Minule meeldib pidurite suurus :icon_wtf: :icon_wtf:
4potiga?
Kuidas esimestel piltidel huvitav väike plekk alla mahtus. Öko-Alfa?
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
#107Pimedas on ka tagatuled ikka väga ägedad...
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
#108tavaversioon, sisemus 3+ kuni 4, võti ja valuvelg hinne 5
pildiversioon 5-
Pildid ju tehakse alati tippversioonist, aga tegelikult on tavaliselt ikka pooled iluasjad puudu kui tehastest õuepeale aetakse
silma hakkas veel sama viga või ebameeldivus, mis 166 puhulgi - ukse käetugi on liiga madalal ( vahest on lihtsalt mõnus uksepoolses osas kah kätt toetada pikema otsa sõidul )
pildiversioon 5-
Pildid ju tehakse alati tippversioonist, aga tegelikult on tavaliselt ikka pooled iluasjad puudu kui tehastest õuepeale aetakse
silma hakkas veel sama viga või ebameeldivus, mis 166 puhulgi - ukse käetugi on liiga madalal ( vahest on lihtsalt mõnus uksepoolses osas kah kätt toetada pikema otsa sõidul )
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
#109segusilm kirjutas:- ukse käetugi on liiga madalal ( vahest on lihtsalt mõnus uksepoolses osas kah kätt toetada pikema otsa sõidul )
Kasvata omale alfa disainile sobivad käed...
Tegelikkuses nõus, see küünarnukk aknaserval sõitmine on poolik lahendus (sõltumata tootjast)... aga itaalija värk ju... esmalt ikka silmailu ja siis vaatab, kuidas inimene sellega kohandub (mujal lihtsalt vorbitakse valmis ja pole isegi silmal ilus, rääkimata mugavuse poolikust lahendusest).
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
#110ja noh see p.majakatega esituli, ta võib ju disainipauk olla, aga tundub et ligidalt vaadata ta küll ilus ei ole ja ega ta eriti nagu kah oma ülessande täitmisele kaasa ei aita ( et oleks seisval autol mingi täpp näha pimedas, et kuhu vahele enamvähem suunduda )
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
#111NOVEMBER on see millal maaletooja ütles et meie saame.. NOVEMBER :icon_moron:
kamoon.. ostke rohkem alfasid.. tehas vaatabki nüüd et Eesti on täiesti mõttttttttetu koht ja siia saadetakse kõik uudismudelid alles siis kui need juba mujal vanad on
kamoon.. ostke rohkem alfasid.. tehas vaatabki nüüd et Eesti on täiesti mõttttttttetu koht ja siia saadetakse kõik uudismudelid alles siis kui need juba mujal vanad on
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
#112aga mis turu alla/regiooni te üldse kuulute ja mitu autot te siin maha ärima peaksite?
hindu / soodustusi (MiTo 10K EUR-i näiteks)... ja Eesti ajalugu vaadates võiks pressida Saksa turu üheks rakukeseks.
hindu / soodustusi (MiTo 10K EUR-i näiteks)... ja Eesti ajalugu vaadates võiks pressida Saksa turu üheks rakukeseks.
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
#113No aga kas keegi on kusagil kuulnud põhjendusi kah miks alfat eestis ei osteta, 147 ju on sarnade omaduste poolest Golfist nõksa odavam, aga näed ikka ei lähe kaubaks - väljapool foorumi spetsialiste ma mõtlen. Niipalju kui mina tean siis kiidavad - ja et ilus on - aga konkreetsemalt keegi ei taha isegi kasutatud alfat osta. Isegi saabi kohta on arvatud et parem jah kui neid panne ei toodeta enam. Ma omale kõike kolme ei jõua remontimiseks osta ja ei näe ka vajadust - alfa, saab ja subaru.alfagirl kirjutas: kamoon.. ostke rohkem alfasid.. tehas vaatabki nüüd et Eesti on täiesti mõttttttttetu koht ja siia saadetakse kõik uudismudelid alles siis kui need juba mujal vanad on
Pilotis oleks mõistlik müüa neid uusi Alfasi ( läbisõit kuni paar tuhat km) mis on näiteks kusagil mujal esindusest välja veerenud ja oma hinnas veerandi kui mitte rohkem kukutanud uksest välja veeremise tõttu - neid võiks isegi eestis kaubaks minna ma arvan. Ratsionaalselt raha paigutavad inimesed ei hakka kunagi uut alfat ostma.
Niiet kui Saab ära kaob siis on lootus saada mingine turuosa juurde, aga kas ja millal kes seda teab.
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
#114Saabi kunde läheb suurima tõenäosusega ostab omale BMW (mingi uuringu alusel). See tähendab, et KUI 60% uute saabide omanikest näevad peale saabi surma oma järgmise uue autona bmw-d, siis ülejäänud 40% jaguneb eri tootjate vahel - ilmselt läheb suur pirukas veel VAG, Mesa ja Lehhuse lauale... Infinity müük eestis kooles, seega sinna ei lähe midagi ja noh... ehk tõesti mõni kutt tuleb ostab omale siis Alfa. (Äkki alfa müük tõuseb maagilise 5% ??? )
Minu arvates on Alfa paletist puudu lihtsalt selline menuk nagu FIAT-i 500... mis on paremini õnnestunud kui MINI / no ja VAG tarakaniauto oli juba sünnihetkel epic feil - EI TAHAKS KA SIIS KUI TASUTA ANTAKSE, samas kui MINI roolis tunneks end üsna hästi ja 500 naisele oleks ka OK (minu pekid sinna sisse lihtsalt ei mahu).
Seega - PILOT, rohkem pingutusi müügi edendamisel VÕI kui võlausaldajad veel nuga ei terita, siis pikka kannatust oma valitud turundusteel filmiõhtute jms vägiga. NOVEMBER on isegi OK aeg ida euroopa äärealale kus ametlik esindu müüb... Noh Juta, mitu UUT autot on aastaga kaubaks läinud ?
NB! Siinkohal ka õnnitleks Pilotit omale uue serviceVikingi palkamise puhul
Minu arvates on Alfa paletist puudu lihtsalt selline menuk nagu FIAT-i 500... mis on paremini õnnestunud kui MINI / no ja VAG tarakaniauto oli juba sünnihetkel epic feil - EI TAHAKS KA SIIS KUI TASUTA ANTAKSE, samas kui MINI roolis tunneks end üsna hästi ja 500 naisele oleks ka OK (minu pekid sinna sisse lihtsalt ei mahu).
Seega - PILOT, rohkem pingutusi müügi edendamisel VÕI kui võlausaldajad veel nuga ei terita, siis pikka kannatust oma valitud turundusteel filmiõhtute jms vägiga. NOVEMBER on isegi OK aeg ida euroopa äärealale kus ametlik esindu müüb... Noh Juta, mitu UUT autot on aastaga kaubaks läinud ?
NB! Siinkohal ka õnnitleks Pilotit omale uue serviceVikingi palkamise puhul
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
#115Kui ma õigesti näen on valusa felje pääle veetud 18 djuumane KUMM... kui see plekk nüüd on 2" väiksem, siis... MIKS ei peaks 16 djuumane pekk üle suporti minema sobiva sisekuju puhul ?? Vaata palju on maad rehvi oletatava siseserva ja suporti perimeetri vahelAnthrax kirjutas:Kuidas esimestel piltidel huvitav väike plekk alla mahtus. Öko-Alfa?
Ai kurja - 18 djuumasega saab see vanker olema hea pepulõhkuja jeestimaa teedel
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
#116Ära lobise. Pole sellel 18tollisel häda midagi... kui vedrustus ülijäik ei saa muidugi. :captain:
Sinu pepule ei tee 18tolli küll midagi
Sinu pepule ei tee 18tolli küll midagi
a.k.a Anthrax
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
#117mr Anthrax -> Alfa ja vedrustus ei ole jäik ?
umm... kas selles mõttes juba algselt ei ole error sisse progetud
Aga küsime esindusest - Juta, kas progetto vedrustus on pigem Alfalikult jäik või on nö lõdvaks lastud ?
Võrdle ntx MiTo vedrustusega... pehmem, jäigem, sama ?
umm... kas selles mõttes juba algselt ei ole error sisse progetud
Aga küsime esindusest - Juta, kas progetto vedrustus on pigem Alfalikult jäik või on nö lõdvaks lastud ?
Võrdle ntx MiTo vedrustusega... pehmem, jäigem, sama ?
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
#118Eks see sõltub ka auto massist.
Mito on väike, kerge ja suhteliselt jäik. Sellepuhul võib olla küll mingisugune vahe 18 ja 16 tollil.
Mito on väike, kerge ja suhteliselt jäik. Sellepuhul võib olla küll mingisugune vahe 18 ja 16 tollil.
a.k.a Anthrax
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
#120tagatuled on kiftid ...see hetkel ainus, mis tundub kindlalt hea ::itpnt:: ...olen olen tark