Alfa Romeo 145 QV 2.0TS
#122:icon_hi:Slicer kirjutas:Ma siin juba ennist vist küsisin 166 pidurisupportide sobivuse kohta. Tean nüüd, et peaks saama panna küll.
rummud peaks vahetusse minema, kogu pidurisadula kinnitused, kettad, uued veljed jne...
::itpnt::
miks Sa seda teha tahad BTW 284mm ketas koos korralike klotsidega on enamvähem maksimum, mida Sul vaja läheb
(kui paned ette kahe potiga 330mm kettad, siis tasuks juba ka tagumised pidurid appgreidida- see aga tähendaks juba pidurisüsteemi olulist muutust jne jne jne )
EDIT: rummud sellepärast, et 4x98 auguvalemiga rummu peale ei kinnitu kindlasti 5x108 poldivalemiga piduriketas
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 145 QV 2.0TS
#123Ehk fiat cupee kettad, need on 4x98 :icon_shifty:
155-el tehakse niimoodi:
166 supportid
cupee kettad (304mm)
vahe flantsid
155-el tehakse niimoodi:
166 supportid
cupee kettad (304mm)
vahe flantsid
155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 145 QV 2.0TS
#124hmmm... sellel on jumet :icon_thumbup:
ei olnud siiani teadlik sellest, et 330mm jaoks ehitatud pidurisüsteem ka 304-le ilusti selga istub
ja millest ma praegu hästi aru ei saa on see, et kas tõepoolest istub 4 kolviga brembo sadul täpselt ühe kolviga sadula pessa
EDIT: pergel... äkki mahubki sellisel juhul ei ole vaja tõepoolest midagi enamat, kui pidurisadul ja paar uut polti ning uusi kettaid
ei olnud siiani teadlik sellest, et 330mm jaoks ehitatud pidurisüsteem ka 304-le ilusti selga istub
ja millest ma praegu hästi aru ei saa on see, et kas tõepoolest istub 4 kolviga brembo sadul täpselt ühe kolviga sadula pessa
EDIT: pergel... äkki mahubki sellisel juhul ei ole vaja tõepoolest midagi enamat, kui pidurisadul ja paar uut polti ning uusi kettaid
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 145 QV 2.0TS
#125Ja siis tuleb arvestada ka sellega et alla 16 tolli velge alla ei saa panna :icon_roll:
Alfa Romeo 145 QV 2.0TS
#126Minul igatahes mõtted liiguvad... (saaks vaid kommi raha eest kuskilt 166-e sadulad )
Muidugi, kettas võiks 5mm suurem olla, kuna sadul jääb kettast kaugele, ja klotsid ei katta täielikult kettast. Ja üks asi veel... miinimum velg mis alla mahub on 16"
edit: rizto jõudis ette
Muidugi, kettas võiks 5mm suurem olla, kuna sadul jääb kettast kaugele, ja klotsid ei katta täielikult kettast. Ja üks asi veel... miinimum velg mis alla mahub on 16"
edit: rizto jõudis ette
155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 145 QV 2.0TS
#127Sellepärast ma seda tahangi teha, kuna uued 16" veljed on olemas, kuid kodarad ei kata enam nii hästi kettaid ära. Eriti tagumine paistab väike nüüd Aga kuidas ABS ühendusega jääb. need kõik klapivad? 155'l ja 145 on need päris erinevad vist. Kui paksud need vaheflantsid olema peavad?
Alfa Romeo 145 QV 2.0TS
#128Nende flantsidega on ka mingi deela ... et oroginaal Speedline velgedega peavad need olema kuna muidu ei mahu
velg alla seda 155 e puhul ... ühesõnaga mis ma keerutan lappa selles foorumi teemas ja saad kindlasti targemaks
http://alfa155.org/forum/viewtopic.php?t=215" onclick="window.open(this.href);return false; :icon_hi: .
velg alla seda 155 e puhul ... ühesõnaga mis ma keerutan lappa selles foorumi teemas ja saad kindlasti targemaks
http://alfa155.org/forum/viewtopic.php?t=215" onclick="window.open(this.href);return false; :icon_hi: .
Alfa Romeo 145 QV 2.0TS
#129Sellised asjad ka vaja teha: http://myweb.tiscali.co.uk/wrinx/sectio ... racket.pdf
Muidugi ennem tuleb ära mõõta kas mõõdud klapivad
Muidugi ennem tuleb ära mõõta kas mõõdud klapivad
155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 145 QV 2.0TS
#130:icon_hi:
ABS ei ole üldse teema-> see loeb esisillal veovõlli otsa ning taga "rattalaagri" hambaid
aga teemasse süvenedes tundub, et ikkagi on vaja kinnitused ära mudida (ehk siis vahetükk üleminekuks originaalilt uutele )....
.... ja muidugi soovitaks siinkohal taaskord pöörata tähelepanu sellele, et kui esimesed kettad veel tõepoolest coupe'lt saad siis tagumistega saab igal juhul lõbus olema-> kindel ei ole, kuid kõige suuremad 4x98 auguvalemiga kettad on 251 (ehk siis 164TS omad- need on aga 11 ja rohkem mm sügavamad, kui 167/930 omad standardis) 166 kettad on 276 aga jällegi 5x108
ABS ei ole üldse teema-> see loeb esisillal veovõlli otsa ning taga "rattalaagri" hambaid
aga teemasse süvenedes tundub, et ikkagi on vaja kinnitused ära mudida (ehk siis vahetükk üleminekuks originaalilt uutele )....
.... ja muidugi soovitaks siinkohal taaskord pöörata tähelepanu sellele, et kui esimesed kettad veel tõepoolest coupe'lt saad siis tagumistega saab igal juhul lõbus olema-> kindel ei ole, kuid kõige suuremad 4x98 auguvalemiga kettad on 251 (ehk siis 164TS omad- need on aga 11 ja rohkem mm sügavamad, kui 167/930 omad standardis) 166 kettad on 276 aga jällegi 5x108
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 145 QV 2.0TS
#133Täna läksin murega Pilotisse 14.00 paiku, kurtsin et auto esisild kolksub mõnusalt, vaadati poole tunniga üle ja öeldi, et õõtshoovad läbi. Kuna laos olid kohapeal olemas ka jupid, siis sain õhtul kella 18 paiku juba kätte! Suurepärane! Aga noh sealt sai pärast veel nii mittesuurepäraseid uudiseid ka veel, mis vajavad lähikuudel kindlasti suuremat tähelepanu. 2 õõtshoova vahetus koos tööga läks 2,5k (2x658 + 800 töö).
PS. Meil siin foorumis pädevaid keevitajaid leidub?
Ja kellegil on mingi soe ja vaba garaaz mida välja üürida? Tore oleks kui oleks kanal ka sees aga saab ka ilma,
Tallinnas (ideaalne oleks Õismäe kant).
PS. Meil siin foorumis pädevaid keevitajaid leidub?
Ja kellegil on mingi soe ja vaba garaaz mida välja üürida? Tore oleks kui oleks kanal ka sees aga saab ka ilma,
Tallinnas (ideaalne oleks Õismäe kant).
Alfa Romeo 145 QV 2.0TS
#134Kas õõtsavahetuse käigus selgus, et pole õõtsa eriti kuhugi kinnitadaSlicer kirjutas:PS. Meil siin foorumis pädevaid keevitajaid leidub?
Ja kellegil on mingi soe ja vaba garaaz mida välja üürida? Tore oleks kui oleks kanal ka sees aga saab ka ilma,
Tallinnas (ideaalne oleks Õismäe kant).
Alfa Romeo 145 QV 2.0TS
#135Õnneks nii hull polnud kuid kaugel ei ole sinu märkus. Istumise alt roostetab, nii juhi kui kõrvalistuja kohapealt