Re: Suvaline pläma 2016
Posted: 03 Apr 2016, 21:23
tutikad saab sellise hinnaga.
http://www.ebspares.co.uk/alfa156/wheels_alfa156.cfm
http://www.ebspares.co.uk/alfa156/wheels_alfa156.cfm
... tõsihullude pesapaik ...
https://foorum.alfaromeoklubi.ee/
Suur osa müügis olevatest autodest on sinna jõudnud selle tõttu, et auto turuväärtus vs remondikulu ei ole kooskõlas.ts wrote:Hämmastav, kui keeruline on Eestis autot leida, kui eesmärk ei ole just kärukonksuta hall automaatkastiga diiseluniversaal![]()
Veel hämmastavam, mida kõike meil siin autode pähe müüakse ... ja millised numbrid selle juures lauale on pandud
Samas oma Passatile ma panin 17" velgede asemel 15" allavalmarv wrote:nii ongi aga ürita seda teistele selgeks teha, suht võimatu ülesanneMa eelmise autoga, Mazda 626-ga käisin sama moodi samu asju parandamas, välja arvatud siis diisli eripära, DPF, EGR.
Jep, sama siin. Aga keskmine 8.40/@100 on linnas on suht ok. Samas lisakulud vist viiad lõpuks hinna bensukaga samasse klassi. EGR/DPF jms vajab enivei varem-v-hiljem vahetust.valmarv wrote:Ma kahetsen, et diisli ostsin, on küll võimas ja kiirendus kuradima hea aga see hääl. Mõtlesin, et panen mingi vägevama summuti, mis muudaks häält paremaks aga krt jälle miski 600-700€ maksta...liiga palju
No DPF mul enam probleemiks ei ole, EGR see eest küll. Kas peaks selle ka nullima?urmask wrote:Jep, sama siin. Aga keskmine 8.40/@100 on linnas on suht ok. Samas lisakulud vist viiad lõpuks hinna bensukaga samasse klassi. EGR/DPF jms vajab enivei varem-v-hiljem vahetust.valmarv wrote:Ma kahetsen, et diisli ostsin, on küll võimas ja kiirendus kuradima hea aga see hääl. Mõtlesin, et panen mingi vägevama summuti, mis muudaks häält paremaks aga krt jälle miski 600-700€ maksta...liiga palju
Elu esimene diisel
Seal hea arutelu selle kohta: http://foorum.alfaromeoklubi.ee/viewtop ... egr#p91733valmarv wrote:No DPF mul enam probleemiks ei ole, EGR see eest küll. Kas peaks selle ka nullima?
noh, DPF on igatahes läinud, kas selle kunagi tagasi ka programmeerida saab, seda ma ei tea. DPF ise auto all muidu täitsa olemas ja ilmselt arvuti ka ei näita, et seal midagi valesti oleks. EGRi ma välja ilmselt võtma ei hakka, pigem panen uue sisse, odavam ka niipidi.urmask wrote:Seal hea arutelu selle kohta: http://foorum.alfaromeoklubi.ee/viewtop ... egr#p91733valmarv wrote:No DPF mul enam probleemiks ei ole, EGR see eest küll. Kas peaks selle ka nullima?
Pealegi tulevikus hakatakse ka TÜV seda kontrollima. Mootor võiks linna vahel ikka komplektis olla
Mujal see väga diislitel pole, jep. Seisev auto, vana filter. Tglt peaks diislit seisma jättes filtri ära vahetama, kui see vana. Eesti oludes on soovitatav 1x aastas v iga 10'000km järel filtrit vahetada.valmarv wrote:Kus filtris see vesi sees oli, kütuse omas?