Re: Alfa Romeo 166 2,4 JTD 100KW - Jorma901

#17
Uuendaks siis enda auto remondi päevikut. Auto on end hästi ülal pidand. Kuigi välja on tulud mõned vead mis vaja ära lahendada.
Ennem talve tuleb ära teha siis järgnevad asjad.
* Tagumine vasak ketas + klotsid vahetada. (Doonor autolt.)
* Sisemised veovõlli otsad vahetada. Kiirendades väristab õrnalt. (Poest uus jupp)
* Esi vedrud vahetada. Nina liiga madalal, radika tala käib auklikul teel vastu asfaldi. Talvel oleks puhta jama majas.(Doonor autolt.)
Kevadeks tuleb ära teha
* Rihmad+rullid+veepump+termostaat+tosool. (Poest uus jupp)
* Kõik piduri sadulad hooldada. Puhastada ja määrida.
* Karteri kaan vahetada. Vana on miljoni koha pealt keevitatud ning õli välja laske punn on peetis.(Doonor autolt.)
* Õli radika torud vahetada. Vanad annavad õrnalt kokku valtsitud tihendite vahelt läbi.(Doonor autolt.)
* Kliima radikas ja torud üle vaadata ning vigane lüli välja vahetada.(Doonor autolt.)
Pikemas perspektiivis.
* Mõned pirnid salongis välja vahetada.(Doonor autolt.)
* Esiistmetele korralikud soojendus nupud külge panna.(Doonor autolt.)
* Kompuutri paneel välja vahetada. Mõned nupud ei tööta.
* Auto üle värvida või siis doonor autolt korralikud jupid külge. (uksed, kapott).
Õnneks enamus jupid saab doonor auto küljest
Viimati muutis jorma901, 01 Nov 2015, 20:27, muudetud 4 korda kokku.

Re: Alfa Romeo 166 2,4 JTD 100KW - Jorma901

#20
Auto pasiivses müügis. Kiiret pole kuhugile. Eks sõidan ja ehitan autot edasi. Põhjus lihtsalt selles et töö autoks see ei sobi mulle. Vaja universaal kerega autot kuna manti on nii palju mis vaja koguaeg kaasas vedada. Kui keegi seda paari kuu jooksul ära ei osta siis jääb see mulle pühapäeva autoks. Ja siis teen selle korralikult korda.

Re: Alfa Romeo 166 2,4 JTD 100KW - Jorma901

#21
Mis ma oskan ikka öelda. Sõidan veel autoga senikaua kuni uus auto saab kohandatud tööl käimiseks ja siis vaatan kas viin auto lammutusse või mis sellest üldse saab. Auto iseenesest hea aga väike. Autol hakkas vasak esimene rattalaager häält tegema.
Probleemid millega tegelema peab
* Esimene vasak rattalaager läbi. (Poest uus jupp)
* Sisemine veovõlli ots vahetada, kumb vot ei tea nii täppis mehaanikat ei jaga veel. Kiirendades väristab õrnalt. (Poest uus jupp)
* Tagumine vasak ketas + klotsid vahetada. (Doonor autolt.)
* Kliima radikas välja vahetada.(Doonor autolt, seisukorda ei tea.)
* Õli radika torud vahetada. Vanad annavad õrnalt kokku valtsitud tihendite vahelt läbi.(Doonor autol need täitsa korralikud ja puhtad.)
* Vedrud vahetada. Nina liiga madalal, radika tala käib auklikul teel vastu asfaldi.(Doonor autolt.)
* Kõik piduri sadulad hooldada. Puhastada ja määrida. Tunduvad imelikud, ja ketastel teatud märgid peal.
* Karteri kaan vahetada. Lekke vaba aga keevitatud ning õli vahetus ei käi õigest kohast, auk läbi.(Doonor autolt.)
Ning mingi aeg peaks ära vahetama
* Rihmad+rullid+veepump+termostaat+tosool. (Poest uus jupp)

Re: Alfa Romeo 166 2,4 JTD 100KW - Jorma901

#22
Aasta algus on alanud sitasti. Esiklaasis suur mõra, ning nüüd tagatippu ei taha see sara ka käima minna. Ei teagi kust viga otsida. Aku, eelsüüte küünlad ning releed uued, talvine küte ka sees.

Re: Alfa Romeo 166 2,4 JTD 100KW - Jorma901

#23
jorma901 kirjutas:Aasta algus on alanud sitasti. Esiklaasis suur mõra, ning nüüd tagatippu ei taha see sara ka käima minna. Ei teagi kust viga otsida. Aku, eelsüüte küünlad ning releed uued, talvine küte ka sees.
Ilmad soojemad. Kas nüüd käivitub?

Minul oli lihtne viga- kütusfilter oli ilmselt umbes. Vahetasin ära ja kõik töötab nagu muiste. Kiirkorras oskasin osta 41€ maksva filtri, kuid tellides (2-3p tarne) peaks ka 15€ filtreid saama.

Kuidas käivitumisel auto käitub?
--
Urmas

Re: Alfa Romeo 166 2,4 JTD 100KW - Jorma901

#24
-10 juures käivitub normaalselt, aga 20 ja nii miinust siis võin unistada et auto tööle läheb. Ostsin ka filtri ja kui nüüd võimalus tekib siis vahetan ära. Auto käitub normaalselt, ehk väheke uimasem on.

Re: Alfa Romeo 166 2,4 JTD 100KW - Jorma901

#25
jorma901 kirjutas:-10 juures käivitub normaalselt, aga 20 ja nii miinust siis võin unistada et auto tööle läheb. Ostsin ka filtri ja kui nüüd võimalus tekib siis vahetan ära. Auto käitub normaalselt, ehk väheke uimasem on.
Mina oma probleemide otsingul jõudsin järeldusele, et kõige lihtsam on külmakäivituse probleeme otsida järgnevatest asjadest:
1. Kas aku korras ja kas üldse piisavalt võimas- diisel nõuab esmast pauku päris korralikku
2. Eelsüüteküünlad korras? Väga suure külmaga osad soojendavad küünlaid ca 2-3x enne, kui käivitada üritavad. Selle aja jooksul ka aku kenasti soojeneb ja ärkab ellu ja jõudu rohkem
3. Kütusefilter
4. Õhufilter (kui umbes, ei saa mootor hapniku ja pole millegagi diislit süüdata)
5. Väljalaskesüsteemi ummistused, aga seda niisama lihtsalt vist ei lahenda

Minu diisel käivitub -15 kraadiga paremini, kui +5'ga :D

Ära unusta kütusefiltrit enne täis valada. Soovitan aega varuda- toru väike ja kui sul just süstalt või pumpa pole, on see lehtri kaudu valamine tükk tegemist.
--
Urmas