Tere!
Selleks, et päris täpselt aru saada miks ma endale Alfa ostsin tuleb korraks istuda ja pikemalt tagasi vaadata
Päris pikalt olen igapäevaselt keeranud erinevate Bmw-de ja Audi-de rooli ning kuigi need kõik on olnud toredad aparaadid on siiski midagi nagu puudu olnud. (Välja arvatud üks bmw e32 mis kunagi tartust toodud sai ja mille hiljem edasi müüsin kuid seda otsust tänase päevani kahetsen.
Kuna siin Saarel(Saaremaa) eriti alfasid tänavapildis pole/ meenub üks hallikas(tumedam) 159 universaal mis mõnda aega tagasi liiklusesse tekkis (juhul kui omanik juhtub lugema siis tervitus teema autorilt) ning mingi hetk seisis kuressaare postimaja ees üks tumehall 166... seda nähes teadsin mida järgmiseks sõidukiks soetada.
Aga Alfast endast:
Vot täpselt selline
Esmane reg. on 2001 aasta. Eestis alates 2010. Registri ajalugu vaadates olen mina eestis 3s omanik. Edasi viib 2.4jtdm mootor mis otseloomulikult on kuue käigulise käsikasti otsas. LS. on näidu järgi peaaegu 360 000km mis hooldus raamatut(saksa) ja eesti ajalugu vaadates võiks isegi enamvähem paika pidada. Salongis on must nahk ja ICS... Varustus vist neil kõigil suht samasse auku? Keegi ainut aparaadi ajaloost midagi teab võib julgelt siia välja hõigata!
Eelmine omanik tundub, et on auto eest enamvähem viiskalt hoolt kandnud ning jätkan samaga kui mitte paremini. Sõita on temaga mõnus. Võib julgelt õelda,et samasse klassi mis e39 ja a6 c5 Roolis olles ja roolil olevat märki vaadates on tunne lihtsalt natuke erilisem
Tuleviku plaanis on mingi vähe kabedam velg leida ja lihtsalt autot ilusti tänavatel liiklemas hoida.
Auto ostsin eelmisel kolmapäeval (20.04.16) ja sõitnud temaga antud hetkeks pea 1000km ning panen siia mingi nimekirja ka mis tegemist vajaks ja mis tehtud:
PÄEVIK
Kerge remondi ja vigade nimekiri:
2016
Aprill:
*Juhipoolne lähika Xenon ei töödanud: FIXED ( Eelmine omanik oli ballasti küljest võtnud ja ütles et mingi ühenduse kala avatavasti. Ballast oli surnud ning väljamaa foorumites kolades jõudsin selgusele, et mõistlikum aftermarket ballastile üle minna: Kuna garaaziz vedeles paar Hiina Ballasti siis veits juhtme majandust, tegin uue vahe ülemineku originaal ballasti pistiku ja hiinaka pistiku vahele, et juhul kui soov saab lihtsalt uuesti originaal ballastile tagasi minna)
*tagumised luugupealsed tuled pragulised ja tuhmunud: Pole veel uusi leidnud!!!
*tagumised kettad suht koledad ja roostesed. (FIXED/uued Boschi kettad/SRL klotsid/kolbid/mansetid/suppordi liugurid puhastatud/määritud)
*Juhiistme uksepoolne plastik puruks(FIXED/ veits superattacki ja tinituskolbiga uue plastiku juurde sulatamist)
*Esiistmete vahel oleva käetoe kaane hing puruks(FIXED/tinutuskolb, liivapaber ja värv teevad imesid)
*Kapott ei avane salongist: jama kapotitrossiga aga pole veel uut trossi leidnud!!! FIXED/läks rattapoest uus tross koos uue kõriga.
*Juhipool uste raamidelt värv maas(FIXED/kerge lihv ja uus värv koos poolmatt lakiga selga)
*Intercooleri kinnitus kolmnurk ülevalt kereküljest lahti. FIXED(Lihv, uus kinnitus koht fabritseeritud ja keevitatud ja värvitud)
*kundepoolselt tagumise ukse sahtel/tasku kuidas iganes seda kutsutakse katki: FIXED (leidsin Ebay-st hea hinnaga korraliku kasutatud uksepolstri kogu juurde kuuluvaga)
*Mootori tuli põleb:Kõik töötab ilusti, käivitub ilusti soojalt/külmalt. Edasi kerib ilusti. Mingeid anomaaliaid mootori töös ei esine.(eelmine omanik rääkis midagi sundjahutuse errorist) (FIXED- panin jahutusele uue reostaadi ja toimub)
Mai
*Juhipoolne esimene ülemine sarniir surnud: FIXED. Uus Delphi ööts.
*Pagassiluuk avab ennast kohati ise kui uksed pole lukus või võtit pole süütelukus: FIXED (pagassiluuk oli aastatega oma töö teinud ja juhtmeid veits närinud, lõikasin/paikasin/termorüüga vajalikud juhtmed)
*Paigaldatud tagumine tooniring
2017:
Veebruar:õli vahetus +filtrid,Uued tagumised rattalaagrid
Märts: Uued 18"x8'5" Japan racing jr10 veljed + rehvid
Juuni: esituled said värskenduse ebay bi-xenon projekorite näol.
Juuli:vahetasin tagasillas need väikesed metall puksid(need nn laagerpuksid)
August: Uus kastipoolne esimene mootoripadi
Siis jäi auto lihtsalt seisma kuna tekkis uus igapäeva sõiduk ja alfa jäi vaikselt nokitsemise autoks.
2018:
*2xÕli vahetus+filtrid
*Pidurikettad/klotsid
*uus jahutusvedelik
*Vahetatud kogu esisild peale amortide(ülemised + alumised öötsad,rooliotsad,roolivardad, kummikotid)
*Esimene vasak abs andur.
*Massipunktid üle käidud ja uued massijuhtmed mootorile+akule
*Esimesed tuled said natuke korrastamist et näeks rohkem tehase moodi välja see bi-xenon lahendus
*Tagasilla ülememised õõtsad mõlemalt poolt+sillapuksid ja stabilisaatorvardad(need tagumised püstised)
*Õhulõdvik õhulugejast turboni sai uus
*Salongi hall plastik carbonkilega kaetud
*Nahahooldus
*Uued 16" ice razzor lamellid
*Uus(kasutatud) tagaklaas
2019: jaanuar
Tagumised stabika otsavardad
Vasaktagumine piduritoru
Ülevaatus (LS 401885km)
Õli+filter
Märts:
Esimene vasak rattalaager
Aprill:
Hooratas+sidurikomlplekt
Juuni:
Õli+filter+õhufilter
Salongi puhuti kaitse
Karbi nurkadest kooruv värv korda tehtud.
Head:
Salong ja nahk suht 4+ seisus
Uskumatult õko.
Meeldivalt erinev üldisest linna pildis olevatest autodest.
Kerel leidub kriipse ja kraapse ja paari erinevat tooni halli aga roostet minimaalselt.
Alfa Romeo 166 2.4jtd/166 2.0 v6T Tolmulest
#1
Viimati muutis Tolmulest, 10 Sept 2020, 11:49, muudetud 10 korda kokku.