PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta

#108
tavaversioon, sisemus 3+ kuni 4, võti ja valuvelg hinne 5
pildiversioon 5-
Pildid ju tehakse alati tippversioonist, aga tegelikult on tavaliselt ikka pooled iluasjad puudu kui tehastest õuepeale aetakse

silma hakkas veel sama viga või ebameeldivus, mis 166 puhulgi - ukse käetugi on liiga madalal ( vahest on lihtsalt mõnus uksepoolses osas kah kätt toetada pikema otsa sõidul )

PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta

#109
segusilm kirjutas:- ukse käetugi on liiga madalal ( vahest on lihtsalt mõnus uksepoolses osas kah kätt toetada pikema otsa sõidul )

Kasvata omale alfa disainile sobivad käed...
:lol: :lol: :lol: :lol:


Tegelikkuses nõus, see küünarnukk aknaserval sõitmine on poolik lahendus (sõltumata tootjast)... aga itaalija värk ju... esmalt ikka silmailu ja siis vaatab, kuidas inimene sellega kohandub (mujal lihtsalt vorbitakse valmis ja pole isegi silmal ilus, rääkimata mugavuse poolikust lahendusest).

:twisted:

PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta

#113
alfagirl kirjutas: kamoon.. ostke rohkem alfasid.. tehas vaatabki nüüd et Eesti on täiesti mõttttttttetu koht ja siia saadetakse kõik uudismudelid alles siis kui need juba mujal vanad on :( :( :(
No aga kas keegi on kusagil kuulnud põhjendusi kah miks alfat eestis ei osteta, 147 ju on sarnade omaduste poolest Golfist nõksa odavam, aga näed ikka ei lähe kaubaks - väljapool foorumi spetsialiste ma mõtlen. Niipalju kui mina tean siis kiidavad - ja et ilus on - aga konkreetsemalt keegi ei taha isegi kasutatud alfat osta. Isegi saabi kohta on arvatud et parem jah kui neid panne ei toodeta enam. Ma omale kõike kolme ei jõua remontimiseks osta ja ei näe ka vajadust - alfa, saab ja subaru.

Pilotis oleks mõistlik müüa neid uusi Alfasi ( läbisõit kuni paar tuhat km) mis on näiteks kusagil mujal esindusest välja veerenud ja oma hinnas veerandi kui mitte rohkem kukutanud uksest välja veeremise tõttu - neid võiks isegi eestis kaubaks minna ma arvan. Ratsionaalselt raha paigutavad inimesed ei hakka kunagi uut alfat ostma.

Niiet kui Saab ära kaob siis on lootus saada mingine turuosa juurde, aga kas ja millal kes seda teab.

PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta

#114
Saabi kunde läheb suurima tõenäosusega ostab omale BMW (mingi uuringu alusel). See tähendab, et KUI 60% uute saabide omanikest näevad peale saabi surma oma järgmise uue autona bmw-d, siis ülejäänud 40% jaguneb eri tootjate vahel - ilmselt läheb suur pirukas veel VAG, Mesa ja Lehhuse lauale... Infinity müük eestis kooles, seega sinna ei lähe midagi ja noh... ehk tõesti mõni kutt tuleb ostab omale siis Alfa. (Äkki alfa müük tõuseb maagilise 5% ??? )

Minu arvates on Alfa paletist puudu lihtsalt selline menuk nagu FIAT-i 500... mis on paremini õnnestunud kui MINI / no ja VAG tarakaniauto oli juba sünnihetkel epic feil - EI TAHAKS KA SIIS KUI TASUTA ANTAKSE, samas kui MINI roolis tunneks end üsna hästi ja 500 naisele oleks ka OK (minu pekid sinna sisse lihtsalt ei mahu).

Seega - PILOT, rohkem pingutusi müügi edendamisel VÕI kui võlausaldajad veel nuga ei terita, siis pikka kannatust oma valitud turundusteel filmiõhtute jms vägiga. NOVEMBER on isegi OK aeg ida euroopa äärealale kus ametlik esindu müüb... Noh Juta, mitu UUT autot on aastaga kaubaks läinud ?

NB! Siinkohal ka õnnitleks Pilotit omale uue serviceVikingi palkamise puhul ;)

PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta

#115
Anthrax kirjutas:Kuidas esimestel piltidel huvitav väike plekk alla mahtus. Öko-Alfa?
Kui ma õigesti näen on valusa felje pääle veetud 18 djuumane KUMM... kui see plekk nüüd on 2" väiksem, siis... MIKS ei peaks 16 djuumane pekk üle suporti minema sobiva sisekuju puhul ?? Vaata palju on maad rehvi oletatava siseserva ja suporti perimeetri vahel ;)

Ai kurja - 18 djuumasega saab see vanker olema hea pepulõhkuja jeestimaa teedel :D

PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta

#117
mr Anthrax -> Alfa ja vedrustus ei ole jäik ?
umm... kas selles mõttes juba algselt ei ole error sisse progetud

Aga küsime esindusest - Juta, kas progetto vedrustus on pigem Alfalikult jäik või on nö lõdvaks lastud ?
Võrdle ntx MiTo vedrustusega... pehmem, jäigem, sama ?
cron