Hea omanik vahetab õli ikka 10-12 tuh tagant (või kord aastas)-> seega pole vahet
Kõrgsurvepump ja pihustid ei ole samuti argument (kuna bensukatel on filter vahelt ära jäänud, siis...)
potsikuid ja totsikuid on mõlemal samuti piisavalt
bensukal vahetad rihma tiheminigi
kokkuvõtteks - ülalpidamiskuludes pole suurt vahet, kütuse osas mingi vahe on ->
1,9 pidavat saama hakkama 6-6,5;
2,4 7-7,5
Bensukad siis vastavalt 1,6 kogemuslikult 6,7 ja 2,0 kogemuslikult 8,1 (ei näe nagu olulist vahet ausaltöeldes)
Kui muidugi maantee ülekaalus sõitudel on, siis arvatavasti saaKS 1,9 kuhugi 5,5 ja 2,4 kuhugi 5,9 kanti
Muidugi kui juba, siis Nord sõitis mul pikka aega 6,5 keskmisega go figure... :sherlock:
minu meelest on see rohkem selline poteito-potaato/tometo-tomaato vaidlemine (maitse asi puhtalt)
Iseenesest on minu arvamus selline, et diisli suurimaks miinuseks (lisaks mürale ja tuimale mootorile) on oht talvel parafiinisaarekestega kütust saada- see on siiski tunduvalt suurem, kui bensiini puhul sattuda liiga madala põlemispunktiga kütuse otsa (mitte, et seda juhtunud poleks )
AUTOTEEMALINE suvaline PLÄMA vol 5
#32Mina olen nüüd 1,5 aastat risottoga sõitnud (159 universaalkerega emalaev, tühimassiga 1.7 tonni, 147 kw 2.4 diisel). Kuna sõita on sitaks mõnus, siis olge vait ja ärge solvake ...
AGA, kuna lähim võrdlus võiks olla 2.2 bensukaga, siis kas keegi omab sellist?
Sest mingist kütusesäästust antud diisli puhul pole küll mingit juttu. Kui sõita ainult linna, siis keskmine palju alla 12 ei tule pekstes ka mitte. No tuleb, aga siis sõidad ka nii ökolt, et kaob kogu mõnu. Maanteel olen üliökotades saanud ka alla 6, aga see kaob kohe kui jõuad linna või tahad vähekenegi ärksamalt sõita... Pigem ikkagi 7.
Keskmine, nagu Autolehest lugeda võib, ei tule alla 9 kuidagi. Sõidan 50/50 maanteed-linna.
Samas, mingis pööretevahemikus on jõudu nii palju, et ma ei tea.. kas 2.2 benss sellist litakat selga lööb?
Sõnaga - kulud kõrvale jättes, siis mind häirib küll ainult selle diisli hääl tühikäigul. Sõidumõnu on nagu leiba (või noh, niipalju kui mass+uimane automaatkast lubavad)! :captain:
AGA, kuna lähim võrdlus võiks olla 2.2 bensukaga, siis kas keegi omab sellist?
Sest mingist kütusesäästust antud diisli puhul pole küll mingit juttu. Kui sõita ainult linna, siis keskmine palju alla 12 ei tule pekstes ka mitte. No tuleb, aga siis sõidad ka nii ökolt, et kaob kogu mõnu. Maanteel olen üliökotades saanud ka alla 6, aga see kaob kohe kui jõuad linna või tahad vähekenegi ärksamalt sõita... Pigem ikkagi 7.
Keskmine, nagu Autolehest lugeda võib, ei tule alla 9 kuidagi. Sõidan 50/50 maanteed-linna.
Samas, mingis pööretevahemikus on jõudu nii palju, et ma ei tea.. kas 2.2 benss sellist litakat selga lööb?
Sõnaga - kulud kõrvale jättes, siis mind häirib küll ainult selle diisli hääl tühikäigul. Sõidumõnu on nagu leiba (või noh, niipalju kui mass+uimane automaatkast lubavad)! :captain:
AUTOTEEMALINE suvaline PLÄMA vol 5
#33pläma ka
mis ma oskan öelda... ma sügisel uude kohta tööle läksin, siis ütlesin kord paarimehele, et jumala vinge oleks, kui saaks ühe montreali ära reustareerida.
No ... montreali ei saanud.. aga sugulase küll
Edasi oodake kevadet :icon_thumbup: :finish:
155, 2x166, 159 ja 75?
AUTOTEEMALINE suvaline PLÄMA vol 5
#34No ma ei taipa kus tuleb sellel suurema võimsusega diiselmootoril selline küttekulu, uuemad peaks ikka ju säästlikumad olema. 5 aastat sõitnud 100kw mootoriga ja keskmine kulu on 6.5 l/100 (võibolla loeb siin palju, et tegu manuaaliga). Pole kunagi öko sõitu teinud, tallan nii kui jõuan ja lühikesi otsi ning linnasõitu ning väga palju. Keegi 159 omanik kellel on manuaal võiks ka natuke nüüd kulu kohta infot jagada.
Käivitub talvel kuni -28 normaalselt, peale seda on minu masina puhul asi väga vaevaline.
Ainus miinus mida oskan õelda on talvine salongi soojaksminek, no ei lähe sellel masinal lihtsalt salong soojaks :icon_thumbdown:
Käivitub talvel kuni -28 normaalselt, peale seda on minu masina puhul asi väga vaevaline.
Ainus miinus mida oskan õelda on talvine salongi soojaksminek, no ei lähe sellel masinal lihtsalt salong soojaks :icon_thumbdown:
AUTOTEEMALINE suvaline PLÄMA vol 5
#35Ma ka ei tea, kust tuleb. Kaalust?
TS, äkki tõstad kuhugi ära selle kütuseteema? Muidu sodib maru ära.
Teekski äkki eraldi kütuseteema. See tõuseb taas ja taas ja siis on hea koht, kus jälle tühjaks rääkida
TS, äkki tõstad kuhugi ära selle kütuseteema? Muidu sodib maru ära.
Teekski äkki eraldi kütuseteema. See tõuseb taas ja taas ja siis on hea koht, kus jälle tühjaks rääkida
AUTOTEEMALINE suvaline PLÄMA vol 5
#36vot ei tee eraldi kütuseteemat
tegemist on ju suvalise plämaga IMHO
tegemist on ju suvalise plämaga IMHO
Tegelikult ma olen normaalne....
AUTOTEEMALINE suvaline PLÄMA vol 5
#37Kuskilt peab ju võimsus ka tulema
Turbopoolt sissetambitud suurem õhukogus ju üksi ei tööta, kütust ka vaja.
Pigem suurem mootor on erinevates oludes sarnase käitumisega, väiksematel kõigub suurelt kulu.
Kindlasti on määrav ka kaal, mida kaasas veame (euto enda kaal), pagassi ssiu on juba meie endi vaba valik.
Mul hea näide 2 diisel masinast, üks 2,5 ja teine 1,9 (see VAG-i übermootor nohh). Saan enda 2,5l masinaga sõita paagiga u 900km, st pole kunagi mõõtnud, aga siit Oulu on 860km, tangin siin ära ja järgmine tankimine on Oulus. Olenevalt lume rohkusest, aeglastest autodest jne- jõuan vahest asja põlema süttinud tulega sinna, teinekord pole tuli veel põlema läind. Kodanik, kellega käime, tema omab aga seda übermootoriga masinat. Et tema sõidab paagiga normaalselt 1100-1200km. Nõus. Käisime mägedes, autod koormatud, st mõlemal meil oli veel 3 inimest + boksi- ja pagassitäis kola kaasas. Ja üllatus-üllatus, kes nõudis tankimisi, oli just see übermootor. Koormamisel muutus kulu pea 2kordseks, samas kui mina enda omaga sõitsin ikka oma 800-900km ära. Sama ka selle masina käru tõmbamisega, minul ei ole vahet, kas käru on järel või mitte, kulu pmst sama. Korra viisin maalt selle ökopüssiga kärutäie puid endale, et nagu oleks soodsam edasi-tagasi ots. Aga ei! Ma arvan, et elus esimest korda oli sel masinal paagis keeris.
JA üks asi veel suurema mootori kasuks - ilma ahjuta 1,9 jahtub maha kohal käies, 2,5 ei tee seda kunagi, küll aga soojeneb aeglasemalt.
Muidugi ma ei kujuta ette, mis võiks olla 159 1,9d kulu, kas see moto on kõikse parem raskele kerele?
Aga see, et uuemad on ökomad, see on üks suur müüt. Uus auto on tehase antud ökonumbrites ainult üksi sõites, suvel, peale vihma, kui temp ja õhuniiskus on õiged ja all on 2nr kitsamad rehvid. Eriti just uuemate autode koormamisel kasvab nende kütusekulu metsikult, oma kogemustest ka vahest kordades.
Turbopoolt sissetambitud suurem õhukogus ju üksi ei tööta, kütust ka vaja.
Pigem suurem mootor on erinevates oludes sarnase käitumisega, väiksematel kõigub suurelt kulu.
Kindlasti on määrav ka kaal, mida kaasas veame (euto enda kaal), pagassi ssiu on juba meie endi vaba valik.
Mul hea näide 2 diisel masinast, üks 2,5 ja teine 1,9 (see VAG-i übermootor nohh). Saan enda 2,5l masinaga sõita paagiga u 900km, st pole kunagi mõõtnud, aga siit Oulu on 860km, tangin siin ära ja järgmine tankimine on Oulus. Olenevalt lume rohkusest, aeglastest autodest jne- jõuan vahest asja põlema süttinud tulega sinna, teinekord pole tuli veel põlema läind. Kodanik, kellega käime, tema omab aga seda übermootoriga masinat. Et tema sõidab paagiga normaalselt 1100-1200km. Nõus. Käisime mägedes, autod koormatud, st mõlemal meil oli veel 3 inimest + boksi- ja pagassitäis kola kaasas. Ja üllatus-üllatus, kes nõudis tankimisi, oli just see übermootor. Koormamisel muutus kulu pea 2kordseks, samas kui mina enda omaga sõitsin ikka oma 800-900km ära. Sama ka selle masina käru tõmbamisega, minul ei ole vahet, kas käru on järel või mitte, kulu pmst sama. Korra viisin maalt selle ökopüssiga kärutäie puid endale, et nagu oleks soodsam edasi-tagasi ots. Aga ei! Ma arvan, et elus esimest korda oli sel masinal paagis keeris.
JA üks asi veel suurema mootori kasuks - ilma ahjuta 1,9 jahtub maha kohal käies, 2,5 ei tee seda kunagi, küll aga soojeneb aeglasemalt.
Muidugi ma ei kujuta ette, mis võiks olla 159 1,9d kulu, kas see moto on kõikse parem raskele kerele?
Aga see, et uuemad on ökomad, see on üks suur müüt. Uus auto on tehase antud ökonumbrites ainult üksi sõites, suvel, peale vihma, kui temp ja õhuniiskus on õiged ja all on 2nr kitsamad rehvid. Eriti just uuemate autode koormamisel kasvab nende kütusekulu metsikult, oma kogemustest ka vahest kordades.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
AUTOTEEMALINE suvaline PLÄMA vol 5
#38http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Cb1AfJGKks 1300gta ja TZ ::itpnt::
AUTOTEEMALINE suvaline PLÄMA vol 5
#39Oi kurja ma ei tea vanasti tuli võimsust Alpine kleepsust taga aknalbnd kirjutas:Kuskilt peab ju võimsus ka tulema
Tegelikult et kas bens või diiselauto , noh see on maitse asi, nagu öeldakse kellele ema , kellele tütar--no ma ei tea ma võtaks mõlemaid vaheldumisi noh nii ei tekki rutiini või nii
Varem olin ma selline mees kes mõtles, et traktorid jäägu põllule jne... aga peale seda kui olen 2.4 alfa dislat proovinud juba pikemat aega siis on see mulle jätnud väga hea mulje diisli võimekusest. need kes arvavad et disla hooldus on kallis , siis las ma üllatan teid igasugune hooldus maksab ja kulukus oleneb vaatenurgast ja kui ikka tundub et kallis on siis tuleb lihtsalt masinast loobuda ja jala käia. Oi kus siis jääb alles rämedalt pappi järgi. :icon_thumbup: Mõni bensukas on ka jätnud endast mulle väga hea mulje aga ma ei hakka neist siin lähemalt kirjutama, kuna olen selline mees kellele meeldivad sellised imelikud autod
Kaunist päeva kõigile.
AUTOTEEMALINE suvaline PLÄMA vol 5
#40Nii 156 mehed. Ega kellegi vanasid alumisi õõtsasid alles ei ole koos korralike kaitsekummidega? Enda masinal õõtsad korras aga mõlemad kummid katki. Kui kellelgi midagi pakkuda andku teada :thanksspin:
AUTOTEEMALINE suvaline PLÄMA vol 5
#41osad autovaruosa poed müüvad neid kumme möödujärgi, viimati jäid need lakiautos silma
AUTOTEEMALINE suvaline PLÄMA vol 5
#42Anna sisemised läbimõõdud, mul on uusi katteid erinevate mõõtudega, äkki leian vajaliku.
AUTOTEEMALINE suvaline PLÄMA vol 5
#43:icon_shocked:
nägin öösel unes, et ostsin omale hõbedase 1,7 8V 33 sportwagoni...
nagu ikka ... vaikselt kiikasin siis mis need maksavad :icon_wtf: :icon_wtf: :icon_wtf:
lühidalt- pole... lihtsalt pole ....
Itaalias müüakse 2K kanti enamvähem masinaid (paar tükki), üks on ka veel 9500€ eest saadaval ja tükki 10 on kogu euroopa peale raipeid
däääm... oleKS ikka pidanud selle rohelise peale reageerima
nägin öösel unes, et ostsin omale hõbedase 1,7 8V 33 sportwagoni...
nagu ikka ... vaikselt kiikasin siis mis need maksavad :icon_wtf: :icon_wtf: :icon_wtf:
lühidalt- pole... lihtsalt pole ....
Itaalias müüakse 2K kanti enamvähem masinaid (paar tükki), üks on ka veel 9500€ eest saadaval ja tükki 10 on kogu euroopa peale raipeid
däääm... oleKS ikka pidanud selle rohelise peale reageerima
Tegelikult ma olen normaalne....
AUTOTEEMALINE suvaline PLÄMA vol 5
#44Tavaline värk ju, et see, mida hing ihkab, ei ole hetkel saadaval.
Tuttav tunne see, et otsid ja otsid, aga ei leia ideaalset. Lõpuks lähed kompromissile ja võtad selle, mis saadaval ja pärast seda ilmub välja just selline nagu sa soovisid. :icon_censored:
Tuttav tunne see, et otsid ja otsid, aga ei leia ideaalset. Lõpuks lähed kompromissile ja võtad selle, mis saadaval ja pärast seda ilmub välja just selline nagu sa soovisid. :icon_censored:
AUTOTEEMALINE suvaline PLÄMA vol 5
#45hing tegelikult eriti 33-e ei ihka... vahelduva eduga lihtsalt tundub, et reserviks võiks ikka üks konksustatud universaal olla (sedaani on mõnda asja jube nadi toppida) ja konksuga sedaan on kah selline ... imelik kooslus
tegelikult need masinad, mida ihkab jäävad kuidagi väga kaugele :icon_angel:
P.S. huvi pärast vaatasin ka 164-d üle ja :icon_wtf: ega nendega just eriti palju paremini pole AR90-test ei räägi parem üldse ... see eest aga on F12 saadaval 7600€ eest
tegelikult need masinad, mida ihkab jäävad kuidagi väga kaugele :icon_angel:
P.S. huvi pärast vaatasin ka 164-d üle ja :icon_wtf: ega nendega just eriti palju paremini pole AR90-test ei räägi parem üldse ... see eest aga on F12 saadaval 7600€ eest
Tegelikult ma olen normaalne....