oma 164 kogemuste põhjal_> tahabki natuke üle sekundi käivitamist
kui juba palju pikemaks kujuneb, siis vaata üle kütusefilter ja voolikud (kas on terved ja korralikult kinni) ja klapid (nii surveklapp, kui "siluja") -> kui voolikuid ja muud mudru natuke üle on, siis võid panna sissetulevale voolikule manommetri vahele ja jälgida kas ja kui kaua siis survet jagub
kui need mõlemad on hästi, siis võiks kahtlustada ka pihusteid (kui need vaikselt tühjaks ilmbuvad, siis on samuti pikk käivitus normaalne- sellisel juhul peaks olema peale mõningat seismist ka kerget bensuhaisu märgata)
Ja muidugi kohustuslik asi-> paagis olevad voolikud
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
kahjuks on selle konstruktsiooni suurimaks miinuseks see, et vanad voolikud hakkavad pragunema ja käivitushetkel laseb pump osa kütusest lihtsalt "mööda"- see peaks avalduma ka gaasivajutusel pisikese viivitusega.
Tegelikult ma olen normaalne....