AR 155, 2,0 16V

#16
ainus variant vist ongi olemasolevale kangile midagi peale ehitada :thinking:

Muidugi siis peab võibolla ka kangi kinnitusi tugevdama- 155 kasutab kah pesas igatsuguseid huvitavaid plastlullusid, mis võibolla suure hasardiga närvilisi vahetusi poole suurema jõuga eriti kaua ei talu (kui teed ülekannetega kangi pikemaks ja käigu lühemaks, siis avaldub hoovastiku ju kordne jõud :) )

Ja tagasi velgede ja rehvide teemasse - kõige asjalikum lahendus oleks vast siiski 17x7 veljed 215/35 rehvidega :roll: (mööda veljesaite vaadates on seda mõõtu 4x100 auguvalemiga velgi pakkumisel rohkem, kui 1 - ei ole küll täiesti kindel, kuidas detsenter poldid valu kannatavad aga ma arvan, et ei midagi müstilist) :finish:
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155, 2,0 16V

#17
Mina küll soovitan soojalt armeeritud voolikuid, kui vooliku vahetuseks niikuinii läheb. Vahe on tuntav ka võimendi puhul. ABS iga muidugi pole väga palju pedaalitunnetuses vahet- tallud enivei kahe jalaga.

Rehvide osas soovitan jääda 15" peale ja lükata alla 195/50/15 Kumhod. Ilmselt üks parimaid paugu ja klotsi suhtega rehve täna.

Eks kõik sõltub eelarvest. Soojenduseks teeks mootori korda nii, et seda poleks hirmu, kas kestab või mitte.
a.k.a Anthrax

AR 155, 2,0 16V

#18
Piduritega on hetkel see mõte, et kettad jäävad samad, klotsid midagi, mida kaubanduses pakutakse ja kogemusega sõitjad heaks tunnistavad. Voolikud lähevad armeeritud.

Velgedega mõte jääda just rahale mõeldes 15'' peale, siis saab kasutada BMW cup-is kasutatavaid kumhosid (ülihea hind). Aga olemasolevatele flantse panema hakata ei taha. Kas ongi 155-l rattad nii koopas?

:?: Kas 155 ABS on eraldi kaitsme all, või nt bensupumbaga koos :?:
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 155, 2,0 16V

#19
ABS ei ole 155-l IMHO üldse kaitstud-> seega pead tegema lisanupuga (on/off) ühenduse -> ma arvan, et kõige lihtsam katkestuskoht mass aga kõige kindlam on esimese toiterelee jalga jooksev kaabel süütest :wink:

pildil 195/55R15 (loodetavasti hr Kotkas ei pahanda, et tema pilti kasutan); 205 on veidike kaugemal; 185 on peaaegu sama -> esimesed peavad olema kaugemal väljas kui tagumised (originaalveljed ei paista olevat WB-l ja NB-l samad)
Pilt
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155, 2,0 16V

#20
bnd kirjutas:Samuti ees "grilli" pealt tuleb kroom maha. Aga need asjad ei tekista mootori ja muud tehn jamasid korda seada.
Hmh. Sul see värvikood peaks ka rosso 130 olema?
Tervet grilli ära ärida ei taha?
bnd kirjutas:Pidureid näppisin- kettad on, aga voolikud ja sadulad täiesti läbi. Võtsin sadulad maha, aga näevad välja nagu üks suur pruun tükk roostes rauda. Siit ka küsimus, kas tasub laiali lõhkuda ja lihvida ja värvida jne, või pakub keegi kasutatud sadulaid? Uued 70eur tk- kuidagi ei raatsi.
Kui liugurid puhtaks/tööle saad ja kolvi kenasti käima (ja ära tolmukaitset unusta vahetada), siis pole ju suurt vahet, milline sadul (lihtsalt tükk metalli) välja näeb. See on puhtesteetiline küsimus. Natuke tööd, ja võib ta väga blingiks teha. Kui liikuvad osad jälle pahas seisus on, on teine asi. Voolikud/torud on astalnaja tema.
bnd kirjutas:3 Armeeritud pidurivoolikud, teised klotsid, kettad ok, neid ei puutu- nii soovitati
Eeee..kui vahetad klotsid, vaheta ka kettad. Because fuck that, that's why. 155 klotsi/ketta vahetus on naljategu. Ja need ei maksa ka mingeid miljoneid. Siis on ka kindel, et saad pidurid ühtlaselt toimima mõlemal pool. Rääkimata sellest, et uued kettad on palju ilusamad:)
bnd kirjutas:6 Salongiga olen kahevahel- üks kõrv kuuleb mehikest, kes ütleb, et tühjaks ja salong müüki- äkki keegi tahab?
Teise kõrva ütleb teine mehike (ei, ma olen täitsa kaine :mrgreen: ), et ainult istmed välja, põhi alles jätta ja jätta istmed pööningule, et kui tekib ametivõimudega korvide pärast probleeme, siis saab kohe tehaseistmed tagasi panna.
Tühja need istmed....aga ega sa pole mõelnud uksepolstrite müümise peale (kui kõva see KÕVA raha on?)
bnd kirjutas:9 Kindlasti peale esimest käivitust ja 100m sõitu avastame veel 26 asja, mis teha vaja.
Kui need ei ole mootori sees või elektrikalad, siis vaevalt. 155 veermik on lihtne nagu püksinööp. Pidurid samamoodi. Väljalase ka. Pigem saab mehaanilises osas olla 26 minutit lisatööd.

Oh ja ABS...
Ma isegi ei taha seda eriti kommenteerida. Faktiliselt on see 155 all (ja üldse ilmselt vanematel autodel) absoluutselt kõige mõttetum ja ohtlikum vidin. Ma katsuks sellest üldse lahti saada. Kui juhtmete/andurite lahtuühenamisest ei aita/see midagi tuksi keerab (vot elektrist ma niiväga ei tea), siis kasvõi selle hinnaga, et vahetada ära rattalaagrid ilma ABS-ita varaiantide vastu. Ja laagrid tuleb ralliautoks tehtaval masinal ju ikka vahetada, right? Kui mitte kohe, siis vähemalt varsti.
Viimati muutis zakalwe, 12 Mär 2012, 15:59, muudetud 1 kord kokku.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

AR 155, 2,0 16V

#22
ts kirjutas:ABS-i teemal veel-> kogemata vajutan jälle crtl-V siia
http://www.tvc.se/AR/Workshop_Manual/30 ... System.pdf

ja 16V esimesed kettad ei ole just kommiraha (enda omasid ajasin mööda maailma taga nii, et veri ninast väljas -65€ pakkumisi oli lademetes aga... lõpuks sain miskid NK omad, mis täiesti ära ei tapnud :roll: )
Hm. Alguses tagumised (minu andmetel peaks komplekti kettad/klotsid mingi 40 euri juures isegi saama) ja järgmisel palgapäeval esimesed?
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

AR 155, 2,0 16V

#24
oma kogemus-> ABS-i suvel peaaegu ei märka (Falken ZE-912)- 100 pealt pedaal põhja (nina vastu klaasi), siis paar nõksu vahepeal tegi (aga kah ei midagi hullu)

Kuna seal puuduvad kõik lisafuntsioonid ja see rakendub suht viimase piiri peal, siis igaks juhuks võiks ju alles jääda (samas alati olen seda poolt olnud, et kõik elektroonilised abimehed peavad olema väljalülitatavad :) )
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155, 2,0 16V

#25
Mina soovitaks sul ka võtta kohe uued kettad koos klotsidega. Pärast vähem jamasid arvestades et sul auto pikalt seisnud. MIs nendel olemasolevatel velgedel viga peale võibolla vale offseti. Mina kasutaks küll flansse. Igal juhul kindlam kui osta vale poldivalemiga uued veljed ja kasutada neid ime polte. Kui uued siis juba korralikud reissing veljed. Samas mõõdus aga erineva offsetiga kuid samas kaalus veljed tunduvad küll natuke mõttetu väljaminekuna arvestades et sul eelarve ka üle mõistuse suur vist pole.

AR 155, 2,0 16V

#26
Eelarve on olematu.
Aga nende velgedeni veel jõuab kunagi tulevikus.

Mootor ja vanker ootavad ees
Siis natuke salongi
Siis alles veljed ja keretööd


Pakun, et aastal 2015 :mrgreen:
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 155, 2,0 16V

#28
hetkel tava koos madala vedruga. Aga see selgub varsti, st amorte pole veel kontrollinud. Kui kutud, siis ostab midagi huvitavamat kui originaal
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)
cron