Olen oma saagaga jõudnud sinnamaani, et võiks masina sõitma panna, aga puudu on veel õhufilter koos filtrikastiga.
Tekkis dilemma: kas koonus või stock?
Ilmselt see filtrikorpus peaks ikka olema, olenemata kas koonus või mitte. Seega, kas kellelgi on 2,5 V6 mootorile pakkuda sellist asja?
Alfa siis 156 2,5 V6 2001a
Olen kuulnud selle kohta vastakaid arvamusi. Keegi ütles, et ei viitsi õhulugejaid vahetada, kui koonusfilter.... kas koonus mõjub mootorile ja muudele asjadele kuidagi siis väga ebatervislikult?
Samas olen kuulnud, et koonus ikka mõttekam... kestab kauem jne jne.
Õhufilter 2,5 mootorile.
#2kas pestav või tavaline filter... Selles on küsimus
koonus jah kipub MAF (hot-film) tüüpi õhulugejaid tuksi keerama. Põhjuseks siis see, et peale pesemist jääb filtrisse siiski õli, mis hilisemalt sadestub kütteelemendi peale.
ilma kopsikuta hakkab koonus üsna tavaliselt haarama ka mitte külma vaid pigem sooja õhku (nagu teeb seda umbes 85% tjuuningautodest )
võimsust reeglina eriti juurde ei anna, küttekulu eriti ei vähenda. Kui korralikult paigaldada CAI põhimõtteid järgides, siis ehk siiski mõne kw saab.
ts@isiklikult ei näe mõtet sellel asjal (erandiks siis turbineeritud või väga äranokitud isehingavate mootorite puhul )
Kuid, kui peale pesemist väga märga filtrit mitte panna (ning siiski korralik filter osta) ja seda aegajalt puhastada, ei tohiks miskit hullu juhtuda
koonus jah kipub MAF (hot-film) tüüpi õhulugejaid tuksi keerama. Põhjuseks siis see, et peale pesemist jääb filtrisse siiski õli, mis hilisemalt sadestub kütteelemendi peale.
ilma kopsikuta hakkab koonus üsna tavaliselt haarama ka mitte külma vaid pigem sooja õhku (nagu teeb seda umbes 85% tjuuningautodest )
võimsust reeglina eriti juurde ei anna, küttekulu eriti ei vähenda. Kui korralikult paigaldada CAI põhimõtteid järgides, siis ehk siiski mõne kw saab.
ts@isiklikult ei näe mõtet sellel asjal (erandiks siis turbineeritud või väga äranokitud isehingavate mootorite puhul )
Kuid, kui peale pesemist väga märga filtrit mitte panna (ning siiski korralik filter osta) ja seda aegajalt puhastada, ei tohiks miskit hullu juhtuda
Tegelikult ma olen normaalne....
Õhufilter 2,5 mootorile.
#3niih... põhimõtteliselt, kuna koonus bensukulu vähemaks nagunii ei võta... ja suurt tolku ta'st ka pole, siis otsustasin, et ei hakka kulutama. Kui oleks pannud koonuse, siis ilmselt ikka eraldanud mootorist kuidagi, kas või mingi vaheseina või kopsikuga, kuna seda jah teadsin, et sooja õhu puhul pigem võtab võimu maha.
Ja lõppkokkuvõttes saab ju alati selle tavalise filtri asendada koonusega, kui selleks peaks tuju tulema.
Kuna originaalkopsikut polnud, kuhu filtrit panna, siis sain lammarist mingi Saabi oma, mis suhtkoht hästi sobib sinna ja filter kah selline silinder nagu olema peaks. Õhust puudu küll ei tohiks jääda.
Ja lõppkokkuvõttes saab ju alati selle tavalise filtri asendada koonusega, kui selleks peaks tuju tulema.
Kuna originaalkopsikut polnud, kuhu filtrit panna, siis sain lammarist mingi Saabi oma, mis suhtkoht hästi sobib sinna ja filter kah selline silinder nagu olema peaks. Õhust puudu küll ei tohiks jääda.
Õhufilter 2,5 mootorile.
#4Koonus õhufilter vähendab kindlasti mootori eluiga. Lubab ta ju väiksema takistusega õhku ja sellega koos ka osakesi.
Õhufilter 2,5 mootorile.
#5ma ei tea ma panin ka täna peale ...gtvl on hea see kus stock õhufilter on see on eraldatud mootorist vaheseinaga ning arvan ise et ta peaks olema sooja õhu eest kaitstud nüüd...eks üritan seda kuidagi siis veel eraldatumaks saada...aga sound on mõnus selle pärast sai pandudki ....
Õhufilter 2,5 mootorile.
#6vedruseib kirjutas:Tekkis dilemma: kas koonus või stock?
Peaks ju olemas olema isegi selliseid nii öelda"sportõhufiltreid" mis istuvad auto originaal õhufiltri karbi või kopsiku sisse
Endale sai nagu selline varjant tellitud no muidugi on mul ainult bokser mootor ,aga peaks olema igale mootori tüübile miskit paremat või teinekord lihtsalt kallimat pakkuda