Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram

#31
piktor kirjutas:Üks oli originaal, teine poolakas.
Kui kaua kestma peaksid?
No eks palju oleneb kui palju sõidad ja kus aga no 2 a võiks ikka vastu pidada.
TRW on minu kogemuse põhjal olnud ainuke mis vastu peab.
Lemförderi õõtsadel oli ainult nende nimi peal aga tootja keegi teine ja pidas vastu ka alla 1 aasta.

Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram

#32
rizto kirjutas:
piktor kirjutas:Üks oli originaal, teine poolakas.
Kui kaua kestma peaksid?
No eks palju oleneb kui palju sõidad ja kus aga no 2 a võiks ikka vastu pidada.
TRW on minu kogemuse põhjal olnud ainuke mis vastu peab.
Lemförderi õõtsadel oli ainult nende nimi peal aga tootja keegi teine ja pidas vastu ka alla 1 aasta.
Originaal õõtsad ongi TRW omad.

Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram

#33
No siis asi veel keerulisem.
Mina igatahes sain TRW -ga ca 1.5 aastat sõidetud ja olid vägagi ok auto müüsin siis maha rohkemat ei tea, kui kaua nad veel kestsid.
Läbisõitu selle ajaga ca 30th.

Varsti on vaja ka järgmisel Alfal teha õõtsade vahetus ja kindlasti panen TRW

Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram

#34
Julgen ka kindlasti TRW toodangut soovitada . Vahetasin oma Alfal 3 aastat tagasi ja läbitud ~ 40000 km ja väsimuse märke polnud veel selle aja jooksul ilmnenud. Lahe on see et ostes TRW ülemised õõtsad siis on selgelt näha kus Alfa original koodid on maha käiatud ;)

Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram

#38
TRW alumised õõtsad saab Eestis juba 115 euriga. Kui korralik ale siis ka 100 ga. Samas, ega TRW detailidega esineb ka probleeme. Mul on 1 orig. roolilatt mis oli peal ligi aasta ja kaitsekummid juba mõradega. Sarniiridel on tekkinud ka lõtkud juba 10000 km. pealt, aga need juhtumid esinevad harva. Kui ülemiste õõtsade puksidele vahele määret ei pane siis pole ka vahet mis firmaga tegu, kuluvad kiiresti ühtemoodi. TRW toodabki originaale ja näiteks Mitol olid mul enamus mootori ja silla detailid TRW tähistusega.

Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram

#43
Pole tükk aega siia kirjutanud, aga just hetk tagasi tõdesin, et Viljandis ei saa isegi Alfale tagatulele pirni osta...
Kogu jaks on läinud mu teise projekti elustamisele, nii et alfa pole suurt tähelepanu saanud. Vahepeal sai üleni ära vahatatud ning ega tänagi vist peab korra pesulast läbi käima.

Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram

#44
Tervitused jälle,

Mitu liitrit vett on merre voolanud, ning GT seigad jätkuvad.
Täna sain auto Tig Worxist kätte, ning süüde on nüüd paigas, kuid piirajat ei tule ikka ette. 6900rpm ja undab. Konsulteerisin kohaliku diagnostika mehe Albert Särjega, ning kahtlustasime Vanost.
Temal aparatuuri pole, millega saaks teada, kas vanos töötab või mitte, kuid vist peaksin TRK-sse pöörduma, saab muud vead ka teada ehk.

terv. Tõnu

Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram

#45
piktor kirjutas:Täna sain auto Tig Worxist kätte, ning süüde on nüüd paigas, kuid piirajat ei tule ikka ette. 6900rpm ja undab. Konsulteerisin kohaliku diagnostika mehe Albert Särjega, ning kahtlustasime Vanost.
Temal aparatuuri pole, millega saaks teada, kas vanos töötab või mitte, kuid vist peaksin TRK-sse pöörduma, saab muud vead ka teada ehk.

terv. Tõnu
Tundub nagu sa oleksid käinud Tig Worxis Dartd Vaderi juures ;) kes kandis halvad jõud sinu Alfale.
Kes see Vanos on keda ta süüdistas ?
Mina käiksin kaarega sellistest kohtadest mööda kellel puudub kogemus Alfadega ja kus töötajad ka just väga teravad pliiatsid pole. On TRK, Pilot ja mõned üksikud kohad veel kes antud probleemiga oskavad sind kindlasti palju paremini aidata.
Ega ometi Albert Särg su Alfa TS mootorile puhuri peale ei pannud :mrgreen:
cron