The fastest Alfa Romeo

#1
Image


The fastest Alfa Romeo



Officially the Worlds fastest Alfa Romeo. We all knew it was going to be that way once we decided to go with that car brand. There are of course Super touring cars, but they will not go faster than aprox. 250 km/h. Alfa Romeo has been racing sports car prototypes for Le Mans type of racing and they reached speeds above 300 km/h.



But that's still not enough since Leif drove his Alfa Romeo GT Coupe Funny Car to a terminal speed of: 246.64 mph - 396.92 km/h at St Pod Raceway on Sunday 25:th May. That speed was reached over a quarter mile in 5.826 seconds. 3.08 km/h left to the 400 km/h border. It's very much likely to be broken this season since Leif has been reaching that speed before.



:P

The fastest Alfa Romeo

#8
Image


ma näen vasakul filtrit, õhukanalit turboni... siis sealt vahejahutini minevat toru, vahejahuti on ka olemas ja toru tuleb välja...



ja siis on paremal veel 1 turbo ??? on või (pean minema prillepuhastama)?



no õhk võetakse samast filtrist (jeesus, ei raatsind siis teist filtrit panna või?) aga kuidas kurat teise torbo õhku jahutatakse (pildi kvaliteet on ka muidugi nii super, et ei pruugi liitmikku näha)?



ah nevermind... lihtsalt jäin häälega mõtlema...

The fastest Alfa Romeo

#9
:-)



puhasta prillid ära ja vaata liidest suts peale filtri-> toru läheb kaheks ja mõlemal pool kroonib pead turbiin :roll:



ja sealt tagasi ühe toruga... mootori tagant siis... läbi jahuti kollesse...



nii vasak kui ka parem on teiselt poolt omavahel samasse liitesse äsatud



EDIT: jookseb ta siis tõenäoliselt vahejahutisse filtri alt ning minema teiselt poolt otse kollesse, mille pealetulek on toodud "teisele" poole.



ja muuseas-> kahte filtrit ei ole pandud seetõttu, et siis peaks ka õhulugejaid topelt olema :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

The fastest Alfa Romeo

#10
kuna süsteem ei kasuta ilmselt mitte bypasse vaid hoops blowoffe, siis...



anyway oleks kena õhku lugeda PEALE turbot... vastasel korral peaks ta olema hea kuni on pedaal põrandal... ja kui käiguvahetusega veidigi muneda, lastakse efektse pahvakuga süsteemist juba loetud õhk välja ning segu saab üsna rikas ootamatult, mis tähendab, et hakkab ehk paukuma...



samas whu keers, võistlusauto ju... sellel peabki pedaal põrandas olema kogu aeg... ja kui jobutada on publikul kilkamist väljalaske traktist väljapurskavate leekide imetlemise näol... ja tühikäik on piisav, et boksis mitte välja surra...



jah... ega see prillikandja elu pole kerge :S

ja siis imestasin veel, et kes see loll sisselaske mustaks värvis...

oleks ju kena ta hõbedane teha et võimalikult palju soojust tagasi peegelduks... ja kuuler värvitud... oeh...



no õnneks ei paistab sisselase vähemasti millestki püsivate parameetritega materjalist olema...

The fastest Alfa Romeo

#13
Julgeks väita, et järgneva 40 a jooksul sellist võimalust enam ei tule


...tuleb ikka, usa foorumites ikka liigub aegajalt seda callaway gtv6 värki, seoses dollarikursiga polegi kõige koledam hind asjal, aga hakka seda euroopasse jebima :roll:

The fastest Alfa Romeo

#14
alfanatico wrote:...tuleb ikka, usa foorumites ikka liigub aegajalt seda callaway gtv6 värki, seoses dollarikursiga polegi kõige koledam hind asjal, aga hakka seda euroopasse jebima :roll:


:roll: Eestis on umbestäpselt paarkümmend ettevõtet, kes regulaarselt lombi tagant sõidukeid kohale veavad... ja ka neid, kes seda lausa massiliselt teevad





ja mis pakkumisse puutub, siis vaata lisainfot 8) :roll:



P.S. meerikamaa autokultuur meie omast oluliselt erinev-> 99% ülesehitatud/taastatud ainulaadsetest autodest liiguvad kuhugi kellegi garaazi ning sinna nad ka jäävad, kuniks keegi need pärandina saab ning nad uude garaazi rändavad :roll: (eriti käib see callaway'de kohta-> korra müügil ja seejärel teadmata kadunud 8) )

P.P.S. Callaway GTV6 sai tootmisarvuks 33+2, seega :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....