Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

#17
Nii...sai täna võrus käidud ja mootor toodud....

Kurat, kohapeal selgus et tegemist ikka 164 2.0 vanema versiooniga aga mootorit oli vaja ja tõin ära. Küsimus: Kust saab plokikaane tihendi, või on olemas ka mingi tihendite komplekt? :?
155, 2x166, 159 ja 75?

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

#20
ei noh mitte eriti ,mootor kõik töötab aga loll asi on see et ise nii ära

harjunud .... et võiks nagu suurema kubatuuriga olla .... olen niisama

veel mõelnud (naljaga pooleks) Lancia Delta Int. 2.0 155 kw mootori peale. :D :D :D .....et kas see sobib , või ei AR 155 kerele.

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

#21
Offtoppi:

:lol: 155 Q4 rings ä bell?



ei? nooh siis-> sedaankerega Lancia Delta integrale= AR155q4



155 ja Delta jagavad platvormi nimelt :wink: ja muuseas 16V mootorid on sellestsamast 2,0TB mootorist deriveeritud





JA TEEMASSE



tihendite komplekt on esinduse teema (tarneks pakuks paar kolm päeva läbi soome)



enne seda aga :roll: proovi jagajate osas väljaulatuvatest tükkidest lahti saada :wink:



Nimelt ei ole Sul neid tarvis-> peamine erinevus on justnimelt jagajasüsteemis-> Sul on võimalik ju enda vana sissepritse/süütesüsteemi vabalt edasi kasutada (võta mootor puhtaks -> pumbad ja geneka pead küll külge jätma), vana sisselaskekolle, andurid, küünlad/juhtmed jms mootorile külge ja tuld 8)
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

#22
Plaan on panna vana plokikaan.. siit küsimus... kus on nukade ja vända märgid? Uks küsimus veel...kui vaadata uuema tüübi mootorit ja vanema tüübi mootorit siis...vanema tüübi mootori õlifiltri kinnitus häirib natuke...uuemal seal roolivõimendi pump.

Plokikaane tihendi hinda oskab keegi öelda?...kuna rakvere on niisugune koht kus alfale ei taheta vist eriti varuosasid müüa.... ja...siiamaani olen asju ajanud läbi Fiati esinduse..aga sealt öeldi et Tihendi peab Itaaliast tellima ja mingi 800 krooni ringis maksab... ning ootoad kuu aega...

Seega võib-olla saab keegi välja uurida palju plokikaane tihend tallinas..või esinduses maksab :roll:
155, 2x166, 159 ja 75?

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

#23
:roll:



vana plokiaant ei saa kasutada :D



Nimelt on plokkidel oluline erinevus -> uuel ei ole jagajat, vanal on :roll: seega on juba ainuüksi kaanetihendid erinevad-> vanal on jagaja kohal "auk" sees, uus on ühes tükis (ja neid kombineerides pead jagaja täies mahus välja võtma ning nende asemele "tihendid" panema-> ülemine poolkuu on Sul olemas, kuid alumisele see ei lähe kohe mitte)



mis agregatuuri puudutab-> Well loodetavasti said kõik agregaadid kaasa (vastasel juhul saab tore olema-> vana versiooni veepump ja roolivõim ei sobi uuemale ja sealtläbi ka vastupidine probleem)-> tegelikult endale meeldib natuke rohkem vana tüübi layout (roolivõimupump üleval)



Samamoodi kaotad ka VIVT solenoidi kaanevahetusel-> vanal tüübil asub solenoid palju loogilisemas kohas (sisselaskenuka otsas) kui uuel on see viidud sisselaskekolle ja kütusetorustiku juurde
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

#24
Ma mõtlesin, et kas siis ei saagi vana tüübi mootori plokile uuematüübi plokikaant panna? ja uuema tüübi veepump ei sobi vanema tüübi plokile? :?

Mootori mille tõin oli küljes ainult veepump ja sisselaske kollektor koos pihustitega. Mootori kinnitused iseenesest peaks vist ikka samas kohas olema?
155, 2x166, 159 ja 75?

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

#25
:shock:



mootorikinnitused on samad...aga agregaadid on erinevad, asuvad erinevatel kohtadel ja on erinevalt kinnitatud



Kuna mul hetkel ei ole võimalik vana ja uut agregatuuri kõrvuti sättida, siis ei oska ka detailsemaid kohti välja tuua.



Näiteks Roolivõimupump asub vanal mootoril teistpidise kinnitusega mootori ülaosas nurga all, uuel aga allosas pikuti. Genekas on vanal tüübil vaid ühelt poolt kinnitatud, uuel mõlemalt poolt. Kliimapump on enamvähem samas kohas (veepump on kardinaalselt erinev)



Kõige lihtsam-> võta vana (UUEM) mootor maha, märgi ühenduskohad ära ja aseta uuega(VANAGA) kõrvuti peaksid erinevustest pildi ette saama :lol:



Ja vanemale mootorile EI SAA panna uuema tüübi kaanetihendit kuna jagajapesad jäävad ette (samamoodi ei ole võimalik ka jagajaid täiesti välja võtta, kuna sellisel juhul hakkab nende vanast asukohast "tonnide" viisi õli lahmama)



pilti kah:


Pilt
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

#27
:roll:



igalt poolt on neid kogunenud :lol: (antud joonis on alfaservice.de-st pärit) vajadusel joonistan ise (aga neid ei avalikusta-> kunstiannet ei ole mulle eriti antud) :lol:



tegelikult ei mäletagi enam kuskohast kõik pärit on :wink:



plokikaane tihend peaks aga kenasti sobima :oops: (ei lugenud enne piisavalt hästi)
Tegelikult ma olen normaalne....
cron