Kuna mõned on uurima hakanud kus ja kes teeb ja missugused jne jne.
Siis lisan siia mõned pildid, millega tegu on.
Viljandis on see võimalik, ning hetkel on põhitegevuseks Saabidele sisselasete ja väljalasete ehitamine.
Kuid, välja ei ole jäänud ka VW, Ford F350, Audi S6 jpm.
Samuti ka trepikäsipuud jms.
Kontakti saab kas FB-s kasutades otsingus TIG WORX-i. Või siis kirjutada siia privasse mulle.
Tegemist on käsitööga ja spetsiaalselt kliendi soove arvestades. (ei telli kuskilt mikihiiremaalt juppe)
Tõnu
Re: Roostevaba tööd.
#2Mõned hinnad kuna töid on tulnud peale pärispalju ja ülevaade on olemas. Lihtsam sõiduauto summuti(2") peale pükse või katalüsaatorit on umbes 400€, oleneb see sellest mitu pütti on.
Downpipe 3" ilma katalüsaatorita 300€ Katalüsaatoriga 500€(milSpec)
2,5" ja 3" väljalase peale katalüsaatorit 500€
Väljalaske kollektoritega on keerulisem, hinnad on ka 500€ kanti, kuna materjali läheb palju.
Tööd kui sellised on eluaegse garantiiga(kukub mingi jupp küljest ära või keevitusest hakkab läbi ajama, teeme uue)
Summuti alt võtmine jääb lihtsaks, ning kiireks. Kõik kinnitus kohad jäävad originaalid.
Feel free to ask more!
Downpipe 3" ilma katalüsaatorita 300€ Katalüsaatoriga 500€(milSpec)
2,5" ja 3" väljalase peale katalüsaatorit 500€
Väljalaske kollektoritega on keerulisem, hinnad on ka 500€ kanti, kuna materjali läheb palju.
Tööd kui sellised on eluaegse garantiiga(kukub mingi jupp küljest ära või keevitusest hakkab läbi ajama, teeme uue)
Summuti alt võtmine jääb lihtsaks, ning kiireks. Kõik kinnitus kohad jäävad originaalid.
Feel free to ask more!
Re: Roostevaba tööd.
#3Kas väljalaske kollektori torude läbimõõdu ja pikkuse arvutab ka meister ise välja ?
Re: Roostevaba tööd.
#5Tänasest saab ka Katalüsaatorid külgepanna meie poolt. Onud Californiast saatsid esimesed Sport katalüsaatorid.
Pilt esimeses postis.
Pilt esimeses postis.
Re: Roostevaba tööd.
#9Saad sa hiņnata kui keeruline ja kulukas oleks need püti otsas sobivaks teha?
Teema ja pildid siin.
http://www.alfaowner.com/Forum/private. ... 946?page=1
Teema ja pildid siin.
http://www.alfaowner.com/Forum/private. ... 946?page=1
Re: Roostevaba tööd.
#10You are not logged in or you do not have permission to access this pageSlicer kirjutas:Saad sa hiņnata kui keeruline ja kulukas oleks need püti otsas sobivaks teha?
Teema ja pildid siin.
http://www.alfaowner.com/Forum/private. ... 946?page=1
Re: Roostevaba tööd.
#11Väga huvitav, et selle teema jaoks on vaja kasutajat.
Annan uuesti teistmoodi lingi.
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gta ... 3-2-a.html
Annan uuesti teistmoodi lingi.
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gta ... 3-2-a.html
Re: Roostevaba tööd.
#13Seal on siis müügis see Wizardi summut ja väljalaske toru.
GT versioon
GTA versioon
Nagu näha siis erinevad on summuti otsad (GT'l paksemad ja asend natuke teine), lisaks on pütt väheke lühem (see ei pidavat probleemiks olema kui 156'le panna).
Kuid kui panna 156 pütt alla GT'le, siis pidi jääma selliselt:
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016060 ... 54d669.jpg
Ning sama pidi juhtuma, kui panna vastupidi. GT pütt GTA 'le alla.
Kui kallis lõbu nende otste õigeks tegemine oleks?
GT versioon
GTA versioon
Nagu näha siis erinevad on summuti otsad (GT'l paksemad ja asend natuke teine), lisaks on pütt väheke lühem (see ei pidavat probleemiks olema kui 156'le panna).
Kuid kui panna 156 pütt alla GT'le, siis pidi jääma selliselt:
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016060 ... 54d669.jpg
Ning sama pidi juhtuma, kui panna vastupidi. GT pütt GTA 'le alla.
Kui kallis lõbu nende otste õigeks tegemine oleks?