AR GTV V6 TB '96 Passione

#106
E.T. kirjutas:HEA ET ME OFFTOPPI EI KÜTA ! :lol: :lol: :lol:


et mitte päris peksa saada, siis avaldan veel ühe optsiooni, mis minu silmale VÄGA OK vaadata on... BBS !
No polegi ammu eriti köetud ju. Aga need BBS id olid täiesti meelest läinud. Aga nad on väga sarnased tegelikult alfa hobuseraudadele.
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

AR GTV V6 TB '96 Passione

#108
Nonii natuke jälle updeiti. Suviseks rallimiseks ja Bello valimiseks said alla E.T poolt leitud 18'' Toorod. Nüüd on kenasti tee külge liimitud :D Ülevaatus ka edukalt läbitud. - Spidomeetri jama paraku aga kestab ja ootab kuni midagi tõsisemat tegema hakkab ning jälle sisikond vaja laiali võtta aga ega see sõitmist sega. Tahhomeeter ju töötab vägagi kenasti. Nüüd ootab ees esimene pikem retk kus vaja TOP 20 Best driving Roads in the world maha kriipsutada. Alfa tagasi sünnimaale 8) 5000 KM alfatamist kõlab nagu ideaalne puhkus :icon_clap: Kui keegi veel mööda euroopat luusimas on parasjagu siis 26, 27 ja 28 on kavas kõige magusamad jupid nagu Stelvio- Grimsel Pass-Nufenen Pass-Oberalp Pass-

Kui keegi veel sealkandis juhtub olema siis oleks hea ju ühispilti teha :P 8)

Loodetavasti õnnestub ka pildi ja videomaterjali koguda
Over and out...
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

AR GTV V6 TB '96 Passione

#110
passione kirjutas:Nonii natuke jälle updeiti. Suviseks rallimiseks ja Bello valimiseks said alla E.T poolt leitud 18'' Toorod. Nüüd on kenasti tee külge liimitud :D
Tore, et minust ka midagi kasu on vahel...
:icon_thumbup:

(tegelikult tahaks nüüd pilti, et näha kuda nad seal all istuvad)

AR GTV V6 TB '96 Passione

#113
Kui autot näeks lives või vähe selgemalt pildilt siis oskaks kaasa rtääkida madalduse koha pealt...
(kuna gtv põhjaalune on niigi madal, siis võib see lisamadalduse paigaldamine hakata põhjaalust lammutama eesti teedel ja kombineerituna madalaprofiililise rehviga teha juhtimismanöövrid pikiroobastes üsna aktiivseks maadluseks rooliga...)

AR GTV V6 TB '96 Passione

#114
Pilt
Aga pärast mõnepäevast harjumist on juba päris hea kui auke vältida. Ja kui tee satub olema sile ja natuke kurvilisem(nagu mul tee kontorisse on) siis tekib vägagi tahtmine proovida kui palju siis ühel esiveolisel annab alajuhtimist vältida. :coplights:

Eks rohkem kuva ja värki saab iuropi tuurilt. Madaduse kohta saab öelda et ilmselt jääb ära kuna isegi Soome teedel kus ta enamasti liigub on konarusi piisavalt üle lugeda aga kuna need sai tegelikult tõesti kommihinnaga siis proovimiseks sobisid hästi. Võibolla on parim lahendus ikkagi 17'' ja vähe kõrgem rehv aga see selleks praegu on nii nagu on. Igal juhul ülehomme siis start ja eks ma katsun siis pildimaterjaliga mitte kokku hoida.
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

AR GTV V6 TB '96 Passione

#118
Siin siis natuke amatöörvideot ka.
Esimene video on "sinutoru" valduses nii et peaks lihtne vaadata olema aga teised "näoraamatu" lehekülgedel.

http://www.youtube.com/watch?v=1TlAXSCcjfU
Grimsel Pass
Natuke fookusest väljas aga päikesesirmi vahele pistetud telefoniga ei saagi vist oodata
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1865719644994
Nufenen Pass
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1869882349059
Oberalp Pass
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

AR GTV V6 TB '96 Passione

#119
Saaks nüüd veel selle Stelvio video ka üles kuhugile.....
p.s Stelvio kusjuures jättis teatava pettumuse hinge kuna ta oli liiga liiga kitsas. Ilma liikluseta oleks võibolla olnud väga lahe. Üles minnas Itaalia poolt oli väga pro hommikuselt tühi ja hea kattege pimedate nõelakatega parajalt järsult roniv aga alla tulles 8) (muidugi see osa mis õnnestus videole jäädvustada) oli killer nii autole kui endale...

Bensiinikulu oli normaalne kõik jõi ära mis sisse panid...ja seda tuli teha paraja tihedusega :P :butt:

Overall on auto nime Grand Turismo Veloce täielikult väärt.
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB
cron