ALFA RING

#17
harjumuspäraselt täidame kohapeal omavastutuse kohta väikse paberi ja kiiver on korraldajate poolt soovituslik aga mitte kohustuslik. Küll aga seekord paneks südamele turvavöö kasutamise, see on meil kõigil olemas :!: :!: :!:

ALFA RING

#18
Ja-ja, ega nalja ei ole. Masin läks täna TRK-sse ülevaatusele- st sillad, mootor jne. St ega me seda sõitu ju tõsiselt ei võta :lol: , lihtsalt hea moodus taas pühapäeva mööda saata :P
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

ALFA RING

#20
Tere .. kas just sõitma ? seda ei tea veel :? aga kohale katsun küll tulla . kunas kardirada on mu elukoha ligiduses ja saab tutvuda ka teiste alfa omanikega. :D
Viimati muutis kasakas, 16 Okt 2006, 00:27, muudetud 1 kord kokku.

ALFA RING

#24
jääb seekord kahjuks tulemata kuidas see võimalik on aga see pärast et täna toimub piduriketaste vahetus ja ilma nendeta kudagi sõita ei saa :cry:

isegi vaatama ei jõua tulla

ALFA RING

#26
...hea meelega naudiks video-ja fototoodet, hea mõtiskella ja vaadata, mis kõik valesti sai tehtud :)

...üritus tore, vihm ka, rehvid kõik alles ja puha :)

...nojasiiset võiks kõikide sõitude ajad ka üles panna, vaataks natsa ja mõtleks elu üle ärgi :oops: :)

ALFA RING

#27
Väga mõnus üritus oli, kuigi ilm oleks võinud kuivem olla, samas tulemuse üle kurta ei saa :twisted: . Oleks veel mõned ringid teinud, oleks vast veel suutnud mõned kümnendikud/sekudnid ajast maha sõita, aga seda juba järgmine aasta. Nüüd pole muud kui oodata millal talv tuleb ja jäärajal mõõtu võtta saab :wink:

ALFA RING

#28
Tänan kõiki osavõtnuid meeleoluka päeva puhul, ilm oli huvitav, rada niiske, libe ning jahe - valgus ja värvid sügisesed, adrenaliin soontes ning cuore sportivo. Rajal kaikusid meeleolukad mootorimöirged, pidurid ja sidurid kuumenesid ja andsid sellest ka iseloomuliku aroomiga märku, raja kuivematel lõikudel oli kuulda rehvide appikarjeid, boksi keeravatel autode tulikuum metall naksus jahtudes ja juhtide silmad särasid stardijärjekorda oodates.

Sõideti treeningsõidud ja seejärel ajasõidud, lendstardiga 3x2 ringi. Kõik kes osalesid aktiivselt võitsid oma auto tundmaõppimises, kes passivselt said õiget sportivo meeleolu.



Premeeritud Alfistidest esikolmiku moodustasid 1. Tiit 156, 2. Leslie 156 ja 3. Jüri 156. Parim naine rajal oli Külli ja võimsaim auto külalisesineja Pontiac GTO oma 5,7 liitri ja veerandmiljoni kilovatiga. Eripreemia teenis kõige rohkem majanduslikult võistlusse panustanud Gaiar, kelle 164 powerplant lõpetas ühepoolselt töölepingu.



NIMI AEG1 / AEG2 / AEG3 / PARIM AEG

Toomas 2.12.0 / 2.12.2 / 2.09.4 / 2.09.4

Külli 2.21.2 / 2.21.2 / 2.20.0 / 2.20.0

Leslie 2.11.4 / 2.09.2 / 2.09.4 / 2.09.2

Andre 2.25.8 / 2.22.0 / 2.24.0 / 2.22.0

Jan ------- / 2.10.0 / 2.12.2 / 2.10.0

Lasse 2.23.2 / 2.19.8 / 2.18.0 / 2.18.0

Jaan 2.12.2 / 2.10.0 / 2.10.0 / 2.10.0

Tiit 2.09.2 / 2.09.0 / 2.06.4 / 2.06.4

Lea 2.25.8 / 2.25.0 / 2.25.0 / 2.25.0

Erki 2.07.4 / 2.05.8 / 2.06.0 / 2.05.8

Jüri 2.12.0 / 2.11.8 / 2.09.2 / 2.09.2

Gaiar 2.28.8 / 2.22.8 / ------ / 2.22.8



Taaskohtumiseni
cron