Tervitused foorumlased!
Eesti teedel juures siis üks kena Alfa. Auto ajaloost siis niipalju et esmane registreerimine toimus Saksamaal 2008a septembis automüügi ettevõtte poolt - võimalik et oli salongi Demo auto või midagi sarnast. Kliendi nimele vormistatud ringi ca aasta hiljem. Peale seda olnud veel üks omanik Saksas kelle käest ma ta siis ära ostsin ja ca 2 nädalat tagasi Eestisse tõin. Hetkel läbisõit 95 000 km ja andmed kõik kontrollitud ja vastavad tegelikkusele. Tehnilise poolepealt kõik hetkel väga tip top ja auto ideaalkorras
Lisaks TI varustuspaketile paigaldatud firma Novitec esistange ja tagaspoiler - kaasas isegi sertifikaadid. Mõned pildid ka siis uuest silmarõõmust.
Re: Alfa Romeo 159 2,4 JTDm Ti
#3kuskilt on meelde jäänud ...
Saksamaal vist peavadki tuuningu tükkide serdid kaasas olema ...
Ja ilmselt selleks, et olekst teada, et nad kõlbavad ka kiirteedel kasutada.
Re: Alfa Romeo 159 2,4 JTDm Ti
#4Jep, sertifikaadid ja TUV on seal karm. Mul oli GTA dokumentide hulgas ka coiloveride sertifikaat.
Aga auto on ilus!
Oleks sellel 159'l V6 Busso mootor, siis oleks vist minu ideaal alfa Sest välimus on 159'l niiii sweeet.
Muretuid kilomeetreid!
Aga auto on ilus!
Oleks sellel 159'l V6 Busso mootor, siis oleks vist minu ideaal alfa Sest välimus on 159'l niiii sweeet.
Muretuid kilomeetreid!
Re: Alfa Romeo 159 2,4 JTDm Ti
#5Väga hea valik! Välimus ikka 5+
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is!
Re: Alfa Romeo 159 2,4 JTDm Ti
#7Tervitused taas. Aastanumber on vahetunud ning oleks passlik teha üks postitus antud armukese kohta. Üldiselt on sõber ennast väga kenasti üleval pidanud. Tehtud on rihmade vahetuse hooldus ja nüüd enda käes ka teist korda kõik õlid ja filtrid. Täna avastasin et üks tagumine vedru on pooleks läinud - eks tuleb siis mõlemad tagumised välja vahetada.
Tekkinud on üks imelik probleem millele veel lahendust / põhjust leidnud ei ole. Ei osanud ka Kalvo TRKst täna selle kohta mingit otsest lahendust välja pakkuda - kõik sõlmed pidid korrapäraselt töötama.
Probleem siis järgmine. Kui kiirendada tugevalt (gaas põhimõtteliselt põhja vajutada) siis alates ca 2500 pöördest kaob nagu võimsus ära ja sekundi / kahe pärast kukub ca 0.9 - 1.0 bar peale ka turborõhk kuigi tald on endiselt põhjas. Selline tunne nagu masin ei saaks piisavalt kütust kätte. Kõik filtrid (ka kütuse oma) sai ära vahetatud ja praegu nagu mingit otsest probleemi TRKs välja ei tulnud. On kellelgi kogemusi mis teemaga võib tegu olla ja mida peaks kontrollima ?
Tekkinud on üks imelik probleem millele veel lahendust / põhjust leidnud ei ole. Ei osanud ka Kalvo TRKst täna selle kohta mingit otsest lahendust välja pakkuda - kõik sõlmed pidid korrapäraselt töötama.
Probleem siis järgmine. Kui kiirendada tugevalt (gaas põhimõtteliselt põhja vajutada) siis alates ca 2500 pöördest kaob nagu võimsus ära ja sekundi / kahe pärast kukub ca 0.9 - 1.0 bar peale ka turborõhk kuigi tald on endiselt põhjas. Selline tunne nagu masin ei saaks piisavalt kütust kätte. Kõik filtrid (ka kütuse oma) sai ära vahetatud ja praegu nagu mingit otsest probleemi TRKs välja ei tulnud. On kellelgi kogemusi mis teemaga võib tegu olla ja mida peaks kontrollima ?
Re: Alfa Romeo 159 2,4 JTDm Ti
#8Panen oma Itaalia pruudi müüki! Kõik huvilised on oodatud vaatama ja lisaküsimusi küsima!
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=c960
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=c960
Re: Alfa Romeo 159 2,4 JTDm Ti
#9Küsin siis kohe selle turborõhu probleemi kohta? Said lahenduse ja mis see oli?