Re: New Alfa Romeo Sedan arrives in June 2015

#166
see 1,4 ei ole väga tõenäoline (üks asi on jah see, et mootor on suhteliselt iidne ja Fiat, teine veel olulisem asi on see, et 1,4 TB on küll veidi tugevam, kui tavaline 1,4 AGA see on ikka paras mänguasi masinale, mis on tagaveoline ja sõitmiseks mõeldud)

1,7 tBi deforsseeritud variant on mõeldav (kuid sellel tekib ette loogikakriitiline piir-> kui 2,0 JTS annab lõppseades välja umbes 120kw ning 2,0 vurriga mootor tuleb niikuinii, siis 1,75 mootori piiramine umbes 140kW peale ei anna kuidagipidi kuskilt võitu - tegelikult ka 1,4 tbi oleks kallim paigaldada, kui vabalthingav)

palju agasid... peamine see, et kui vaadata suure auto ja pisikese mootori (turbotatud või mitte) omavahelist koostööd, siis ma arvan,et see ei lähe Alfa uue kontseptsiooniga kokku :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: New Alfa Romeo Sedan arrives in June 2015

#167
Seda võimsuse ja kiiruse juttu räägitakse QV juures.
aga tegelikult on ju vaja ka taksosi, pensionäride- ja linnasisese liikluse autosid.

C-mersu palett http://www.silberauto.ee/mercedes-benz/ ... sedaan.pdf ja kõike (ka C160) saab kaunistada AMG paketiga 8-)
Enamus inimesi eelistab siiski Go-le Showd - kasvõi juba CO2 maksude pärast. Ka automaati saab kõigile va C160 ja nõrgemad diislid - Itaallased tõenäoliselt nii helded ei ole :twisted:
Seitsekümmend Viis

Re: New Alfa Romeo Sedan arrives in June 2015

#168
ts kirjutas:see 1,4 ei ole väga tõenäoline (üks asi on jah see, et mootor on suhteliselt iidne ja Fiat, teine veel olulisem asi on see, et 1,4 TB on küll veidi tugevam, kui tavaline 1,4 AGA see on ikka paras mänguasi masinale, mis on tagaveoline ja sõitmiseks mõeldud)

palju agasid... peamine see, et kui vaadata suure auto ja pisikese mootori (turbotatud või mitte) omavahelist koostööd, siis ma arvan,et see ei lähe Alfa uue kontseptsiooniga kokku :mrgreen:
Aga uue faceliftitud 3. seeria saab osta ka 1,5 liitrise 3 silindrilise mootoriga mis arendab röögatud 100kw :D see võib-olla ei lähe kokku Alfa kontseptsiooniga aga fakt on see, et tegelikult selline nõrga mootoriga mudel moodustab päris hea protsendi kõigist müüdud mudelitest seega see nõrk mootor line-upis on igal juhul oluline kui Alfa tahab sakslastega rinda pista. Eestis on Alfa rahvas muidugi natuke teist moodi ja ma kujutan ette on kaks varanti.. kas Eestisse pole võimalik tellidagi kõige nõrgemat versiooni või neid müüakse arvuliselt sama palju kui QVsid.

sparkil hea tähelepanek. Võib-olla on minul midagi viga aga minu arust täiesti arusaamatu kasvav trend on, et inimestele on pigem olulisem milline nende auto välja näeb, kui see kas ta läheb ka edasi või pakub sõidumõnu. On ta Audi, BMW või Mercedes või muu - eelkõige on oluline, et tal oleks ikka S-line, M-pakett või AMG-line stanged ja vanematel autodel kindlasti ka facelifti tuled. See on täiesti uskumatu mis summasid selliste "uuenduste" alla pannakse jätmaks mulje, et su nõrgema otsa diisli või bensukaga auto on ägedam ja uuem kui ta tegelikult on(boonuspunktid kui on suured veljed minimaalselt alla 30 profiil rehviga). Ja sees on loomulikult kõige riidesem ja plangum salong mis saadaval on. Irooniline viis peegeldada kui pinnapealsete väärtuste najal osa kodanikke ühiskonnas elab :shh:

Selles osas peab kõik käima ikkagi käsi-käes. Giulia QVl on aktiivne aero vajalik ja toimiv asi - aga kuskil kunagi leidub kindlasti kodanik kes oma kõige nõrgema mootoriga Giuliale ehitab ikka ette ja taha QV stanged ja aktiiv-aero.

Re: New Alfa Romeo Sedan arrives in June 2015

#169
Minimality kirjutas: sparkil hea tähelepanek. Võib-olla on minul midagi viga aga minu arust täiesti arusaamatu kasvav trend on, et inimestele on pigem olulisem milline nende auto välja näeb, kui see kas ta läheb ka edasi või pakub sõidumõnu. On ta Audi, BMW või Mercedes või muu - eelkõige on oluline, et tal oleks ikka S-line, M-pakett või AMG-line stanged ja vanematel autodel kindlasti ka facelifti tuled. See on täiesti uskumatu mis summasid selliste "uuenduste" alla pannakse jätmaks mulje, et su nõrgema otsa diisli või bensukaga auto on ägedam ja uuem kui ta tegelikult on(boonuspunktid kui on suured veljed minimaalselt alla 30 profiil rehviga). Ja sees on loomulikult kõige riidesem ja plangum salong mis saadaval on. Irooniline viis peegeldada kui pinnapealsete väärtuste najal osa kodanikke ühiskonnas elab :shh:

Selles osas peab kõik käima ikkagi käsi-käes. Giulia QVl on aktiivne aero vajalik ja toimiv asi - aga kuskil kunagi leidub kindlasti kodanik kes oma kõige nõrgema mootoriga Giuliale ehitab ikka ette ja taha QV stanged ja aktiiv-aero.
See jutt on kahjuks või õnneks täitsa tõsi. Endal ka tutvusringkonnas bemmimehi, kel originaalis kõige plangum versioon autost.
Ning siis lisatakse salongi liistudele carbontuuningut ja kõige tähtsam, et sellel bensu või diisliikaldusel (tavaliselt kõige lahjem versioon või siis mingi vahepealne) oleks M-pakett stanged küljes ning taga M-paketilt võetud moosiriiul. Kindlasti ka uuema facelifti esi-, ja tagatuled. Ning kõige lõpuks vaatab salongist vastu kaltsusisu, kuid pole hullu, tegu on ikka väga timm autoga, vähemalt nende arvates. :mrgreen:
Olengi mõtlema jäänud, et kas tõesti ei oleks mõtekam ostuga veits oodata ja kohe a'la special version mudel osta, kui lappida mingile plankversioonile M-paketi juppe külge, kuna hind tuleb lõpp kokkuvõttes sama nende juppide soetamise näol, kui osta M-pakett BMW. :beaver:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: New Alfa Romeo Sedan arrives in June 2015

#170
Eestis saab kindlasti väga populaarseks diiseluniversaal.
Aga seoses selle välimusega, ma olen märganud, et vijandis sõidab üks musta värvi valgete velgedega e60 bemm, mis on alati puhas ja läikiv. Ei karju vastu tankimisluugi ümber diislilaik või vastu äärekivisid sodiks sõidetud veljed. Ja asi näeb välja... ilus. Ma ei tea, pole süvenenud, mis tal mootor on või mis sisu või kas stanged on m-pakett või mitte. Lihtsalt ilus hoolitsetud auto....
alfadel pole vigu, alfadel on iseloom

Re: New Alfa Romeo Sedan arrives in June 2015

#175
ja täiendavat info kah:

100 käigulise kastiga 135kW 2,2 diisli keskmine kombineeritud kütusekulu on .... 3,8 :shock:

loodetavasti saab seda kasti ka 300hj masinale (siis saaks sõita nagu fääständfuuriosi filmis- 40 sekundit lappad vahetpidamata käike :geek: ja kütus ei saa kunagi otsa)

Ja nüüd põnevama poole peale:
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm Eco 180cv/450Nm :shock: 0-100km/h 6,9” :shock: :shock: :shock: consumo combinato 3,8l/100km emissioni CO2 99g/km
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: New Alfa Romeo Sedan arrives in June 2015

#176
kuram- mulle ei anna ikka kuidagimoodi see 6,9" rahu... mida kuradi moodi see võimalik on 135kW kaasabil (praegu suudaks välja mõelda, et esimesed kaks käiku on ülekandearvuga midagi 9:1-le ja 5:-1 ning peale 6-dat käiku kulub ülekandearv kuhugi 0,4:-le ja massist on QV-ga võrreldes 200kg maha tõmmatud)

hämmastav aga ma tahaks seda aparaati vat, et isegi rohkem näha, kui QV-d (QV on loogiline- kui auto kaalub palju, siis tuleb lihtsalt võimsust juurde kerida...)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: New Alfa Romeo Sedan arrives in June 2015

#178
no ma ei tea... pärast sellist skandaali kuulutada välja selline auto, selliste andmetega ja sellise hinnaga ning siis soperdama hakata ei ole kuidagi loogiline...

ja kui see kõik ka nii läheb, siis võib vabalt andestada Alfale kõik viivitused, mis Giuliaga tehtud on 8-) umbes nagu 4C puhul (võttis aega mis võttis aga dääääääm... 4C asemel kiiremini oleKS saanud neliveolise craissler krossfire; giulia asemel siis kraisler 200, millel on alfa võre ees)

P.S. esmalt meenutas Giulia tõepoolest Jaguari ja bemmi... mida aeg edasi, seda rohkem hakkab tunduma, et tegemist on ikkagi täiesti eraldi disaniga... umbes nagu võrrelda 159-t mazda 6-ga... on natuke sarnased küll aga näeb ikka meeletult parem välja küll)
Pilt
Pilt
Pilt
Edit:

iidne võrdlus kah siia juurde
Pilt
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: New Alfa Romeo Sedan arrives in June 2015

#179
ja veel inffi-> aasta teisel poolel tuleb poolpäris diisel väljapoole itaaliat (2,2 155kW) ning (jällegi) 2,0 TBI esialgu peamiselt itaalia turule (kõigile teada-tuntud maagilised 147kW) ning veidi pärast seda/või samal ajal ka 2,0 TBI teistele turgudele (205kW) :twisted:

Seega võib eeldada, et mingil hetkel visatakse võibolla ikkagi sinna ka Maserati diiselV6 (ca 200-240kw vahemikku)
Mis muidugi tekitab küsimuse ühe puuduoleva bensiinimootori osas... (250 kW kandis, milleks sobiks vabalt tsiviliseeritud versioon 2,9 TBi-st... umbes nagu Ghibli peal on)
Tegelikult ma olen normaalne....