Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#17Nii...sai täna võrus käidud ja mootor toodud....
Kurat, kohapeal selgus et tegemist ikka 164 2.0 vanema versiooniga aga mootorit oli vaja ja tõin ära. Küsimus: Kust saab plokikaane tihendi, või on olemas ka mingi tihendite komplekt?
Kurat, kohapeal selgus et tegemist ikka 164 2.0 vanema versiooniga aga mootorit oli vaja ja tõin ära. Küsimus: Kust saab plokikaane tihendi, või on olemas ka mingi tihendite komplekt?
155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#19kas juba vaja ve?rizto kirjutas:sorry et OT kirjan aga kas see 164 ja mootor istub siis peale ve ?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#20ei noh mitte eriti ,mootor kõik töötab aga loll asi on see et ise nii ära
harjunud .... et võiks nagu suurema kubatuuriga olla .... olen niisama
veel mõelnud (naljaga pooleks) Lancia Delta Int. 2.0 155 kw mootori peale. .....et kas see sobib , või ei AR 155 kerele.
harjunud .... et võiks nagu suurema kubatuuriga olla .... olen niisama
veel mõelnud (naljaga pooleks) Lancia Delta Int. 2.0 155 kw mootori peale. .....et kas see sobib , või ei AR 155 kerele.
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#21Offtoppi:
155 Q4 rings ä bell?
ei? nooh siis-> sedaankerega Lancia Delta integrale= AR155q4
155 ja Delta jagavad platvormi nimelt ja muuseas 16V mootorid on sellestsamast 2,0TB mootorist deriveeritud
JA TEEMASSE
tihendite komplekt on esinduse teema (tarneks pakuks paar kolm päeva läbi soome)
enne seda aga proovi jagajate osas väljaulatuvatest tükkidest lahti saada
Nimelt ei ole Sul neid tarvis-> peamine erinevus on justnimelt jagajasüsteemis-> Sul on võimalik ju enda vana sissepritse/süütesüsteemi vabalt edasi kasutada (võta mootor puhtaks -> pumbad ja geneka pead küll külge jätma), vana sisselaskekolle, andurid, küünlad/juhtmed jms mootorile külge ja tuld
155 Q4 rings ä bell?
ei? nooh siis-> sedaankerega Lancia Delta integrale= AR155q4
155 ja Delta jagavad platvormi nimelt ja muuseas 16V mootorid on sellestsamast 2,0TB mootorist deriveeritud
JA TEEMASSE
tihendite komplekt on esinduse teema (tarneks pakuks paar kolm päeva läbi soome)
enne seda aga proovi jagajate osas väljaulatuvatest tükkidest lahti saada
Nimelt ei ole Sul neid tarvis-> peamine erinevus on justnimelt jagajasüsteemis-> Sul on võimalik ju enda vana sissepritse/süütesüsteemi vabalt edasi kasutada (võta mootor puhtaks -> pumbad ja geneka pead küll külge jätma), vana sisselaskekolle, andurid, küünlad/juhtmed jms mootorile külge ja tuld
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#22Plaan on panna vana plokikaan.. siit küsimus... kus on nukade ja vända märgid? Uks küsimus veel...kui vaadata uuema tüübi mootorit ja vanema tüübi mootorit siis...vanema tüübi mootori õlifiltri kinnitus häirib natuke...uuemal seal roolivõimendi pump.
Plokikaane tihendi hinda oskab keegi öelda?...kuna rakvere on niisugune koht kus alfale ei taheta vist eriti varuosasid müüa.... ja...siiamaani olen asju ajanud läbi Fiati esinduse..aga sealt öeldi et Tihendi peab Itaaliast tellima ja mingi 800 krooni ringis maksab... ning ootoad kuu aega...
Seega võib-olla saab keegi välja uurida palju plokikaane tihend tallinas..või esinduses maksab
Plokikaane tihendi hinda oskab keegi öelda?...kuna rakvere on niisugune koht kus alfale ei taheta vist eriti varuosasid müüa.... ja...siiamaani olen asju ajanud läbi Fiati esinduse..aga sealt öeldi et Tihendi peab Itaaliast tellima ja mingi 800 krooni ringis maksab... ning ootoad kuu aega...
Seega võib-olla saab keegi välja uurida palju plokikaane tihend tallinas..või esinduses maksab
155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#23vana plokiaant ei saa kasutada
Nimelt on plokkidel oluline erinevus -> uuel ei ole jagajat, vanal on seega on juba ainuüksi kaanetihendid erinevad-> vanal on jagaja kohal "auk" sees, uus on ühes tükis (ja neid kombineerides pead jagaja täies mahus välja võtma ning nende asemele "tihendid" panema-> ülemine poolkuu on Sul olemas, kuid alumisele see ei lähe kohe mitte)
mis agregatuuri puudutab-> Well loodetavasti said kõik agregaadid kaasa (vastasel juhul saab tore olema-> vana versiooni veepump ja roolivõim ei sobi uuemale ja sealtläbi ka vastupidine probleem)-> tegelikult endale meeldib natuke rohkem vana tüübi layout (roolivõimupump üleval)
Samamoodi kaotad ka VIVT solenoidi kaanevahetusel-> vanal tüübil asub solenoid palju loogilisemas kohas (sisselaskenuka otsas) kui uuel on see viidud sisselaskekolle ja kütusetorustiku juurde
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#24Ma mõtlesin, et kas siis ei saagi vana tüübi mootori plokile uuematüübi plokikaant panna? ja uuema tüübi veepump ei sobi vanema tüübi plokile?
Mootori mille tõin oli küljes ainult veepump ja sisselaske kollektor koos pihustitega. Mootori kinnitused iseenesest peaks vist ikka samas kohas olema?
Mootori mille tõin oli küljes ainult veepump ja sisselaske kollektor koos pihustitega. Mootori kinnitused iseenesest peaks vist ikka samas kohas olema?
155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#25mootorikinnitused on samad...aga agregaadid on erinevad, asuvad erinevatel kohtadel ja on erinevalt kinnitatud
Kuna mul hetkel ei ole võimalik vana ja uut agregatuuri kõrvuti sättida, siis ei oska ka detailsemaid kohti välja tuua.
Näiteks Roolivõimupump asub vanal mootoril teistpidise kinnitusega mootori ülaosas nurga all, uuel aga allosas pikuti. Genekas on vanal tüübil vaid ühelt poolt kinnitatud, uuel mõlemalt poolt. Kliimapump on enamvähem samas kohas (veepump on kardinaalselt erinev)
Kõige lihtsam-> võta vana (UUEM) mootor maha, märgi ühenduskohad ära ja aseta uuega(VANAGA) kõrvuti peaksid erinevustest pildi ette saama
Ja vanemale mootorile EI SAA panna uuema tüübi kaanetihendit kuna jagajapesad jäävad ette (samamoodi ei ole võimalik ka jagajaid täiesti välja võtta, kuna sellisel juhul hakkab nende vanast asukohast "tonnide" viisi õli lahmama)
pilti kah:
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#26 Ma mÕtlesin plokikaane tihendit, et kas need samad.
Sellest klapikambri kaane tihendi loost sain aru..
Kust sa muidu neid skeeme/jooniseid saad?
Sellest klapikambri kaane tihendi loost sain aru..
Kust sa muidu neid skeeme/jooniseid saad?
155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#27igalt poolt on neid kogunenud (antud joonis on alfaservice.de-st pärit) vajadusel joonistan ise (aga neid ei avalikusta-> kunstiannet ei ole mulle eriti antud)
tegelikult ei mäletagi enam kuskohast kõik pärit on
plokikaane tihend peaks aga kenasti sobima (ei lugenud enne piisavalt hästi)
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#28Aga kas saaksid mõne nümri anda või neti lehekülje kust saaksin teada hinna ja tellida uue plokikaane tihendi?
155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#30 Tänud
Vedasin auto garaazi ja lammutasin natuke. Võtsin tuled ja võred eest. Neid mootori tükke on ikka igale poole lennaud homme ostan korraliku fotoka siis teen pilte kah
Pildid:
http://nagi.ee/photos/jaqlis/sets/90629/
Uuel mootoril (vanem tüüp) tuleb vist panna minu vana (uuem tüüp) mootori otsakaan. Siis peaks kõik korras olema.
Küsimus veel, et kuidas klapi juhtpuksi vahetada?
Vedasin auto garaazi ja lammutasin natuke. Võtsin tuled ja võred eest. Neid mootori tükke on ikka igale poole lennaud homme ostan korraliku fotoka siis teen pilte kah
Pildid:
http://nagi.ee/photos/jaqlis/sets/90629/
Uuel mootoril (vanem tüüp) tuleb vist panna minu vana (uuem tüüp) mootori otsakaan. Siis peaks kõik korras olema.
Küsimus veel, et kuidas klapi juhtpuksi vahetada?
155, 2x166, 159 ja 75?