AR 155, 2,0 16V
Posted: 12 Mar 2012, 14:19
				
				ainus variant vist ongi olemasolevale kangile midagi peale ehitada  
 
Muidugi siis peab võibolla ka kangi kinnitusi tugevdama- 155 kasutab kah pesas igatsuguseid huvitavaid plastlullusid, mis võibolla suure hasardiga närvilisi vahetusi poole suurema jõuga eriti kaua ei talu (kui teed ülekannetega kangi pikemaks ja käigu lühemaks, siis avaldub hoovastiku ju kordne jõud )
 )
Ja tagasi velgede ja rehvide teemasse - kõige asjalikum lahendus oleks vast siiski 17x7 veljed 215/35 rehvidega (mööda veljesaite vaadates on seda mõõtu 4x100 auguvalemiga velgi pakkumisel rohkem, kui 1 - ei ole küll täiesti kindel, kuidas detsenter poldid valu kannatavad aga ma arvan, et ei midagi müstilist) :finish:
 (mööda veljesaite vaadates on seda mõõtu 4x100 auguvalemiga velgi pakkumisel rohkem, kui 1 - ei ole küll täiesti kindel, kuidas detsenter poldid valu kannatavad aga ma arvan, et ei midagi müstilist) :finish:
			Muidugi siis peab võibolla ka kangi kinnitusi tugevdama- 155 kasutab kah pesas igatsuguseid huvitavaid plastlullusid, mis võibolla suure hasardiga närvilisi vahetusi poole suurema jõuga eriti kaua ei talu (kui teed ülekannetega kangi pikemaks ja käigu lühemaks, siis avaldub hoovastiku ju kordne jõud
 )
 )Ja tagasi velgede ja rehvide teemasse - kõige asjalikum lahendus oleks vast siiski 17x7 veljed 215/35 rehvidega
 (mööda veljesaite vaadates on seda mõõtu 4x100 auguvalemiga velgi pakkumisel rohkem, kui 1 - ei ole küll täiesti kindel, kuidas detsenter poldid valu kannatavad aga ma arvan, et ei midagi müstilist) :finish:
 (mööda veljesaite vaadates on seda mõõtu 4x100 auguvalemiga velgi pakkumisel rohkem, kui 1 - ei ole küll täiesti kindel, kuidas detsenter poldid valu kannatavad aga ma arvan, et ei midagi müstilist) :finish: Kas 155 ABS on eraldi kaitsme all, või nt bensupumbaga koos
  Kas 155 ABS on eraldi kaitsme all, või nt bensupumbaga koos   
 
 ), et ainult istmed välja, põhi alles jätta ja jätta istmed pööningule, et kui tekib ametivõimudega korvide pärast probleeme, siis saab kohe tehaseistmed tagasi panna.
 ), et ainult istmed välja, põhi alles jätta ja jätta istmed pööningule, et kui tekib ametivõimudega korvide pärast probleeme, siis saab kohe tehaseistmed tagasi panna.
