Re: AR 155 2.5 V6 Must
Posted: 23 Feb 2015, 12:24
				
				 
 2,5 aju peaks olema iseõppiv-> s.t. midagi ei peaks muutma (esialgu on arvatavasti natuke uimasem ja tühikäik ei ole suurem asi aga mõnesaja km-ga peaks korda saama-> pihustid on neil samad, õhulugeja modimist ei usu vaja minevat- KUI probleem tekib, siis pööretel täie avamisega võib segu lahjaks muutuda ... see tähendab, et peaksid üle minema 3,0 lugeja peale ja 3,0 pihustitele... seal muidugi edasi siis juba võibolla ka 3,0 aju peale ja see ei ole arvatavasti mõistlik
 )
 )Ehk siis- üldjoontes peaks see kombi korralikult tööle hakkama (võibolla pead pihusteid modima, kuid seda peaks suutma ka ECU ise) ning võibolla pead ehitama õhulugejale takistid juurde... (aga üldiselt peaks motronic sellega ise hakkama saaama)

 teisi ei päästnud see ka. Tuli välja, et vana 8v 2.0 kasutab samu pihusteid vist. Noo igatahes leidsin oma varudest "uued" ja saingi käima.  Õulugeja on 2.5 oma... koos ajuga. No ja niipalju kui ma sellega see sügis salaja liikusin vb mingi 5km kokku siis nagu sõitis. Kindlasti tahab ta pikemat sõitu, et aru saada mida veel vaja on. Bensupump on ka uus riiulis. Vana oli kokku jooksnud. Jaurasin sellega tunde pidin juba loobuma. Millegipärast TS motiveeris mind kuidagi niipalju et ma jändasin pärast sellega veel paar tundi ja sain isegi tööle. Muidugi see hääl mis ta teeb ei ole tervislik.
 teisi ei päästnud see ka. Tuli välja, et vana 8v 2.0 kasutab samu pihusteid vist. Noo igatahes leidsin oma varudest "uued" ja saingi käima.  Õulugeja on 2.5 oma... koos ajuga. No ja niipalju kui ma sellega see sügis salaja liikusin vb mingi 5km kokku siis nagu sõitis. Kindlasti tahab ta pikemat sõitu, et aru saada mida veel vaja on. Bensupump on ka uus riiulis. Vana oli kokku jooksnud. Jaurasin sellega tunde pidin juba loobuma. Millegipärast TS motiveeris mind kuidagi niipalju et ma jändasin pärast sellega veel paar tundi ja sain isegi tööle. Muidugi see hääl mis ta teeb ei ole tervislik. 
 
 

