuleb)
Tegelikult ma olen normaalne....
AR 155 tehnilised andmed
#11Kinda proves my point, no?ts kirjutas:palju vingeid pilte ja andmeid
Kui mul peaks kunagi raha üle jääma (lähiajal pole ette näha), siis ma võtan endale ühe 33 jälle projektikaks. Soovitavalt valget värvi.
Üks kollane projektikas (155) juba on plaanis, leidsin talle ka ladustamiskoha, et garaaži kinni ei hoiaks.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
AR 155 tehnilised andmed
#12kw ja p.rse tunnetus on kaks eriasja, näiteks mu 116 96kw tundus hoopis teravam kui 166 141kw,
no muidugi pole kummalgi tehase kw palju järel - aga ikkagi, uuema masin tundus nagu aeglne aga vanem hull püss
no muidugi pole kummalgi tehase kw palju järel - aga ikkagi, uuema masin tundus nagu aeglne aga vanem hull püss