Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#16
:?



teadsa mis...



Tee midagi tagatuledega :mrgreen:



need võiks ikka ühesugused olla (kui ma nüüd vääääga ei eksi, siis raisakotkapäevast jäi inz164 kätte vasakpoolne punase suunaosaga tuli-> kauplemisvõimalust on kindlasti)



Kui valged rohkem meeldivad, siis vaatan, millal selle kätte võiks saada :wink:
Pilt
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#20
esimene seanss šhokiteraapiat läbitud....



käisin carringis:



rullikud olid vist 1200.- + 1200.- + 1600.-

rihm 575.-

tööraha rihmavahetuse eest: 2705.-

tööraha sidurivahetuse eest: 3500.-

autoosad.ee andmetel sidurikomplekt: 2783.- + post



ehk siis:

rihmavahetus - 7280.-

sidurivahetus - 6283.-

kokku: 13563.-



pean natuke seedima seda numbrit :?

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#21
uuri ametlikest kanalitest-> minu mälu mööda ei ole rullikute vahetamine 24V puhul 90% juhtudest ilmtingimata vajalik (võin eksida muidugi)



asi siis selles, et rullikud on sellel mootoril "teisel pool" ehk siis sileda servaga-> ning erinevalt seespool olevatest rullikutest sile pind ei ole just eriti kulumisaldis :wink:



rihmavahetuse tööraha sisse on arvetsatud ka mootori mahatõstmine või pakkude ostmine? :mrgreen:



uuri TRK pakkumist (ning ka Pilot'i oma)-> võib juhtuda, et saad mõnevõrra väiksema numbri
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#23
:roll:



siis peaks iga rihmavahetusega ju ka geneka ära vahetama või mis?



Muuseas-> 200.- eest saad laagri, mille vahetuseks kulub umbes 10 minutit (või vähem)-> oleneb laagripesa materjalist



SKF-il on olemas pea täelik laagrikogu ning... võibolla üllatus :roll: aga laagri korrasolekut kontrollib käe vahel imehästi (väikseimgi viga -> ehk siis lapik kuul, ebapiisav määre jne ei võimalda laagril korralikult joosta)



P.S. kui rihmarulliku laager isegi kinni jookseb ei juhtu midagi peale kõva vilina ning mootori seiskumise :wink: (efekt täpselt sama nagu geneka rikke juures)... sisemine (hammastega) rullik seevastu kinnipoomisel lõhub tõenäoliselt rihma ära :wink:



P.P.S. igaks juhuks siis mainin ka, et 99% maailmas toodetavaid laagreid on standatrsed... ning tõenäoliselt leiad mõne jalgratta/mopeedi/pesumasina/veepumba vms küljest sama tähistusega laagri, mis on näiteks Ferrari generaatoris :lol:



piiss aut :lol:



-------------------------------------------------------------------------------------



ts@kunagi ammu müüs laagreid kah
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#25
:roll: töö raha 3500kr? et mis moodi nad seda sidurit vahetavad küll??? et siis 350kr tunnist ja 10 tundi? :? ja rihma vahetus...no ma ei tea... see paganama käbi mutter tuleb sitalt lahti küll kuid üle 4 tunni seda küll ei vaheta... :roll: et siis pea 700kr tunnist küsida hea äri aga... njah... pealegi mul on tehtud sinu mootorile ka täpsed värvimärgid-nukka ratastele, mis lähevad originaal märkidega nukkvõlli järgi kokku... seega suht ime lihtne... rullikud sinu omal elavad veel mõnda aega...oma 40 000km pakuks küll...

samas rullikute hinnad isegi üllatavalt normaalsed :lol: ja 2 rullikut saab tegelikkuses vahetada lihtsalt õige laagri vastu...-kui sobivat ei leia saab treialil vastava puksi lasta teha... 8) et no küsi kindlasti ka trk ja piloti hinnapakkumist ning pane need ka siia kirja :?: ja kui tõesti igal pool kirvest loobitakse, siis eks pean selle lõuna eesti alfa esinduse oma garaasis tegema :lol:

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#27
OK proovin võimalikult laiaulatuslikult neid hindu uurida ja siin neid kajastada.



Käisin Salomes (Võru mnt 242, Tartu), ma veel suht võhik, aga nagu aru saan siis seal 2 samasugust rullikut ja tükihinnaks tahet nonde puhul 950.- kolmandat rullikut nad ei pakkunud. Ja rihma hind oli 371.-

Samas pakkusid nad sidurikomplekti mis maksis ca. 4700.- ja müüa kiitis, et väga kvaliteetne firma on jne. aga samas autoosad.ee-st saab 2000.- soodsamalt samat funktsiooni täitvad metallikolakad :D. nojah.. võibolla tõesti see kallimaotsaasi väga hea, aga kui ma just mõnd neeru või kopsu maha ei taha müüa, siis hetkel pole seda raha väga kuskilt näpistada.



Jälle saavad need kiunuda kes ütlesid, et ära osta seda autot, sa maksad haigeks ennast, aga see ei loe :) kui korras autoga päikselisel päeval mööda maanteed kulged ja graatsiliselt möödasõite sooritad, siis tunned et iga kroon on õiges kohas :lol: (tegelt mai ole manjakk [...eriti :twisted: ])



EDIT:



¤Sry E.T. ma ei saanud su viimasest postist midagi aru :(



¤suunakate kohapealt niipalju, et 1 ma neist kindlasti välja vahetan, aga ei tea veel kumma, sest tundub et vasakpoolse pind on millegi tagajärjel veidi matistunud erinevalt kogu ülejäänud tagatulestikust. Eks vaatan üle ja siis otsdustan, kuid tänud juba ette pakkumiste ja info eest :)



¤
ts kirjutas:uuri ametlikest kanalitest-> minu mälu mööda ei ole rullikute vahetamine 24V puhul 90% juhtudest ilmtingimata vajalik (võin eksida muidugi)
Mulle jäi mulje et see oligi suht ametlik koht, sest sealt Fiati salongist saatis mind mingi tüüp ülbelt carringi teenindusnurka, et nad pidid seal vist kuidagi sümbioosis tegutsema. Ja seal öeldigi, et rihma vahetusega kaasneb rullikute vahetus ja ketast üksi ei vaheta vaid kogu krempel korraga - stiilis: "võta või jäta".
Huvitav oli veel see, et minu VIN-koodi nad andmepaasist ei leidnud :?
Kontrollisin üle kah.. kere küljes oleval alumiinjumplaadil oli sama kood mis paberis.. Ei tea mis diil sellega on :? ?
ts kirjutas:Muuseas-> 200.- eest saad laagri, mille vahetuseks kulub umbes 10 minutit (või vähem)-> oleneb laagripesa materjalist
+
VML kirjutas: .. ja 2 rullikut saab tegelikkuses vahetada lihtsalt õige laagri vastu...-kui sobivat ei leia saab treialil vastava puksi lasta teha...


Kas saan õigesti aru, et vajadust uute rullikute järele saab lahendada kah MacGyver-i stiilis? Täitsa huvitab see teema :lol:





¤Piliotisse ja TRK-sse päringud saadetud ja ootan vastuseid. Piloti telefonihääl ütles et nad tegelevad originaaljuppidega ja nende hinnad ei pruudi võrreldes mõne teise pakkujaga just kõige soodsamad olla.

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#29
AaduT kirjutas:Jälle saavad need kiunuda kes ütlesid, et ära osta seda autot, sa maksad haigeks ennast, aga see ei loe :) kui korras autoga päikselisel päeval mööda maanteed kulged ja graatsiliselt möödasõite sooritad, siis tunned et iga kroon on õiges kohas :lol: (tegelt mai ole manjakk [...eriti :twisted: ])
Sidur on kulumaterjal ja rihm vahetatakse alati uue auto ostu puhul välja.

Olen kindel, et pannes kõrvale mõni teine sama aasta V6, siis hinnavahe ei tule mäekõrgune, kui see üldse eksisteerib.
a.k.a Anthrax