156 kärssab käivitamisel

#1
:hi:

probleem toodud pealkirjas ja sümptomid sellised, et kui autot käivitada on kõik tore ja kena kuni hetkeni, kui mootor käivitub.

Koos mootori käimaminekuga tekib "kuskilt" kapoti või auto alt mingi kärsakas, mida auto kõrval tunda on... Pihta hakkas see suurte külmadega (mistõttu kahtlustasin esmalt starterit ... aga see tundub veider, kuna kui auto käima ei lähe, siis kärsakat ei teki)

katse-eksitus-käivita-nuusuta-juurde meetodil on selgunud, et:
- kui auto on seisnud kauem, on kärsakas suurem (kohe käivitamisel uuesti kärsakat ei teki)
- tossu ei paista tõusvat
- mootoriruumis seda tuvastada ei ole võimalik (viskaks nagu rohkem juhipoolse külje peale)
- kärsakas on kuidagi "veider" (ei meenuta isolatsiooni põlemist vaid ... on veider)

Hetkel on hüpoteetiliselt laual:
- starter (mille vastu räägib see, et kui auto käima ei lähe, siis haisu ei tule)
- aku klemmid/pistikud/kaitsmed (mille vastu räägib see, et kapott lahti sealt kuskilt midagi leida ei ole)
- "mingi asi" lekib "kuhugi" (kuna ma ei ole tuvastanud, mis see võiks olla ja kuhu lekkida, siis ... ma ei oska arvata)
- siduri survelaager on kuiv ja hakkab ära surema (mille vastu räägib see, et hais on üleval ka siis, kui käivitada ilma sidurit all hoidmata)
- genekas hakkab surema (siis peaks hais olema üleval ka süites)
- mingi laager/rullik vms on kinni (midagi kigiseb küll külma mootoriga)

oskab keegi välja pakkuda mingit võimalust neist asjadest selgust saada (mul on endal juhe koos ...)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 156 kärssab käivitamisel

#2
:hi:
kontrolli kliima kompressori siduri laagreid, eeldusel et on kliima. (tundub pea kahtlusalune :twisted: )
Õli on lekkinud sidurile aga ma usun et õli kärsaka sa ikka ära tunned :sick:
genekas peaks ka väga tuliseks minema, kompamis meetodil saad tuvastada ja ka on genekal hais küljes ka jahtununa tavaliselt.
Ussi ja Risti fänn! Pese oma suu puhtaks enne kui Alfa Romeost räägid ja õpi parem autode ajalugu!

Re: 156 kärssab käivitamisel

#3
:mrgreen: 156 genekat ei kompa töötava mootoriga ka surma ähvardusel mitte :mrgreen:
Õli siduril ei ole-> see oleks näha... (võiks olla vedeliku kärsakas küll aga ma pole sellist kunagi varem tundnud...)

:think: kliima laager on mul kunagi ära surnud- see teeb teist häält ja haisu - aga kontrollin (kuna erinevalt genekast ja starterist on see ńähtaval )

tänud hetkel :thumbup:
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 156 kärssab käivitamisel

#4
ts kirjutas::mrgreen: 156 genekat ei kompa töötava mootoriga ka surma ähvardusel mitte :mrgreen:
Õli siduril ei ole-> see oleks näha... (võiks olla vedeliku kärsakas küll aga ma pole sellist kunagi varem tundnud...)

:think: kliima laager on mul kunagi ära surnud- see teeb teist häält ja haisu - aga kontrollin (kuna erinevalt genekast ja starterist on see ńähtaval )

tänud hetkel :thumbup:
Jahutusvedeliku hais on ka imelik, kergelt magusa ja ometi kirbe haisuga.
Sai ecotec mootoril seda tunda kui termostaadi korpus lekkis ja igal käivitamisel paras pahvakas seda õhku paiskus vlkollektorilt.

vaata ka süütepoolide juurest ega mõni üle ei karga. (kus on smail "im with stupid" :lol: )
Ussi ja Risti fänn! Pese oma suu puhtaks enne kui Alfa Romeost räägid ja õpi parem autode ajalugu!

Re: 156 kärssab käivitamisel

#5
:hi:

:shifty: jõuan peale pikka ja väsitavat päeva autoni, võti süütelukku, pööre ja :idea: code :idea:

kõne uiskurile ja mõne hetkega oli kohal kogu raskekahurvägi, et masin uuesti liikuma saada ja ei miskit. Koba peale läks peale restarti käima ja koju jõudes jälle :idea: code :idea:

tundub, et see asi, mis haises ei tulnud kapoti alt vaid armatuurist immo karbist kadus kood vaikselt bit biti haaval ära :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 156 kärssab käivitamisel

#6
ts kirjutas::hi:

:shifty: jõuan peale pikka ja väsitavat päeva autoni, võti süütelukku, pööre ja :idea: code :idea:

kõne uiskurile ja mõne hetkega oli kohal kogu raskekahurvägi, et masin uuesti liikuma saada ja ei miskit. Koba peale läks peale restarti käima ja koju jõudes jälle :idea: code :idea:

tundub, et see asi, mis haises ei tulnud kapoti alt vaid armatuurist immo karbist kadus kood vaikselt bit biti haaval ära :mrgreen:
:D ts tegi meile kõigile tünga eksitava kirjeldusega :mrgreen:
:think: TS-il on ilmselt nastraal kanalites mingi ummistus et hais jõudis kohale viivitusega :shh:
:think: See on ilmselt tingitud meie kliimast ja õues Alfade remondist :lol:
Ussi ja Risti fänn! Pese oma suu puhtaks enne kui Alfa Romeost räägid ja õpi parem autode ajalugu!

Re: 156 kärssab käivitamisel

#7
tegelikult ma tahaks kah, et asi oleks nii lihtne - hetkel on siis asjalood sellised, et mul on autojagu varuosi (kuna examiner ei saanud code plokiga kontakti, siis on natuke lootust, et värskelt saabunud kevad on kuskilt midagi lahti põrutanud ... seda enam, et korraks sai auto tööle)

Kui nüüd CAN lahti on, siis on hea... kui asi ei ole can-is vaid toites, siis on kah hea (kunagi ma mäletan on see masin sellist jama teinud vigase pumbarelee tõttu-> Alfa immo on selles suhtes natuke lollakas), kui aga can või koodiplokk saba on andnud, siis mulle vist jääbki ühe 156 jagu varuosi :|

ja ma ei saa kunagi teada, misasi seal kärssas :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 156 kärssab käivitamisel

#8
ts kirjutas:tegelikult ma tahaks kah, et asi oleks nii lihtne - hetkel on siis asjalood sellised, et mul on autojagu varuosi (kuna examiner ei saanud code plokiga kontakti, siis on natuke lootust, et värskelt saabunud kevad on kuskilt midagi lahti põrutanud ... seda enam, et korraks sai auto tööle)

Kui nüüd CAN lahti on, siis on hea... kui asi ei ole can-is vaid toites, siis on kah hea (kunagi ma mäletan on see masin sellist jama teinud vigase pumbarelee tõttu-> Alfa immo on selles suhtes natuke lollakas), kui aga can või koodiplokk saba on andnud, siis mulle vist jääbki ühe 156 jagu varuosi :|

ja ma ei saa kunagi teada, misasi seal kärssas :mrgreen:

Kas koodiplokk pole mitte vahetatav ja ümber õpetatav?
Ussi ja Risti fänn! Pese oma suu puhtaks enne kui Alfa Romeost räägid ja õpi parem autode ajalugu!

Re: 156 kärssab käivitamisel

#9
On ikka- see on lihtne-> võtad uue koodiploki, teed selle võtmega lahti, õpetad võtmed selgeks ja paned uuesti kinni.

Selleks tuleb võtta uus koodiplokk, aju ja võtmed ja saata "kuhugi" kus see ära tehakse (maksab ca 400€). teine variant on pöörduda vastavatesse instantsidesse, kus koodist ümber minnakse (maksab umbes samapalju), kolmas variant on tellida iibei kaudu kasutatud koodiplikk, 2 võtit, koodikaart ja ecu (maksab umbes samapalju) ja neljas variant on osta töötava aju ja koodiga 156, millel on küll vaja keretööd teha, kuid mille saaks kätte umbes 300€-ga.

Lühidalt- nädalavahetusel armatuuri lahti kakkuma :thumbup: (ma ikkagi eeldan kas atenni või CAN-i viga), sealt edasi mootoriruumi (juhul, kui on mõni releepesa pihta saanud..)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 156 kärssab käivitamisel

#10
Huvitav kas hakkab Tallinna poolt ebatsensuurseid sõnu kostuma :think:
Või oled korduvalt sinna sisse piilunud :?: :D
Ussi ja Risti fänn! Pese oma suu puhtaks enne kui Alfa Romeost räägid ja õpi parem autode ajalugu!

Re: 156 kärssab käivitamisel

#11
ts kirjutas:Lühidalt- nädalavahetusel armatuuri lahti kakkuma :thumbup: (ma ikkagi eeldan kas atenni või CAN-i viga), sealt edasi mootoriruumi (juhul, kui on mõni releepesa pihta saanud..)
:think: Ma alustaks immoploki pistiku puhastamisest (kui see kärsahais ikkagi bittide lahkumine immoplokist ei olnud :problem:). Arvestades, kus too plokk 156-l on, siis eeldan, et seda sa vist veel proovida jõudnud ei ole.

Re: 156 kärssab käivitamisel

#12
Ma nägin küll seda plokki :-D aga ega ma sinna eriti ligi küll ei saanud (eks homme paistab)

Kuna korraks sai auto tööle, siis on kehv ühendus juhe natuke loogilisem, kui kogu süsteemi kräšš

P.s teemasse kah- starter ei kärssa (kuna praegu,kui auto käima ei lähw,siis kärsakat ei teki )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 156 kärssab käivitamisel

#14
:hi:

niisiis- pikk aeg möödas AGA- probleem oli masendavalt lihtne... nagu lõpuks selgus- auto akul oli alles napp 12Ah, kärsakat ei ole tekkinud peale aku vahetamist, seega oli asi arvatavasti akus (lühis, liigsuur koormus või miskit..)
Tegelikult ma olen normaalne....
cron