Nelikveolise puhul külglibisemises kõvasti gaasi andes saad sõltuvalt skeemist kas auto otse või spinni. Tagaveolist on kõige lihtsam kontrollida
Ehk siis esi-, taga- ja nelikveoliste peamine erinevus talvel:
tagaveolist on kõige lihtsam lasta külglibisemisse ja sealt tagasi tuua, kuid lumme kinni jääb kõige kiiremini, lumest väljasaamine eeldab natuke jõudu
esiveolist külglibisemisse lasta on keerulisem (vajab tavaliselt natuke pingutamist) ning selle väljatoomine on natuke raskem, lumes jõuab tagaveolisest natuke kaugemale, lumest väljasaamine eeldab nikerdamist (lauajupid, labidas jms)
nelikveolist on külglibisemisse lasta väga keeruline (tavaliselt vajab tõsist pingutust), kuid maanteel tagasi toomine vajab tõsist sõiduoskust ja külma närvi. Lumes jõuab aga see eest nii kaugele, et teise veovalemiga masinaid jäävad kaugele kaugele maha (ja siis on tavaliselt põhja peal kinni ja üksinda seda sealt enam välja ei saa
Kokkuvõtteks- hoolimata autost tasub jälgida teeolusid ning arvestada, et füüsika kehtib kõigile ühtmoodi

P.S. libeda teega on teinekord "tore" vaadata C4-sid, mis tuiskavad maanteel mööda ja mõne km pärast on mõne kurvi otse sõitnud (ja muidugi absoluutne lemmik oli üks kodanik, kes kirus Imprezat maa põhja- enne sõitis 4x4 C5 ja lamellidega mitu aastat "jummala profilt- auto oli kogu aeg tee peal kordagi külglibisemisse ei läinud jne" ja siis keeras esimese paari km-ga naastudega esimese põlve Impreza kraavi... loomulikult on auto süüdi, kui füüsikast midagi ei jaga ja elektroonika korrigeerib kõik juhtimisvead)