Re: Suvaline pläma vol 2017

#121
Erko kirjutas: Ceed GT pidi täitsa hea dünaamikaga olema
KIA kirjutas:Auto on varustatud täiesti uue 1,6 Turbo GDI 204 hj mootoriga. 6-käiguline manuaalne käigukast viib auto 7,6 sekundiga 0-100 km/h. Lülitades sisse GT-režiimi on ka auto salongis kuulda möiret mida mootor välja annab. Auto maksimaalne kiirus on 230 km/h.
arvestades nüüd selle auto hinnaks numbri 23900 (koos lisadega) ja pannes siia kõrvale näiteks Giulietta QV (177kw), mis maksab 5000.- rohkem siis saame järgmised faktid GT kahjuks-
-25kw; +1 liiter kütust 100-le; pluss 1,6 sekundit 0-100 ja veel hulga asju ning mis põhiline- QV-l (ega R32-l või Focus STI-l) ei ole vaja eraldi nuppu selleks, et auto möiret kuulda oleks :-)

Ja tagasi eelmise mõtte juurde- ma ei ole küll cee'd GT-ga sõitnud kuid selle armatuur paistab olevat sama, mis tavalised cee'dil... mis on pehmelt öeldes kõike muud, kui sobiv 20tuh+ hinnaklassiga autole :-)

Jätkuvalt- IMHO hea auto tegemiseks ei piisa sellest, kui võtad võimsa mootori ja tõmbad jooned täisnurkade alla ning topid kõiki kohti tulesid, vilesid täis (seega KIA ja Alfa võrdlemine ükskõik millises võtmes ei ole kohane). Disain on selline tunde asi, kuid põhimõtteliselt on ikkagi olemas disain ning erinevad joonistused :-)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#123
ts kirjutas:
Erko kirjutas: Ceed GT pidi täitsa hea dünaamikaga olema
KIA kirjutas:Auto on varustatud täiesti uue 1,6 Turbo GDI 204 hj mootoriga. 6-käiguline manuaalne käigukast viib auto 7,6 sekundiga 0-100 km/h. Lülitades sisse GT-režiimi on ka auto salongis kuulda möiret mida mootor välja annab. Auto maksimaalne kiirus on 230 km/h.
arvestades nüüd selle auto hinnaks numbri 23900 (koos lisadega) ja pannes siia kõrvale näiteks Giulietta QV (177kw), mis maksab 5000.- rohkem siis saame järgmised faktid GT kahjuks-
-25kw; +1 liiter kütust 100-le; pluss 1,6 sekundit 0-100 ja veel hulga asju ning mis põhiline- QV-l (ega R32-l või Focus STI-l) ei ole vaja eraldi nuppu selleks, et auto möiret kuulda oleks :-)

Ja tagasi eelmise mõtte juurde- ma ei ole küll cee'd GT-ga sõitnud kuid selle armatuur paistab olevat sama, mis tavalised cee'dil... mis on pehmelt öeldes kõike muud, kui sobiv 20tuh+ hinnaklassiga autole :-)

Jätkuvalt- IMHO hea auto tegemiseks ei piisa sellest, kui võtad võimsa mootori ja tõmbad jooned täisnurkade alla ning topid kõiki kohti tulesid, vilesid täis (seega KIA ja Alfa võrdlemine ükskõik millises võtmes ei ole kohane). Disain on selline tunde asi, kuid põhimõtteliselt on ikkagi olemas disain ning erinevad joonistused :-)
Aga sama rahae eest saab 1,4TB Giulietta, millest see jällegi võimsam on :) Ma selle hääle kohapealt ei oska kommenteerida, aga sõidudünaamika pidi ok olema (ma vist nii kuskilt lugesin), nüüd kui Stingeri taga BMW Mi mees on siis ma eeldan et see on tuleb täitsa kobe

Re: Suvaline pläma vol 2017

#124
Köh:

1,4Mjet 125kW (22390.-, samas varustuses, kui cee'd GT- > xenonid jms) -> kiirendus 0,1 sek aeglasem (7,7); kütusekulu 4,8 kia 6,1 vastu.

QV tõin enne välja sellepärast, et see käib Focus STi, GolfGti, Peugeot ja teiste hot hatchidega samasse klassi (tavaline 125kW giulietta ei kuuluta ennast hot hatchiks, kuigi andmed võiksid lubada)

mis puudutab BMW M-mehe liikumist Kiasse, siis see ei pruugi üldse head tähendada

Stinger GT osas oodatakse hinnaks 30-40 tuh € sõltuvalt mudelist (mis paigutab selle neljandiku võrra madalamale kiiruse järgi eeldatavatest konkurentidest, samas arvestades, et hetkel maksab Optima GT 35 tuh). Seega TEGELIKULT peaks M-mees väga hästi teadma, mis põhjusel maksavad M tähist kandvad BMW-d poole rohkem, kui baasversioonid. Mis omakorda viitab sellele, et ega see hind tuleb arenduse käigus pigem 40-50 kanti

Ja selleks, et jätkata-> keerates aega natuke tagasi ja vaadates 90-date algust, kus Toyota arvas, et oleks vaja astuda saksa kolmiku kandadele alustasid nad sellest, et ehitasid nullist üles brändi, mis ei oleks Toyota (kuna selle hinnaklassi autosid ostvad inimesed ei sõidaks kunagi sama marki autoga, millega sõidaks koristaja); KIA ei ole seda teinud ega kavatsegi teha.
Seega isegi, kui tegemist on tõesti väga hea puhastverd BMW taustaga hobusega, siis ma ei usu hästi, et see saab hakata konkureerima kas kõrgemas võimsusklassis oluliselt mädama hinnaga või oluliselt kõrgemas hinnaklassis sõltumata sellest, mis auto võimekus võiks olla
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#125
Siin tuleks esialgu pigem lõplik hinnanumber ära oodata. Samas ma eeldan et baas Stinger hakkab seal pigem 30 kui 40 tuhande juurest ning too V6 jääb Veloce hinna juurde, mis tundub mulle täitsa mõistlik. Eks näis kuidas ta lõppviimistlus jääb ning kui hästi see interjöör kokku on pandud, aga ega Alfa ka sellega (Giulietta :roll: ) just maailmaklass ei ole.

Eks ta tegelt siuke spekuleerimine hetkel ole, aga kui tekib turule juurde uus sportlik sedaan, siis miks mitte.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#126
Hindadega on selline jama lugu tõesti, et kas sa nt oled nõus Toyota eest 50 välja käima, aga Audi. Ma mõtlen täna uuele autole, kuna hetkel kasutuses oleval kerib nii jõhkralt läbisõitu, et järgmine aasta enam Eestis ei müü. Võtsin uuele Insignia OPC le pakkumise, samas varustuses, mis täna, aga kõige käredama mootoriga. Sain hinnaks 52000eur. Nüüd ongi nagu suur küsimärk, et kas opel 52000eur või veloce u sinnakanti hinnaga. Opeli kasuks räägib see, et perevagun ja saab käru sappa võtta. Pole kindel, kas velocele kärukonksu pakutakse :) . Aga tekibki see dilemma, kas 50 opeli või alfa eest. Pole ju raske vastata tegelt.
Sama ka võib tulla Kiaga, saad 200+ hp masina nt 40eest, aga nn sportauto ajalugu pole ja siis lähebki sama summa eest 3seeria bmw hoopis loosi.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Suvaline pläma vol 2017

#128
Erko kirjutas:
bnd kirjutas:Aga mõtle nii, et saad giulia jooned ca 20-60000eur odavamalt :mrgreen: . Dünaamikat, ma kardan, ei saa.
No praegu on see, kas oodata ütleme 8 aastat, kuni Veloce hinnad on taskukohasemad või 4 et enam vähem sarnane Stinger saada. Ceed GT pidi täitsa hea dünaamikaga olema

Sõitsin poolteist aastat tagasi umbes aastake uue 2015 aasta Ceed'iga, mitte küll Cee'd GT-ga aga oletan, et sel GT'l plankversioonist küll oluliselt parem juhitavus ei ole.
Cee'd-i eeliseks Saksa sama klassi konkurentide ees oli vaid tema rikkalik baasvarustus. Multifunktsionaalne rool, püsikiirushoidja, roolisoojendus, roolil rezhiimide muutmine (Sport, Normal ja Comfort), nahkkattega rool, istmesoojendus ja udutuled. Ning ka kütusekulu oli oluliselt väiksem. Seda võrdluses, siis uue 2016 aasta Golfiga, millel selliseid asju baasvarustuses pole.
Sõiduomadustest parem ei räägi. Suht igav ja emotsioonivaene auto. Kes tahab poes piimajärel käia ning kasutab autot üksnes transpordivahendina, siis sellele kaalumist väärt variant. Kes aga otsib autost emotsiooni ning sõidunaudingut, siis soovitan seda küll mujalt otsida, kui Korea või Jaapani autodest.
Näitena sai kuu tagasi sõidetud 2016 aasta RAV4ga, varustuse poolest nigelam, kui see plank Kia Cee'd ning salongidetailid ka väga odavast ja kõvast plastikust tehtud.
Kia Cee'dil armatuur vähemalt jättis parema mulje, kuna oli pehmest materjalist tehtud.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#130
Tahtsin ka just sinna jouda et ega alfa sise ja välismaterjalid ka maailma klassist pole.Just sai 159 ti sport nahksisu lahatud ja noh sorry,60protsenti istmedest on kunstmaterjalist.Katsudes ja vaatades ei saa midagi aru et ei oleks nahk. 156 Materjalidest ärme üldse teemasse võtta,kes siis seda ei mäletaks kuidas külmana ukselingid kätte jäid jne.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#131
Ranno kirjutas:Tahtsin ka just sinna jouda et ega alfa sise ja välismaterjalid ka maailma klassist pole.Just sai 159 ti sport nahksisu lahatud ja noh sorry,60protsenti istmedest on kunstmaterjalist.Katsudes ja vaatades ei saa midagi aru et ei oleks nahk. 156 Materjalidest ärme üldse teemasse võtta,kes siis seda ei mäletaks kuidas külmana ukselingid kätte jäid jne.
Sul enne oli vist Cayenne? Kuidas selle sise ja välismaterjalid olid? Kvaliteetsest materjalist või leidus ka kõva plastikut salongis? Nahk mida kasutati oli ikka pärisnahk?
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#132
159 materjalide valik oli ütlemata suur õnnetus - eriti nahksisu poolest. Mingil hetkel umbes 2000 keskpaiku mindi ratsimisega natuke liiale. Brerat see rats minu teada ei puudutanud.

156 puhul näiteks ei kasutatud majasisesed lahendusi ning nahk oli päris ja proffide kokku pandud (156 ja 166 nahksisu oli ratsimata ning momo poolt tarnitav).

Ukselingid ja kütusepaagi luugid (ja esituled) on minu jaoks siiani müstika - seal pole tegelikult probleem mitte ainult materjali koostises vaid ka mahus - tagumised ukselingid on tegelikult üpris vastupidavad... Ainult, et hinge ja lingi vahelt murduv osa on vaid mõni mm paks.

Materjalide osas võib muidugi iga autoga nuriseda (xc60 salong on selle hinnaklassi jaoks täiesti müstilisest paberist kokku keeratud), e klassi mercedeste nahkistmed isegi ei meenuta nahka jne.

Cayenne nahk on seevastu aus... Nagu enamikul selle klassi autodel (võiks eeldada, et see on umbes samast töökojast pärit, kus bentley sisudki tulevad)

Aga tagasi 50+ tuh maksvate opelite juurde - idiootlik on see sakslaste ideoloogia, kus vaatad auto hinda, siis paned lisad juurde ja avastad, et märkamatult ongi hind juba kahekordne ... Ning tegelikult saad auto, mis on alles "normaalne" :)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#133
urmask kirjutas:http://www.thetruthaboutcars.com/2017/0 ... rs-report/
Giulial vähendatakse põhivarustust- 2 ust võetakse ära.
sellest on sosistatud juba pikalt-> idee kohaselt peaks saama see platvorm omale koodiks 963, tulema kupee ja kabriona ning asuma sellesse kohta, kus vanasti olid üprin nobedad autod (GT/GTV/Spider) ning mingil põhjusel otsustati mingi aeg sinna surada 939 tähistusega valaskalad ja siis üllatuti, et müük ei lähe hästi :D

julgemad spekuleerivad, et täpsem info 963 kohta tuleb juba Genfis märtsikuus (autot ennast kindlasti ei näidata enne sügisest Frankfurti... kui just ei korrata Giulia trikki ning seda suvel majas sees ei esitleta), huvitav on muidugi ka see, et Giulietta (940) puhul viidatakse ikka veel vaid faceliftile
Natuke masendavalt-> 4C puhul on enamvähem kindel, et järglast ei tule ning mingil hetkel järgmise paari aasta jooksul läheb see maha. Huvitav loogika muidugi-> teeme piiratud koguses auto, müüme piiratud koguses ja siis üllatume, kui neid ei osteta. Euroopas on jätkuvalt müüdud 1200 autot aastas, Ameerikas oli 2016 hävitav, kuna ei suudetud müüa 500-t autotki (seega jäi 4C Viperile alla)

jätkuvalt on kuidagi imelik, et 962 (Giulia) järel ei pandud korraga rõhku nii 949 (stelvio), kui samaväärselt ka 939 kupee peale (viitaks justnagu sellele, et lähtutakse vanast heast kiiresõiduloogikast- kõigepealt tuleb ehitada kabrio ja siis sellele kõvakatus paigaldada... saab kere jäigem ja kergem, kui teistpidise lahendusega)

praeguseks on enamvähem kindel, et 963-le järgneb 961 (suur sedaan), millele omakorda järgneb Jeep/Fiat 500XL Alfa võtmes.

HOWEVER - ootame ja näeme
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#134
Ilmselt seisab arendus rahastuse taga. Stelvio tuleb ilmselt kõige tulusam neist seega on mõistlik ta esimesena välja saata, vaadates kui popid on nt Porsche maasturid. Pluss vaadates kuidas Fiat 124-ga läks siis ilmselt on seal piisavalt Itaalia uhkust, et platvorme mitte sisse osta.

Ma eeldan et Viper vs 4C ei saa üle sellest, et igapäevasõiduks on Viper siiski palju mugavam. Roolivõim, korralik konditsioneer jne. Pluss korralik 10 silindriga kodune USA raud, mitte 4ne Itaalia kart, mis niikuinii kohe koost laguneb :D

Re: Suvaline pläma vol 2017

#135
noh- ma siiski kaldun arvama, et 4c tüüpi kartautod pole kunagi ameeriklastele mõeldud olnud (tõenäoliselt 80% elanikkonnast ei saa ei autosse sisse, ega autost välja)

Viperi tulevik muuseas on samuti kahtlane (ja miks FCA neid üldse ühe klassi autodena vaatab, on kuidagi arusaamatu - ühised jooned on ainult 4 ratast, ja kaks istekohta).
AGA rahastamise mõttes on arusaadav-> kuigi tehniliselt müüb 4c paremini (Viperit väljaspool USA-d peaaegu ei müüdagi, 4c puhul läheb 3/4 väljapoole).

Üldiselt siiski ei ole sellised globaalsed operatsioonid eriti "normaalsed" :-D

muuseas- Alfa Romeo on lubanud välja, et neil ei tule ühtegi mootorit võõrast tehasest ega ühtegi modifitseerimata platvormi teistelt markidelt NING jaapanlastega koostööd ei tehta (hint ARNA)
Tegelikult ma olen normaalne....